Ezt egy féle képpen ki bírod küszöbölni. Melegre járatod a motort utána tank le benzin tank fél állásban vissza, vagy egy üvegből rá, aztán újra járatni melegre onnan már könnyen ki lehet kapni a gyertyát. Amúgy ha hidegen van mérve mi történik? Sose nézegetem még ilyet.
Szerintem nem rakta bele azt az olajat, csak észrevette időben, ha mégsem csinált magának +munkát hisz ott az 1 év gari amit vállal!
És ez a 9-es kompresszió mennyire üzem meleg motornál lett mérve? Mert azért a gyertya kivétele sem megy olyan gyorsan pláne akinél le kell engedni a benzint is, és mire odáig eljut az ember tud hűlni elég sokat a motor! Már én is elkezdtem a nyomásmérő készülék összeállításának, kíváncsi vagyok mit mutat majd!
Én elismerem- lehet lágyabban kellett volna elküldeni téged a fenébe, ezért én elnézést is kérek, de azért olyat se álmodj hogy te újoncként becsoszogsz egy topicba- aztán ilyen stílussal indítasz, és nyakadba fognak esni, megpróbálhatod más helyen is ott se lesz más a vége..
De minden estere annyiban jó volt hogy mindent töröltem a személyes infok közül ami volt. Képek leírások. Nincs nekem sem szükségem arra hogy kiforgassak a szavainak, életem..
Hát rossz passzban talált. Meg igazából ami miatt felkaptam a cukrot az az hogy teljesen ártatlan kérdésre, amilyen stílusban válaszolt.. Ha le kell menni kutyába, akkor le kell menni kutyába..
Tesó az első az autó motor olaj és félszintetikus! Én ezt teszem a Feliciába!!!
Úgyhogy ez elég érdekes akkor....
Még anno az elején tanácsolták, hogy mikor áttérsz a Xadora akkor a régi olajba tedd a revitalizálót, azért írtam ezt, de amúgy most nézegettem a Xado oldalát és már én sem nagyon találtam csak az általad mondott ne cserélj olajat 1500 km- nél hamarabb című írásokat.
NA a kompresszió méréssel elég régóta lógsz, jó lenne ha megcsinálnád már aztán végre kiderülne hogy valóban ér e vmit a Xado vagy csak úgy hisszük?!!
Én mindig a friss olajba tettem a xado-t. A lényeg, hogy ne cseréld le az olajat 1500 (vagy inkább 2000) km- ig. Most viszont visszatértem a xado olajhoz, uh nem veszek plusszba regeneráló gélt. Amúgy érdekes, de múltkor láttam egy Taschner videóban, hogy ezt http://xado.hu/webshop/olajok/... teszi az ER5 nél komolyabb gépekbe is, ami azért érdekes, mert ez http://xado.hu/webshop/olajok/... kb 400 Ft-al drágább literenként és nem adnak 1 literesnél nagyobb kiszerelésben. Tudom én is szoktam hisztizni, hogy ezen nem érdemes spórolni, cakúgy észrevételként említettem meg, ha már ennyit oljazunk mostanában
Off: Eddig 3 Xado kezelést kapott a gép (3 szezon, 15 e km). Összeraktam (na jó még folyamatban) egy nyomásveszteség mérő kézi készüléket csakúgy a magam szórakoztatására. 2 éve elég gyatra 9 es kompressziót mértek az Ivanics szervizében (hozzáteszem szerintem semmi gond a géppel, pöcc röff), azóta tervezem, hogy újra rámérek. Szóval a lényeg, hogy tavasszal mindenképp mérek majd egy kompressziót és egy nyomásveszteséget a blokkon, kiváncsi vagyok, hogy 93e km-el milyen állapotban van a paripa.
Anno volt egy levél váltásom a Fuchs olaj dokijaval, épp a 10 -40 10-50 témában lévén a Ze pörgősebb erosebb motor. Ő normál használatra a 40 et ajánlotta lévén az 50 meleg oldali kenese erosebb de cserébe egy kis fogyasztás többlet, és hideg idoben nehezebben kapcsolódo váltót "ad". Errol más topicon is már volt panasz, hogy tavasszal , osszel vagy hidegebb idoben igencsak észrevehetően nehezebben kapcsol a váltó.
Plusz még az 50 es olajok általában drágábbak is, de itt ez nem játszik..
Másrészt a Xado adaléktól épp hogy a régi fáradt kopott olajban kéne utaztatni az előírás szerint. Szóval még olaj csere előtt kellett volna bele rakni legalább 1500 km-vel.
Igen jól látod mivel ez lesz a AGIP ENI I-RIDE MOTO 4T 10W-50 utódja, ez egy versenyolaj, és ez top synthetic, a 10W 40 meg csak synthetic, ami félszintetikus az agip-nél! Aki ajánlott az mondta, hogy ár érték arányban az egyik legjobb olaj, állítólag itthon gyártják, azért is olcsóbb! A tervem: ezzel az olajjal megy bele a xado, majd pár ezer km után kap egy másik olajat, lehet maradok ennél, ha beválik!
És ez a 9-es kompresszió mennyire üzem meleg motornál lett mérve? Mert azért a gyertya kivétele sem megy olyan gyorsan pláne akinél le kell engedni a benzint is, és mire odáig eljut az ember tud hűlni elég sokat a motor! Már én is elkezdtem a nyomásmérő készülék összeállításának, kíváncsi vagyok mit mutat majd!
Én elismerem- lehet lágyabban kellett volna elküldeni téged a fenébe, ezért én elnézést is kérek, de azért olyat se álmodj hogy te újoncként becsoszogsz egy topicba- aztán ilyen stílussal indítasz, és nyakadba fognak esni, megpróbálhatod más helyen is ott se lesz más a vége..
Úgyhogy ez elég érdekes akkor....
Még anno az elején tanácsolták, hogy mikor áttérsz a Xadora akkor a régi olajba tedd a revitalizálót, azért írtam ezt, de amúgy most nézegettem a Xado oldalát és már én sem nagyon találtam csak az általad mondott ne cserélj olajat 1500 km- nél hamarabb című írásokat.
NA a kompresszió méréssel elég régóta lógsz, jó lenne ha megcsinálnád már aztán végre kiderülne hogy valóban ér e vmit a Xado vagy csak úgy hisszük?!!
Off: Eddig 3 Xado kezelést kapott a gép (3 szezon, 15 e km). Összeraktam (na jó még folyamatban) egy nyomásveszteség mérő kézi készüléket csakúgy a magam szórakoztatására. 2 éve elég gyatra 9 es kompressziót mértek az Ivanics szervizében (hozzáteszem szerintem semmi gond a géppel, pöcc röff), azóta tervezem, hogy újra rámérek. Szóval a lényeg, hogy tavasszal mindenképp mérek majd egy kompressziót és egy nyomásveszteséget a blokkon, kiváncsi vagyok, hogy 93e km-el milyen állapotban van a paripa.
Plusz még az 50 es olajok általában drágábbak is, de itt ez nem játszik..