Üdv.
Olyan kérdésem lenne, hogy egy KTM EXC 125-ös motornak a forgalmijába, nem-e lehet "megcsináltatni", hogy 11kW szerepeljen benne? Vagy milyen úton, módon lehetne?
Köszönöm előre is.
üdv. megszeretném venni ezt a motort , csak szerintem nem xr blokk van benne vagy henger rajta . De ha xr blokk is van benne esetleg egy régebbi? elvileg gyári as motor semmi komoly hibája vagy átalakítás nem volt , csak szemet szúrt , mert a hengeren egyik észrevételem hogy ahol xr embléma lenne a levehető kis ablakon ott egy bordázott fedél van ami az XL-ére hasonlít , és talán a henger is terjedelmesebb . Volt már xr 600-asom csak régebbi kb 88-as de annak komolyabbnak tűnt a blokkja . Mert szoktak dominátor hengert rárakni mert azok 650-esek és kompatibilis(van xl600 as is) de miért rakott volna valaki ugyanakkora hengert a gyári xr henger helyett. Tehát a kérdésem gyári blokk lehet benne vagy nem. évjárat 1990 az egyébként reális a külseje alapján.
Kérdésem van a tapasztalt fórumtársakhoz.
A motor Honda CBR 900 RR (SC28-1994)
Egy ideje miután a motor felmelegedett alapjáraton és kisebb fordulaton ütemes zakatoló hangot ad. (nem csörögés, zörgés, csattogás, sivítás stb. ..... hanem zakatolás, ami esetleg lehet morgás is). Részben saját autós tapasztalat, részben autószerelő vőtárs véleménye alapján nem főtengely és nem hajtókar csapágy. Továbbá nem a szokásos kuplungkar behúzására elhallgató CBR 900 kuplunghang. (az a hang is meg van).
A hang forrása hallgatózás alapján a baloldalon levő - generátor - dekli környéke (persze tudom, hogy a hang a blokkban vándorol). A hangerő a fordulatszám emelésével nem erősödik, magasabb fordulaton nem hallható. Valószínű elnyomja a kipufogó hangja.
A generátor álló és forgórészt leszedtem, a csavarokat újra ki-be raktam menetrögzítővel, megfelelő nyomatékkal meghúzva, de a hang nem múlt el. A tűgörgős csapágyat is megnéztem. A görgők meg vannak, a műanyag kosár fogja őket, a felületükön nincs bemaródás, de kopásnyomok egyértelműen látszanak rajtuk.
Kérdésem, hogy találkozott-e már valaki ilyen problémával, ha igen mi volt az oka?
1. A főtengely bal oldali végén levő, a szabadonfutó és nagy fogaskerék szélles válla alatt elhelyezkedő tűgörgős csapágy probléma.
2. Szabadonfutó probléma.
3. Más amire nem gondolok.
helló!
valaki nem tudja mi baja lehet? honda cr 125 sebességbe teszem egyesbe és mikor elakarok indulni elkezd recsegni mint mikor a lánc átugrik a fogaskereken ezt csak egyesben csinálja szét lett szedve de nem látszik semmin hogy lenne baja! valaki valami jótanács?
Igen úszós, a potméter érintkezőit kellett egyszer befújni kontakt sprayvel és jó lett 2 évig, most tegnap megint szétkaptam szintjelzőt tankból ki megint befúj potit aztán vissza meg műszerfal mogott nagy csatit is befújtam wd40-el, most úgy néz ki jó. Nemtudom mi volt a hiba, mert ellenállás is megvolt potin 15-135 ohm közt változott ahogy húzkodtam az úszót föl-le. Remélem már jó lesz mert a tököm televan az elektromos hibáival már, tavaly az egyik saru nem érintkezett a fejidom felé menő kábelkötegben az egyik csatiban aztán néha leállt ha gondolta meg elment lámpa is ilyen 160-aknál
Olyan problémám van, hogy meghülyült az üzemanyagszintjelzőm, egyszer teli mutatja utána félig de v.mikor üresnek,de v.mikor meg jól jelzi. Korábban volt hasonló probléma akkor azt mutatta, hogy még van 3 liter közbe nem volt semmi benne (meg is állt a pusztában) akkor kiszedtem tankból a szintjelzőt meg üzemanyagszivattyút befújtam kontakt sprayvel és jó lett. Szerintetek ez megoldja a problémát, vagy komolyabb a gond? CBR 600 RR 2005
Jobb napokat.
