AZért szerintem nem ártana megnézned mielőtt kiállsz valami mellett. Én úgy emlékszem amikor néztük Kécskén , hogy a vékonyabb Enumát vetted. De már nem most volt.
Nos tehát a cserélt Enuma lánccal én mentem 10 et a Bitu meg újra majd 10 et de ezt nem számolom, az Er5 gyári Enumája 55 ezer km plusz a Zé Enumája (mindkettö 520) meg 40 ezer.
Egész pontoisan 10 ezret, amúgy mintha Te is Enumát vettél volna nem? Vagy nem jól emlékszem? Zárójelben a motorban ha jól látom a hazsnáltautón most majd 73 ezer van azaz eddig majd 20 at futott a lánc, az állapotát nem tudom de míg nem ment el addig a 10 ezer alatt nem kellett feszíteni rajta.
Előző taőpasztalat a gyári ENUMA lánccal 45 ezer km- tehát nálam ami szerinted 0 tapasztalat az 55 ezer km az enumával- a Zé- n eddig az Enuma 40 ezeret futott tehát a szerinted 0 tapasztalat az egeész pontosan az Enumával- 55 + 40 ezer azaz 95 ezer km- ennyit a nulláról..
De ezek a kódok szerintem gyártó specifikusak. Az Enumánál nem biztos, hogy ugyanúgy ZVM-X-szel jelölik a láncot, mint a DID-nél. Sőt, biztos, hogy nem.
A DiD 520 VX 2 nyúlik?
Érdekes amúgy mert pl az Enuma 520 MVXZ amit én vettem rá az meg a gyári lánctol egy féllel vastagabb volt. Ha jól látom Enumabol nincs 520 ZVM-X legalábbis az ajánló nem írja..
Most visszakerestem, a kis Ninjára a full extrás hosszabb élettartamú X gyűrűs láncot vettem akciósan 21.800 Ft-ért. Ennek a DID megfelelője az 520-as ZVMX 25.000 Ft körül van.
Az Enumánál az alap, gyárival megegyező lánc lett volna 17.900 Ft (de erre nem volt akció). A DID-nél ha jól gondolom a VX2 az alap (ezt dobja fel a DID keresője mint gyári láncnak megfelelő), ami 16.900 Ft. Még ha az Enuma top láncát hasonlítjuk össze a DID alap láncával, akkor sem jön ki a 2x különbség.
(Valójában meg még kevesebbet fizettem egyébként, de maradjunk a listaáraknál.)
Akkor olvasgass vissza és meglátod, hogy te szólogatsz be másoknak, ha valaki ugyan olyan stílusba visszaír, akkor meg hisztizel mint egy kislány! Azért mert nem hallottam egy bizonyos márkáról, az nem a tudatlanságot tükrözi! Meg azért fikázni egy márkát (DID) mert valakinek nem vállt be, megint egy nagy hülyeség, a DID semmivel nem kisebb láncgyártó mint az enuma, amit meg én említettem márkát inkább hagyjuk! Remélem ez volt az első és utolsó vita köztünk! http://tsubakimoto.com/
Ezt csak alátámasztani tudom. Én hátra egyel nagyobb fogaskereket tettem, az eladó (ekchain) kimatekolta, hogy milyen láncot vegyek, megcsinálta nekem akkorára és csak fel kellett raknom a csavarozható panentszemmel. És nekem is adott kedvezményt. Ha jól emlékszem a távtartókért nem is fizettem. A lánccal még csak 1 szezont mentem, egyenlőre semmi gondom vele. A ZR7-re DID került és 12 e km után lóg mint a rigalánc megint. Na meg persze sokat segít egy láncon, ha !!!rendszeresen!!! tisztán és karban van tartva.
Más: 8 e -ért lehet venni az ebayen láncszerelő szerszám szettet, ami nittelésre is jó és vezérmű lánchoz is használható. Taschner mester tett fel nemrég videót róluk, nála fogyóeszköz, de saját célra hosszú évekig megteszi. Szerintem érdemes megfontolni.
Előző taőpasztalat a gyári ENUMA lánccal 45 ezer km- tehát nálam ami szerinted 0 tapasztalat az 55 ezer km az enumával- a Zé- n eddig az Enuma 40 ezeret futott tehát a szerinted 0 tapasztalat az egeész pontosan az Enumával- 55 + 40 ezer azaz 95 ezer km- ennyit a nulláról..
Bogyó hadd szívjam már a véred
Érdekes amúgy mert pl az Enuma 520 MVXZ amit én vettem rá az meg a gyári lánctol egy féllel vastagabb volt. Ha jól látom Enumabol nincs 520 ZVM-X legalábbis az ajánló nem írja..
Most visszakerestem, a kis Ninjára a full extrás hosszabb élettartamú X gyűrűs láncot vettem akciósan 21.800 Ft-ért. Ennek a DID megfelelője az 520-as ZVMX 25.000 Ft körül van.
Az Enumánál az alap, gyárival megegyező lánc lett volna 17.900 Ft (de erre nem volt akció). A DID-nél ha jól gondolom a VX2 az alap (ezt dobja fel a DID keresője mint gyári láncnak megfelelő), ami 16.900 Ft. Még ha az Enuma top láncát hasonlítjuk össze a DID alap láncával, akkor sem jön ki a 2x különbség.
(Valójában meg még kevesebbet fizettem egyébként, de maradjunk a listaáraknál.)
http://tsubakimoto.com/
Más: 8 e -ért lehet venni az ebayen láncszerelő szerszám szettet, ami nittelésre is jó és vezérmű lánchoz is használható. Taschner mester tett fel nemrég videót róluk, nála fogyóeszköz, de saját célra hosszú évekig megteszi. Szerintem érdemes megfontolni.