Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

újra festem a motort, szeretném utána felmatricázni, hol lehet kapni a gyári matricához hasonlót?
Nem nevezném annyira sz*rnak, a kis csótányomon egyszerű O-gyűrűs DID volt, és 19 ezer km alatt egyszer sem kellett feszíteni rajta. Hoppá!
Ez az, Tsubaki láncot a népnek
Az idősb Szigeti Tomit kérdezd meg, vagy vidd el hozzá.
Vagy legrosszabb esetben marad a pontozó...
Erről a jó kis szar D. I.D láncodról weasels tudna mesélni egy jó kis sztorit. A D. I. D. Egy kaki lánc nem egy ismerős tudja bizonyítani. Rágóguminak jó... ...
Köszi a felajánlást, de bízom benne, hogy valahol itthon is találok megoldást. Motoros van dögivel, hátha valakinek van otthon prése is.
Ha jársz valamikor a fővárosban akkor kölcsönbe tudok adni egyet.
Már meg van a jó kis x-gyűrűs DID-láncom új lánckerekekkel, csak majd tavasszal fel kellene tenni a vasra. Nem sürgős, 2-3000 km-t még simán mehetek vele.
Attól még gyári mivel gyárilag a tomites mellé még pasztaznak is...
Na ez egy jó kérdés így hirtelen?! Legtöbbje szerintem szét kalapálja csak. Vegyél Enuma láncot csavarozhato patent szemmel azt nem kell prés.
Jó kis sorozat, köszi, hogy feltetted.
Pontosabban nem is nyár óta, hanem márciusban kezdte!
Azért nem semmi a srác, tavaly nyár óta szereli a mocit, kíváncsi leszek az utolsó videójára!
Tömítést vágok ki, van hozzá anyagom, (bár már nem szűz a motor mivel pasztát látok minden illesztésnél) többi talán nem probléma!
http://youtu.be/uiKRtoy6Tm0
16:45 után érdekes!
Fisi! Kalocsán kinek van láncprése?
Hát ha abban olajsar gyűlik már össze akkor régen rossz. De hajrá, kíváncsi leszek. Új dekli tomitest is rendelj. Nyomatékkulcs alap! Majd rakj fel képeket. Előtte nem árt q robbantott ábrákat tanulmányozni nehogy valami más is kipottyanjon aminek nem kéne!
Olajcserekor elvileg 4 deci bent marad! Tavasszal tervezem, hogy olajcserekor leveszem a blokk alján lévő olajdeknit, és kitakarítom az esetleges olajsarat, ha van benne! Remélem így kiürül teljesen a blokk!
Akkor van drága meg drágább Én így csinálnám, ha csinálnám. Amúgy lehet, hogy egy ilyen motormosás több kárt csinál, mint hasznot. Tökéletes megoldás meg nincs. Legfeljebb szétszeded a blokkot és elmosod, mint egy poharat.
Az a baj ezzel hogy fullszint olajban nem nagyon van olyan olcsó hogy így locsoljad az elő öblítés valami szarabb olajjal utána meg bele a fullszint megint nem működik mert nem nagyon illik keverni a dolgokat..
Ha nagyon obliteni akarsz akkor esetleg a Xado öblítője tűnik még normálisnak abban is van revitalizalo. De szerintem rakd simán az újat bele csak jól csorgasd ki előtte. A motort döntsd jobbra meg balra is állványon.
Plusz magasabban lesz a súlypontod azt szarabb lesz kanyarodni vele
Elméletileg igen de gyakorlatilag nem sok különbség volt. Tizedik. De extrém terheléssel nem tesztelte senki még a kettő közötti különbséget.
Kössssz.....