Ezt is olvastam, érdekes, hogy nem megy bele a diagonál-radiál témába. Mondjuk biztos úgy volt vele, hogy mivel a kérdező nem egy döntögetős fajta, inkább nyugis cirkáláshoz kell gumi, ahhoz jobb/elég a diagonal. A Pirellis rész meg azért fura, mert azt írja, eddig nem volt a Pirellinek ilyen kategóriájú gumija, holott a Sport Demon már ezer éve létezik az ER-5 és a hasonló kis/középkategóriás motorok méretében. De lényeg a lényeg, szerencsére manapság már van bőven választék ebben a méretben is, még radial gumik is akadnak.
Szerintem sosem volt ez vitás, egyszer kell elolvasni a jogszabályt, és onnantól egyértelmű, mit lehet, mit nem. A baj tényleg azzal van, hogy valamiért erre sokan nem hajlandók, ellenben teljes meggyőződéssel hirdetik fűnek-fának a téveszméket. Hogy ez miért jó, sose fogok rájönni.
Köszi a segítséget! megpróbálkozom Ivanicsnál. Főként a tankot kéne újra fújni, meg a bal oldali hátsó oldal idomot, mert sikerült csúszni egyet még szeptemberben. de úgy gondolom, hogy akkor már érdemesebb lenne az egészet újra fújni, mert akkor már legyen tökéletes mindenhol, ugyanis kisebb skarcolások a vannak a jobb oldalán is.
Bármilyen komolyabb autófesték üzletben belövik neked 100 % ra a színt. Vannak olyan adalékok amiktől picitt mattabb, sárgább vagy porózusabb lesz a festék ezzel a természetes kopást és öregedést utánozzák hogy ha csak az egyes elemeket akarod fújni. Ha csak foltokban szeretnéd javítani azt semmiféleképpen nem ajánlom. Kizárt hogy fényességben tökéletesen passzoljon, ugyan is valóban össze kell polírozni és tuti más fényességet kapsz mint a motor többi eleme és bizonyos szögből a szín sem lesz jól. Azt csak a gyári tudja. Sprayt nem lehet polírozni sőt ugyan az a szín nem lesz ugyan olyan spray-s és rendes szórópisztolyos felhordással. Az egész idomot fújd át majd az egész motort polírozd vagy ahogy az előttem szóló írta 2-3 dl 2 K-s festék és ugyan annyi 2K-s ( UV stabil!!) lakk az egész motorra elég.
Illetve ha csak egy kis flekket kell lejavítanod akkor rendelj sprét és a "K lakkból itthon jó lehet bármelyik- úgyis ösze kell polírozni. Bár a sprét ne mtudom hogy milyen lehet - hogy csak a szín vagy olyan hogy lakkot is bele kevernek azt így egyből fényesre stb szárad.. Kissé több info kéne mit is szeretnél javítani?
A másik ha nem eladásra stb lesz hogy itthon kikevertetsz egy hasonló vagy teljesen más színt és telibe fujatod egy fényezővel. Már ha nem ragaszkodsz a gyári színhez...
"The delivery cost will depend on where you live and the weight of your total order and starts at £6.50. Full details are provided when you order"
Erre még jön VAT azaz ÁFA plusz Orbánisztánba nem 6. 50 font lesz a postaköltség. De szerintem ha a Kawa hivatalosan őket ajánlja nem lehetnek rosszak- Légy jó és áldozd fel magad kísérleti nyúlnak mást nem tudok mondani
Ha ez igaz akkor kb 30 ból megvan a festéked de fél liter elég bőven elég kell legyen a géphez. Főleg a lakk pl edzővel hígítóval lesz kb majd 7 deci abból meg már majd egy autó (Trabi méret egyszer körbe megvan egy jó stukkerrel kb.)
Szerbia.Győr-Röszke(Horgos)-Nis-Kalotina(Dimitrograd)Neszebar.Tehát Szerbián keresztül ahogy eddig is. Először még Jugoszláviának nevezték és vízum kellett.1.326km
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Metalic Sonic Blue
https://hegylakok.hu/2017/01/o...
A másik ha nem eladásra stb lesz hogy itthon kikevertetsz egy hasonló vagy teljesen más színt és telibe fujatod egy fényezővel. Már ha nem ragaszkodsz a gyári színhez...
Erre még jön VAT azaz ÁFA plusz Orbánisztánba nem 6. 50 font lesz a postaköltség. De szerintem ha a Kawa hivatalosan őket ajánlja nem lehetnek rosszak- Légy jó és áldozd fel magad kísérleti nyúlnak mást nem tudok mondani
http://www.rsbikepaint.com/en-...
http://www.rsbikepaint.com/en-...
Még ajánlom hívd fel az Ivanicsot vagy Kawa Zsoltit Pécsen ők hivatalos kereskedők és nekem anno a Zénél tudtak kódban segíteni.
A Diddel mennyit mentél? Mert it ta kersgélés közben 40 felett ment el a gyári Enuma neked is amint láttam :9