Az igen, nem tudom min húztátok fel magatokat ennyire, gondolom van valami előzménye, de ez a stílus szerintem akkor sem hiányzik ide.
Egyébként én sem tudom mik a terveid, szóval ne vedd kötekedésnek, csak egy tanácsnak: a képen lévő motorolajokra az van ráírva, hogy "racing offroad", vagyis elvileg fokozott igénybevételű terepmotorokhoz fejlesztették, gondolom leginkább pörgős egyhengeresekhez; szóval az ER-5-be nem hiszem, hogy ideális.
Akkor is szokott csapkodni a kormány a motorokon, ha valamiért a súlypont túlságosan hátra van tolódva, és ezért az eleje nincs "lenyomva". Szóval én ránéznék még a hátsó teleszkópokra, nincsenek-e nagyon összeülve, be van-e állítva a rugóelőfeszítés a súlyodhoz. (Bár ha gumicsere előtt nem csinálta akkor nem valószínű, hogy pont most adták meg magukat, de ki tudja...)
Az Er5- nél 70- nél (de szinte csak ott) megfigyelhető egy kis szitálás leginkább kopottabb gumival- de mivel írtad hogy új gumi van fent rajta így ez elég fura. Rá kéne nézni a kerekek egy síkba futására, és meg kellene vizsgálni az első teleszkóp állapotát is, nem e van kissé meggörbülve. Havernak anno pl úgy volt meggörbülve a teló hogy szabad szemmel szinte nem is lehetett látni. Kerékcsapágy meg egyéb általános dolgok rendben vannak?
HA mindezek ellenére sem jutsz eredményre akkor még esetleg a villanyak állapotánál meg kéne nézni nem e estek, mentek neki valaminek vele.
Kicsit fájó szívvel szakítom félbe ezt a diskurzust, de lenne egy kérdésem..
A motoromon kb 300km-t futott Michelin Road Pilot gumi van. Azt figyeltem meg, hogy - főleg a gáz visszaengedésénél - és ha kicsit lágyabban fogom a kormányt, akkor elkezd jobbra-balra " csapkodni " a kormány... A decemberi gumicsere után a múlt héten lett újracentírozva - emiatt - de a hiba továbbra is fenn áll. A kormánycsapágy a szervíz szerint nem lóg.... Ötlet esetleg?
Különben mi buzikám? Ki kezdett el ugatni egy olyan kérdésre hogy ha már Xadot raksz a motorba akkor miért nem azzal is hajtó? Hogy miért kell? Ebből látszik hogy mennyire olvastál utána. A Xado olaj későbbiekben való réteg fenntartáshoz ajánlott.
Még mindig várom hogy mivel járultal hozzá technikailag a topic működéséhez és várom a naaagy baromságokat amiken olyan jókat nevettel, halljuk? Vagy csak buzigecizni tudsz te fax?
Látom hogy full szintetikus az olaj, csak a külön kiemelt Sint felirat volt ami kérdésre adott okot. Érdekes hogy az elsőnél nem írja a doboz címkén azt hogy szintetikus de a másik meg külön kiemelt Sint felirattal sem tűnik egyértelműen szintetikusnak.
Direkt nem akartam a jó édes anyádat ide írni ha már apám a szadra vetted rossz buzi. Szóval reszemrol is befejeztem a társalgást vissza huzhatsz anyadba szerencsétlen ekkora barmot nevelt. Olaj szakértő csak megsugom hogy hiába teljesíti a kivanalmakat egy félszint olaj egy fullszint akkor is jobb mindenben. Esetedben ez nem játszik lévén állítólag fullszint az olaj amit vettél. El meg te huzz el inkább. Ilyen barmokra nincs szükség, főleg hogy látszik szarhoz nem értesz.
Bocs barátom félre ertettelek.
Örülök ha bejött! Én is raktam volna a Ze be is a Xadot csak az már egy pörgősebb több mint dupla annyi loeros motor. A Xado 10 w 60 meg inkább verseny célokra van meg elég drága is. Így vissza tértem a Fuchshoz és rakom bele a Xado adalekot.