2 lehetőséged van Józsibátyám.
1. Le kell venni és csiszlópapír kb 3 méretű, utána polír.
2. Elviszed lehomokfúvatni, vagy gyöngyöztetni.
Én a másodikat választanám.
Vigyázz a felfekvő felületére.
Megpróbáltam ma a Honda kuplungdeklijéről a festéket kromofaggal lemaratni, mert ki szeretném polírozni, de esze ágában sincs maródni. Azt hiszem meg kell próbálnom lánggal leégetni. Aki már csinált ilyet segítsen mi a módja. Köszönöm !
Üdv mindenkinek!
Egy egyszerű kérdésem lenne, miszerint tud-e valaki egy viszonylag olcsó, és megbízható szervizet ajánlani Békéscsabán, vagy legfeljebb közvetlen környékén?
A motorom egy Aprilia SR 50 Ditech robogó.
Abban az esetben, ha megvan az eredeti adásvételi (első vásárlása a motornak), akkor le tudod vizsgáztatni gond nélkül.
Regisztrációs adó 92 ezer forint
Műszaki vizsga 4750 forint,
Forgalmi 6 ezer
Törzskönyv 6 ezer
rendszám pár ezer ft.
És általában egy 50-esként használt motor igénytelenebb, tehát fel is kéne készíteni vizsgára. Nagyjából 130-150 ezerből meg is van. Nem éri meg ezzel szenvedni, rendszámosat vegyél!
125cm3-is motort tervezek vásárolni, és a kérdésem, hogy az eddig 50cm3-esként használt motort, valamilyen úton le lehet hivatalosan papiroztatni, vizsgáztatni 125cm3-re ?
Sziasztok nekem olyan kérdésem lenne,hogy van egy aprilia scarabeo 150ccm motorom két napja elkezdett furán ciripelni ha gázt adok neki.olajat néztem a nívon tökéletes,lehetséges hogy a szelephézag nem megfelelő?valami ilyesmit olvastam a neten.egyszerüen tanácstalan vagyok!Segítséget elöre is köszönöm.
Üdv. Főtengely vásárlása előtt állok.(Gilera runner 180)Szakik, valaki ?!
Mazuchelli 41 e ft(ÚJ) vagy Malossi MHR 52e (Használt) Mind kettő telisonkás.
Meik lenne a jobb választás ? A mazuchelli tudtommal a gyárival megeggyező főtengelyeket gyárt, anyi külömbséggel, hogy teli sonkás. Meik lenne a jobb választás az újj, vagy a használt? A motorban eddig: Malossi Vari, Malossi Delta kuplung,Sportkipufogo,Sportlégszűrő. Később tervezek egy 172 es hengert és egy 24 es karbit. Vagy ha esetleg valaki tud más "tuning" főtengelyt szivesen halgatom. TOP volt az első választás, de készlethiány van belőlle magyarországon, sehonnan nemlehet rendelni, 2-3 hetet meg nem szeretnék várni. Valaki, meik lenne a jobb ? 1. kép a malossi használt, 2. mazuchelli
Sziasztok!
Elnézést, hogy ide teszem fel, de reménykedem benne, hogy itt vannak értelmes és hozzáértő emberek. Az a probléma, hogy édesapán egészségi állapota megromlott és fájdalmat okoz neki a kuplung benyomása. Egy kis fiat panda 1.3-as dízelt hajt. Szerintetek, hogy lehetne megoldani, hogy puhább legyen a kuplung?(bovdenes mechanizmus)
Előre is köszönöm!
Akit megbántottam az autós témával, attól elnézést kérek!
Olyan kérdésem lenne, hogy egy KTM EXC 125-ös motornak a forgalmijába, nem-e lehet "megcsináltatni", hogy 11kW szerepeljen benne? Vagy milyen úton, módon lehetne?
Köszönöm előre is.
