2,5 milla a GPZ?Nem gondoltam volna.Nekem jó az ER arra amire használom.A másik géperejüm picivel drágább és sűrűbben is cserélgetem.Négy év már kuka érett. Rosinante meg marad mert pont jó arra amire 2004-ben vettem.A hetvenes utazó meg megvolt a Jawa 250 nevűvel.Cserébe 3 l/100km és halálos megbízhatóság szemben a sokkal erősebb és szarabb P-20 nevű bicajaimmal.Utóbbi is csak papíron volt 25 paci.Az első pár nagy motorom P20 volt.Ha működött (néha) akkor ment mint a szél.Az ER5 azért lett mert emlékeztet rájuk.Nem a megbízhatatlanságban persze.
Sor kettő,dupla bölcsőváz,kb azonos súly és főleg a színe.A motor fekete az ember fehér a fű zöld.....Minden más érdektelen.
Sziasztok! Nektek mi a tapasztalatotok er 5-el, mennyire lehet döntögetni? Milyen a gyari hatso futomu? (szori, nem enged minden karaktert a telefonom)
Heló! Egy Komar 3-as mopedet ráztam gatyába az utolsó csavarig. Minden full gyári,fényezés,krómozás új. Tényleg többen megdícsérték,de 150-be került ha mindent felszámolok! Ez a pénz rengeteg ha azt veszed egy 500-as Kawasaki 250-600 közt mozog kb. , de elenyésző az 1,2 millás P20-asok mellet! Ahogy írtad is a Pannóniák még a szocialista relációban is gyengék voltak minőségben,mégis valamiért nagyon elment az áruk.
Pár hete ültem egy 93'-as GPZ-n. Az még hátul dobfékes volt és 16-os kerekei vannak. Hát régen volt ilyen kellemes csalódásom! A kormány egész jól fent van,nagyon kényelmes. A motort keskenynek és könnyednek találtam,a szèlvédelem is egészen jónak tűnt álló helyzetben :D. És ami nekem a legfontosabb :motor formájú motor! Egy Suzuki GSX 750 F-et hajtok új kora óta. Az is nagyon kényelmes hosszú távon is,de ez a Kawa még lazább motorozásra enged következtetni,bár még menni soha nem mentem ilyennel. Az új gépekkel a legnagyobb bajom a méretük. Egyszer-kétszer ráhajtogattam a 185 centimet 95kg.-omat 6 kilós új sportgépekre és röhögtem magamon:mint majom a köszörűn! Bocs a sok offért.
Jó akkor ennyi erovel miért mész az Er 5 el hiszen jó lenne a fika 10 loeros Csepel is. Azt indulhatnal 70 es utazóval minden hová.
Azért egy majd 2,5 millas vasrol beszélünk ami sportos és dinamikus köntösben van találva. Na most ennyiért bassza szajba a kurva anyját olyat menjen gyorsuljon alattam hogy megemlegessem nemhogy egy általad veteránnak írt kisebb kobcentis öregebb technika ott hagyja. Ez így lofasz..
Tulajdonképpen nekem egy ilyen GPZ csak második motornak kell. Akár felfoghatjuk veteránozàsnak is.
Végülis onnan jutottam ide. Néztem a szoci motrokat. Jó lett volna egyet szépen felújítani. Az àrak aztán lehoztak a földre. Mz, Jawa kínai alkatrészekkel felújítva többe kerül mint egy GPZ vagy ER 5 ? Na ne! A két technikát egy napon említeni nem lehet, viszont nosztalgiázni egy GPZ vel is lehet! A Pannónia hisztériát meg nem is említeném. Én nem tudom azok,hogy jutottak el ide árban.
Minek a lóerő ha nem kell használni?Engem nem hat meg.Most vettem pölö valami gyártó négykerekűjét és pont leszartam az adatait.A lőtéri háromlábú kutyát érdekli mit fogyaszt,hogyan gyorsul meg ilyenek.A GPZ meg már majdnem veterán.
Igen, a GPZ 500 S nyitottan 60 ló. Mások az attetelek is és ellenben sok mai punci 650 motorkaval megfutja a 200 as végsebességet!
Ebből a szempontból az új Er6 avagy Z 650 egy gyalázat lett, 68 fika ló és 191 km/hh végsebesség. Szégyen!
Legszívesebben kiflexelnem a Kawasaki feliratot róla, nem hogy Z...
Tökéletes választás! Ha lehet a legutolsó szériákra koncentrálj azok már 3 tárcsafékkel rendelkeznek! Néha elfordult pitting a vezérmű tengelyeknél, meg a műanyag idomok felfogása szokott berepedni egyéb különleges bajuk nincs!
Üdv. Mindenkinek! Egy kéréssel,kérdéssel fordulnék hozzátok! A jövőben tervezek vásárolni egy Kawasaki GPZ 500 S mocit. Nem sok infót találtam róla. Az ER 5 motorja lényegében ugyanaz,ezért próbálok itt érdeklődni az esetleges hibákról stb. . Ha valakinek van tapasztalata a típussal kapcsolatban örömmel venném,ha megosztaná velem. Sziasztok!
Sor kettő,dupla bölcsőváz,kb azonos súly és főleg a színe.A motor fekete az ember fehér a fű zöld.....Minden más érdektelen.