Te fasz szopó punci lófaszt raktál te ide le, csak a pofádat jártatod és osztod a hülye ötleteidet visszaolvasgattam és némelyiknél nem bírtam abbahagyni a röhögést, akkora baromság, de már tudom miért lettél ekkor buzi nagyon sokat ültél a schwalbe-n elöl apád ölében! Nem sok közöd van hozzá de elárulom 1, a Xado-t egyik ismerősöm ajánlotta, volt is neki elfekvőben ezért féláron átvettem, 2, mivel Xado-ti fogok rakni bele ezért értelmetlennek tartom a xado olajt te pöcs, 3, ez az olaj tökéletesen megfelel a célnak, túl is teljesíti a gyári előírásokat! Na értettél te geciszájú! Erre nem gondoltál mi? Legközelebb hanyagoljál és ne írogassál nekem baromságot! Részemről befejeztem! Húzzál el a véres picsába, és gyengítsél más fórumokat! Te ölben motorozós ki buzi!
Nálam ilyen nem játszik, a Xado várja, hogy beleugorjon a masinába. Ez a harmadik csere, hogy ezt a márkát használom. Sőt, az előző autómban is használtam az alapolajat, + a stage 1-et. Sőt, a mostani, majdnem újonnan vett autónkba is tettem stage 1-et. Hát én csak ennyire tartom jó olajnak a Xado-t.
Plusz olaj szakértő Baromgyerek-ha a kérdéses személy az olajat mondjuk szeptemberben rakta bele, akkor megvan az egy év?
Hmm?
Nem mellesleg folyamatosan szoktam olaj és keneshez kapcsolódó cikkeket olvasni szóval ezt is bevarrtad.
Te meg katalógusmajom rám akarod azt fogni hogy az embereket felre vezetek? Na ebből is látható mennyire nagy tudor vagy és mennyire vagy itt a topicban...
De nagy lett a pofád barátom!
Először is ha nem is ilyen motorom van már, kissé több mindent letettem már itt az asztalra buzikám hogy ha már hasonló stílusban válaszoljak mint te, aki eddig a kérdéseken meg ugatáson kívül semmit nem tett le ide.
Kettő te barom, 600 km alatt hányszor melegedett be az olaj te olaj szakértő? És ha a 600 km egy túra alatt ment bele? Nos?
3.nem utáltak ki sehonnan
4. Te idióta ki cserélteti szervizben a túl arazott olajat? Faszarc ha itt lennél ebben a topicban igazán akkor tudnád hogy igen sok mindent magam csinálok a motoron, olaj, lánc, fektarcsa fekbetet hutoviz stb csere, úgy hogy ezt benezted..
És te mihez értesz Faszarc? Eddig csak kerdeztel de még egy önálló gondolatod, hát az nem sok volt.
5.te diszlexias barom, kérdeztem hogy miért nem próbálod ki a Xado olajat nem azt mondtam hogy ezt vedd, miért nem azt vetted stb.
6. Te hülye idióta fasz. Ha senki nem vett volna újonnan motort akkor te most mi a szaron ülnél te sík hülye? Gyárilag használt ER 5 öket rak össze a Kawa így gondoltad? Baromallat..
Kurvára nem miattad szereztem xadot te b*zi, először is húzzál te a pi*cs*ba, neked már nem is ilyen motorod van, ne itt tereld tévútra az embereket húzz a te fórumodba, köcsög, vagy már onnét is kiutáltak? Az olajtémához meg teljesen hülye vagy az olaj nem az állásában megy tönkre a polcon, hanem a sok felmelegedés és lehűléstől iszaposodik+ némi szennyeződéstől is, te barom! Másodszor nem tudod mi a tervem épp ezért ne ugassál bele mindenbe a hozzá nem értéseddel, aki inkább veszi a drága túlárazott olajat és szervizben cserélteti az jobb ha kussba marad! Az évenkénti olajcsere nem hülyeségből te ökör! Meg aki újonnan képes kiadni ezért a motorért annyi pénzt, hogy később töredékéért eladja, na az megint csak az emberi hülyeség netovábbja! Te húgyagyú!
Egyébként én sem tudom mik a terveid, szóval ne vedd kötekedésnek, csak egy tanácsnak: a képen lévő motorolajokra az van ráírva, hogy "racing offroad", vagyis elvileg fokozott igénybevételű terepmotorokhoz fejlesztették, gondolom leginkább pörgős egyhengeresekhez; szóval az ER-5-be nem hiszem, hogy ideális.