A motor Honda CBR 900 RR (SC28-1994)
Egy ideje miután a motor felmelegedett alapjáraton és kisebb fordulaton ütemes zakatoló hangot ad. (nem csörögés, zörgés, csattogás, sivítás stb. ..... hanem zakatolás, ami esetleg lehet morgás is). Részben saját autós tapasztalat, részben autószerelő vőtárs véleménye alapján nem főtengely és nem hajtókar csapágy. Továbbá nem a szokásos kuplungkar behúzására elhallgató CBR 900 kuplunghang. (az a hang is meg van).
A hang forrása hallgatózás alapján a baloldalon levő - generátor - dekli környéke (persze tudom, hogy a hang a blokkban vándorol). A hangerő a fordulatszám emelésével nem erősödik, magasabb fordulaton nem hallható. Valószínű elnyomja a kipufogó hangja.
A generátor álló és forgórészt leszedtem, a csavarokat újra ki-be raktam menetrögzítővel, megfelelő nyomatékkal meghúzva, de a hang nem múlt el. A tűgörgős csapágyat is megnéztem. A görgők meg vannak, a műanyag kosár fogja őket, a felületükön nincs bemaródás, de kopásnyomok egyértelműen látszanak rajtuk.
Kérdésem, hogy találkozott-e már valaki ilyen problémával, ha igen mi volt az oka?
1. A főtengely bal oldali végén levő, a szabadonfutó és nagy fogaskerék szélles válla alatt elhelyezkedő tűgörgős csapágy probléma.
2. Szabadonfutó probléma.
3. Más amire nem gondolok.
valaki nem tudja mi baja lehet? honda cr 125 sebességbe teszem egyesbe és mikor elakarok indulni elkezd recsegni mint mikor a lánc átugrik a fogaskereken ezt csak egyesben csinálja szét lett szedve de nem látszik semmin hogy lenne baja! valaki valami jótanács?
2 lehetőséged van Józsibátyám.
1. Le kell venni és csiszlópapír kb 3 méretű, utána polír.
2. Elviszed lehomokfúvatni, vagy gyöngyöztetni.
Én a másodikat választanám.
Vigyázz a felfekvő felületére.
Egy egyszerű kérdésem lenne, miszerint tud-e valaki egy viszonylag olcsó, és megbízható szervizet ajánlani Békéscsabán, vagy legfeljebb közvetlen környékén?
A motorom egy Aprilia SR 50 Ditech robogó.
Előre is köszönöm a segítséget!
Regisztrációs adó 92 ezer forint
Műszaki vizsga 4750 forint,
Forgalmi 6 ezer
Törzskönyv 6 ezer
rendszám pár ezer ft.
És általában egy 50-esként használt motor igénytelenebb, tehát fel is kéne készíteni vizsgára. Nagyjából 130-150 ezerből meg is van. Nem éri meg ezzel szenvedni, rendszámosat vegyél!
125cm3-is motort tervezek vásárolni, és a kérdésem, hogy az eddig 50cm3-esként használt motort, valamilyen úton le lehet hivatalosan papiroztatni, vizsgáztatni 125cm3-re ?
Előre is köszi
Mazuchelli 41 e ft(ÚJ) vagy Malossi MHR 52e (Használt) Mind kettő telisonkás.
Meik lenne a jobb választás ? A mazuchelli tudtommal a gyárival megeggyező főtengelyeket gyárt, anyi külömbséggel, hogy teli sonkás. Meik lenne a jobb választás az újj, vagy a használt? A motorban eddig: Malossi Vari, Malossi Delta kuplung,Sportkipufogo,Sportlégszűrő. Később tervezek egy 172 es hengert és egy 24 es karbit. Vagy ha esetleg valaki tud más "tuning" főtengelyt szivesen halgatom. TOP volt az első választás, de készlethiány van belőlle magyarországon, sehonnan nemlehet rendelni, 2-3 hetet meg nem szeretnék várni. Valaki, meik lenne a jobb ? 1. kép a malossi használt, 2. mazuchelli
Elnézést, hogy ide teszem fel, de reménykedem benne, hogy itt vannak értelmes és hozzáértő emberek. Az a probléma, hogy édesapán egészségi állapota megromlott és fájdalmat okoz neki a kuplung benyomása. Egy kis fiat panda 1.3-as dízelt hajt. Szerintetek, hogy lehetne megoldani, hogy puhább legyen a kuplung?(bovdenes mechanizmus)
Előre is köszönöm!
Akit megbántottam az autós témával, attól elnézést kérek!