Simán be fog indulni!
Enyém még 2005-ös Yuasa ,egyszer cseptöltöttem 3 órát kb 1hónapja.
Tegnapi kerülés előtt lazán indította a három honapja álló motort,ami negyedik indítózásra indult be.
Dobjuk fel a fórumot:Vettem zsír új Yuasát mert kellett.Azután leadtam a mocit egy szakinak.Ez kb.azt jelenti,hogy ennél gondozatlanabb akksi csak elsüllyedt U_ boatokon lehet.Beindul vagy sem?Tippeket kérnék.Sok hónap állás.Tippeket péntek 12.00-ig.
A 230 elég gáz a hazai utakon.Vánszorgás szinte.Dájcsban helyenként lehet tolni bármeddig de a 190 már sok volt a népnek (Astrával nem Rosinantéval)De most láttam egy vidit egy 300-as esés következményeiről.Peches tűzszerész kisebb területen szóródik szét.Lehet szép halál de a rokonok miatt a hamvasztást javallnám.Sok méteren keresztül parkolta le a kolléga a fejét a lábait(motoros gatyóban de ugye az se gólyóálló)és a nagyon megtört törzsét.Pályán történt barom előzgetésénél és boar cam felvétel.Ráadásul két okos ölte meg egymást.
Ettől persze kívánatos a bicigli áttétel nélkül is.Ha van strandkorlát színben.Zöldben sosem venném meg.
Amúgy én ezt a Z 1000 Sx - et tuti leáttételezném egyrészt többet menne végre, másrészt meg má milyen hogy 220- 230 körül már majdnem 10 felett pörög..
Attól függ, mire. Sportosabb mindenképp mint a Pilot Street, ha csak jóidőben, napsütésben, száraz úton motoroznék, tuti azt raknám fel. Viszont mivel még mindig sokat megyek rossz időben, vizes úton, így marad a Michelin. Az verhetetlen ezen a területen, a Pirelli meg nem érzi jól magát rossz időben.
Egyébként van aki szerint kifejezetten sportgumi, pályázni is ajánlják kisebb motorokra (én voltaképp ezért vettem). Mások szerint nem igazi sportgumi, inkább sporttúra.
Ha ismered a Michelin palettáját, olyasmi, mint a Pilot Power a nagyobb motorokra, az is a Pilot Road-nál sportosabb, de nem annyira full sportgumi, mint egy Pilot Cup.
De most már tényleg lépek haza, ennyi volt a móka mára. :)
98-as kiadás sosem voltak nálam sokáig az idősebb gépek úgy tervezem hogy még egy évig kb tesztelem aztán vagy egy újabbat vagy egy nagyobbat veszek Z -re gondoltam lehetséges opciokent de ez még a jövő zenéjje
Tudtommal az ER-5 méretében (130/70-17) összesen két radiálgumi van a piacon: a Michelin Pilot Street Radial meg a Pirelli Diablo Rosso II. Minden más, a Bridgestone BT45 is diagonál. Egyébként a gumin is fel van tüntetve, ha radial.
Akkor jönnek elő az oldalfalon a hajszálrepedések, ha elöregedett a gumi. Nyilván célszerű cserélni, de azért nem azt jelenti, hogy rögtön muszáj menni a gumishoz... Talán a Totalbike-on is írták, hogy azért ez még nem a vég, a guminak sok rétege van, ezek általában csak a legfelső réteget érintik. Ha egyébként tartja a levegőt, és nem teszed ki extrém terhelésnek, akkor el lehet még járkálni vele. Nálam a Ninjámon a gyári IRC oldalfalán jelentek meg a repedések az utolsó évében, de gondoltam most már elkoptatom teljesen. Még vagy 2000 km-t eljárkálgattam így vele gond nélkül, nem volt rosszabb, mint a repedés előtt, a levegőt sem eresztette.
Nyilván nem ez a követendő példa, ha tudsz, vegyél új gumit, de ha nem, akkor szükség törvényt bont. Ne hozd extrém helyzetbe, pl. versenypályára ne menj vele, de ezt már szerintem magadtól is tudod.
A BT 45 nem volt sosem radial, a maga korában meg még most is nem egy rossz gumi, de egy időben főleg a CB 500 Hondások rengeteget szívtak vele, volt egy széria szar gumija ami nem volt centrikus- ütött le, fel. Ettől még jó gumi.
A Pilot Street egy újabb fejlesztés, illetve már vagy 3 éves, de ebből is kétféle van radiál meg diagonál- én az előbbit ajánlom. Mi történt hogy nem lesz sokáig a motor nálad?
Én azt hittem hogy a bt45 radial na mindegy egyébként nem kopott csak a felni mellett vannak vékony repedések mintha pengével vágták volna meg .Már majdnem lecseréltem mislenre de az a rohadt mbm gumi 1 hónapig hitegetett ma berágtam és lemondtam a megrendelést.Erre még ő volt felháborodva.Na mindegy amúgy köszi hogy szóba áltál velem.
Enyém még 2005-ös Yuasa ,egyszer cseptöltöttem 3 órát kb 1hónapja.
Tegnapi kerülés előtt lazán indította a három honapja álló motort,ami negyedik indítózásra indult be.
Ettől persze kívánatos a bicigli áttétel nélkül is.Ha van strandkorlát színben.Zöldben sosem venném meg.
Egyébként van aki szerint kifejezetten sportgumi, pályázni is ajánlják kisebb motorokra (én voltaképp ezért vettem). Mások szerint nem igazi sportgumi, inkább sporttúra.
Ha ismered a Michelin palettáját, olyasmi, mint a Pilot Power a nagyobb motorokra, az is a Pilot Road-nál sportosabb, de nem annyira full sportgumi, mint egy Pilot Cup.
De most már tényleg lépek haza, ennyi volt a móka mára. :)
Tudtommal az ER-5 méretében (130/70-17) összesen két radiálgumi van a piacon: a Michelin Pilot Street Radial meg a Pirelli Diablo Rosso II. Minden más, a Bridgestone BT45 is diagonál. Egyébként a gumin is fel van tüntetve, ha radial.
Akkor jönnek elő az oldalfalon a hajszálrepedések, ha elöregedett a gumi. Nyilván célszerű cserélni, de azért nem azt jelenti, hogy rögtön muszáj menni a gumishoz... Talán a Totalbike-on is írták, hogy azért ez még nem a vég, a guminak sok rétege van, ezek általában csak a legfelső réteget érintik. Ha egyébként tartja a levegőt, és nem teszed ki extrém terhelésnek, akkor el lehet még járkálni vele. Nálam a Ninjámon a gyári IRC oldalfalán jelentek meg a repedések az utolsó évében, de gondoltam most már elkoptatom teljesen. Még vagy 2000 km-t eljárkálgattam így vele gond nélkül, nem volt rosszabb, mint a repedés előtt, a levegőt sem eresztette.
Nyilván nem ez a követendő példa, ha tudsz, vegyél új gumit, de ha nem, akkor szükség törvényt bont. Ne hozd extrém helyzetbe, pl. versenypályára ne menj vele, de ezt már szerintem magadtól is tudod.
A Pilot Street egy újabb fejlesztés, illetve már vagy 3 éves, de ebből is kétféle van radiál meg diagonál- én az előbbit ajánlom. Mi történt hogy nem lesz sokáig a motor nálad?