Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha egy akksi felmelegszik, akkor azt vagy túltöltöd vagy zárlatos. Egy normális töltő magától átkapcsol csepptöltésre és így egész télen át rajta hagyható az akkun. Havonta egyszer azért érdemes meglesni a savszintet, biztos ami tuti.
Jó kis készülék ez!
Nálunk 3990Ft a csepptöltő amit én magam is évek óta használok.
Ősszel rárakom az akkut, tavasszal leveszem és indítok.
Tökéletes öt év után is az akkum.

www.darazsgarazs.hu
Ezt a szerkezetet nyugodtan rajta hagyhatod , ha nem kell külön bekapcsolni, (gombot megnyomni rajta ) ahhoz, hogy töltsön.
Sziasztok!
Egy 2005-ös Yamaha FZ6-S téli tárolásával kapcsolatban kérdezem, hogy ti mit tennétek az aksival. Kicsit már gyengélkedik, úgyhogy biztosan nem bírná ki a telet végig, ezért vettem hozzá egy ilyet:
http://www.louis.de/index.php?...
Járt hozzá egy kábel amit rá tudok kötni fixen a tank alatti aksira, és így ki tudok vezetni egy csatlakozót a töltőhöz, vagyis nem kell többet szétberhelnem a fél motort, hogy tölteni tudjam az aksit. Így viszont tapogatással nem tudom ellenőrizni töltés alatt az aksi hőmérsékletét. Vagy ne görcsöljek és ezt a töltőt simán rajta hagyhatom egész télen? Ne fossak, hogy eldurran az aksi ha netán zárlatos lesz?
Előre is kössz a tanácsokat.
meg jól eltílt majd egy évre pluszban a 100körüli pénz mellett.
szerintem is
Meg is fog büntetni.
Sziasztok

Napokban vettem egy ZZR 400-as kavát aminek a forgalmijában 38 kW szerepel. A2-es jogsival max 35kW-os motort vezethetek. Rendőrbácsit mennyire fogja érdekelni ez a 3 kW különbség? Elvileg nem vezethetném és meg kéne hogy büntessen? Szerintetek?
Hello!
KTM SX 125nél milyen olajat szoktatok használni(NEM adalék)? Előző tulaj aztmondta MOTUL-t használt. Ebből/vagy más márkából/ kéne nekem tipus, viszkozitás, név stb amit ajánlotok. Előre is köszi! :)
Attól kaptam agyhugykövet hogy nem az úttal foglalkoztam hanem azzal a szar napellenzővel.
Majnem kanyarkiegyenesítés lett belőle.
Így hagytam a pi...ba.
Füstszín plexi oszt jóvan.
Valakinek volt már olyan problémája DRZ-vel vagy akármilyen 4t 1 hengeres géppel, hogy alapjáraton normálisan jár amint kis gázt kap, rögtön elkezd durrogni kipufogó. Előre is köszi
Nekem Nolan n85 van és van hozzá beépített napszemcsi. Az akkor jó ha be van borulva és itt-ott kisüt a nap akkor lehúzod.
Ha nyár van vagy szép tiszta idő akkor én felpattintom a sötétet sokkal jobb, mint a lehúzható. Csak akkor volt gáz mikor elfelejtettem, hogy sötétbe megyek haza és nem vittem a tisztát Na az veszélyes volt.
A lényeg, hogy tiszta időben is jobb ha a teljes plexi sötét, mint csak a napszemcsi. Az olyan részmegoldás legalábbis nálam
Az irídiumosra gondolsz? Mert ha igen akkor az biza sötétít rendesen.
Kössz az infót, de akkor valószínű nem veszek olyan plexit, mert van beépített napszemüvegem. Sebaj, akkor majd elviselem továbbra is, hogy belebambulnak a képembe...
Üdv.
Szia!
Sötétít, méghozzá sokat, többet mint a "sima" sötét plexi.
Bár én sem próbáltam még ilyet, de szinte biztos hogy sötétít.
Sziasztok!
Valószínű amatőr a kérdés:
A tükrös plexi sötétít is? Természetesen belülről kifelé nézve :D Sajnos még nem volt ilyen a fejemen...
Előre is kössz.
Üdv
http://www.napi.hu/magyar_gazd... Jótanács vagyis infó
Sziasztok! Az 50-es Yamaha DT-men henger fúrás volt, így a szerelő azt tanácsolta h. 40-50-el menjek. 130. km-nél azonban kihúztam 60ig, majd behúztam a kuplungot, és odahúztam a gáznak. Ezután egyszerűen leállt a motor, majd bekellett tolnom. Most valahogy a hangja nem ugyan az, és 4edikben nem húzat annyira. Mi lehet a baja?
ha leengeded az olajat abban meglátod hogy tört e valami ha nem akkor is vidd el minél gyorsabban nehogy nagyobb galiba legyen
Ha mindenki csak a maga saját véleményét írná le oldalak telnének meg vele.
Nézz utána! Van egy pár oldal ahol ezekkel a modellekkel foglalkoznak és oldalak tucatjait írták tele róla.
Kis olvasgatás és kugli a haverod ne feledd.
szevasztok.érdekelne,hogy mi a véleményetek a ducati monster motorokról?van valakinek valami tapasztalata velük kapcsolatban megéri megvenni?némi infot ha tudtok :Dpleas
hello
az eredetvizsga költsége az eladót terheli elvileg de általában tesznek rá és nem foglalkoznak vele. esetleg bele kell alkudni az árba. az, hogy ha bármi nincs rendben a motorral sajna nem tudod meg a papírokból amit kapsz az eredetvizsgán mert az csak egy kérelem. majd mikor mész átíratni ott lekérik az ocsmányirodában az adatokat és ott derül ki, hogy mi is a helyzet. nem szokott gond lenni de ha nagyon félsz akkor meg kell beszélni az eladóval, hogy együtt mentek átíratni ha nem egy másik megyében lakik persze, vagy neked kell rugalmasnak lenni és ott rendeztek minden anyagi dolgot így biztosítva vagy. de ha nem megy bele az eladó az nem biztos h azt jelenti, hogy sáros a gép csak lehet, hogy te tűnsz túl kukacosnak. ezt már neked kell eldönteni. ha mégis együtt mentek akkor minden részletet érdemes az adás- véteibe is rögzíteni dátummal és minden részlettel, mert ha bárki is visszakozik akkor van mire hivatkozni bár többnyire nem ér annyit az egész
Enged ha el akarja adni. Fellépés kérdése...
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok. Olyan kérdésem lenne hogy eredetvizsgát ti hogy szoktátok intézni az eladóval? Vásárláskor ajánlott megcsináltatni vagy utánna is jó ha már megvettem, arra gondolok ha törzskönyves baj nem lehet vagy igen? Mik a tapasztalatotok? Előre is köszönöm a választ.