Erről a jó kis szar D. I.D láncodról weasels tudna mesélni egy jó kis sztorit. A D. I. D. Egy kaki lánc nem egy ismerős tudja bizonyítani. Rágóguminak jó... ...
Már meg van a jó kis x-gyűrűs DID-láncom új lánckerekekkel, csak majd tavasszal fel kellene tenni a vasra. Nem sürgős, 2-3000 km-t még simán mehetek vele.
Tömítést vágok ki, van hozzá anyagom, (bár már nem szűz a motor mivel pasztát látok minden illesztésnél) többi talán nem probléma! http://youtu.be/uiKRtoy6Tm0
16:45 után érdekes!
Hát ha abban olajsar gyűlik már össze akkor régen rossz. De hajrá, kíváncsi leszek. Új dekli tomitest is rendelj. Nyomatékkulcs alap! Majd rakj fel képeket. Előtte nem árt q robbantott ábrákat tanulmányozni nehogy valami más is kipottyanjon aminek nem kéne!
Olajcserekor elvileg 4 deci bent marad! Tavasszal tervezem, hogy olajcserekor leveszem a blokk alján lévő olajdeknit, és kitakarítom az esetleges olajsarat, ha van benne! Remélem így kiürül teljesen a blokk!
Akkor van drága meg drágább Én így csinálnám, ha csinálnám. Amúgy lehet, hogy egy ilyen motormosás több kárt csinál, mint hasznot. Tökéletes megoldás meg nincs. Legfeljebb szétszeded a blokkot és elmosod, mint egy poharat.
Az a baj ezzel hogy fullszint olajban nem nagyon van olyan olcsó hogy így locsoljad az elő öblítés valami szarabb olajjal utána meg bele a fullszint megint nem működik mert nem nagyon illik keverni a dolgokat..
Ha nagyon obliteni akarsz akkor esetleg a Xado öblítője tűnik még normálisnak abban is van revitalizalo. De szerintem rakd simán az újat bele csak jól csorgasd ki előtte. A motort döntsd jobbra meg balra is állványon.
http://youtu.be/uiKRtoy6Tm0
16:45 után érdekes!