hello
ha jól tudom akkor az a kötelező ami gyárilag rajta volt (típus homologizáció ). tehát ha gyárilag csak 1 tükör volt rajta akkor az rendben van. ha kettő akkor nem.
Helló :)
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy segédmotorra csak a bal oldali visszapillantó a kötelező vagy kell a jobb is ?
Mert van egy helyi rendőr aki előszeretettel kóstolgat és csak ebbe bírt két napja belekötni, hogy nem volt jobbos tükröm.
A választ előre is köszi :)
nem kell félni tőlük, totál kezesbárányok, nyugodt karakterisztika, 45 ló körüli teljesítmény
ha alacsonyabb vagy akkor xl600 annak 17es a hátsó kereke
hosszú túrán lehet csak zavaró a menetszél, bár haver sián letekert egy xl600al 1 nap alatt 750km távot némi patakmedres tereppel
de pl egy dominator már olyan túrás kinézetű
első motornak nem érdemes drágát venni, azon fogod kitapasztalni mi nem tetszik rajta..... aztán ha olcsó nem fogod sajnálni eladni
csak annyi, hogy nem akarok 600-assal kezdeni... meg ezek inkább endurok, mint túra endúrók... eleinte biztos többet használnám országúton mint terepen... elsőmotoros kezdő leszek...
xt600-xl600 stb nem lenne jobb?
300felé már vannak elfogadható állapotban aztán motorozva rájössz milyenek az igények
aztán minimális buktával(jó esetben nélküle) ki lehet szállni ezekből a vén vasakból
utazóban mind tudja a 90et hosszútávon is
most tervezem motor vásárlását, ebben kérnék tanácsot...
kezdőként nem szeretnék nagyot elsőre, de azért haladnék is vele. Túraendúróban gondolkozom, de 3-400 ccm-s kategóriában elvétve találok csak egyet-egyet... eddig ami tetszett az a kawasaki kle 400 és a honda nx4 falcon, de ezekből is 1-1-et találtam... van valami tippetek? olyan túraendúrót szeretnék, ami országúton használható, de elboldogul azért földúton is... előre is köszi!
most hogy már nincsenek papírgondjaid negyed annyiért tudod szervizeltetni a gépet.
kb senkit sem fog érdekelni eladáskor hogy mikor ki és hogy szervizelte
ha márkaszervizbe hordat, akkor az ott elvégzett és az elveszett szervizkönyvbe beírt dolgokat tudják pótolni. van némi anyagi vonzata de nem vészes. kapsz egy másik szervizkönyvet, végigütik és kész. akkor problémás ha nem egy szerviz végezte a munkákat mert akkor egy szerviz nem nyomhatja bele a pecsétjét egy másik helyett de ez esetben utána kell érdeklődni a vezérképviseletnél, hogy ilyenkor mi a helyzet?
HILFE!
Eltünt a szervízkönyve az sv 650 n gépcsodámnak. Most kellene vinni szervízre, de papír nélkül
Magyarországon üzembehelyezett és szervizelt gépről van szó.
Van valamilyen nyilvántartás? Lehet valahonnan letölteni?
Olyan kárpitost keresnék Budapesten,vagy vonzáskörzetében,aki motorülést átalakít,javít!
Fontos lenne a minőség,de megfizethető legyen!
Van valakinek ilyen a tarsolyban?
üdv! yamaha dt 80-as-om után váltani szeretnék nagyobra (125cm3-re) 171cm és 60kg vagyok milyen falyta motort tudnátok ajánlani amit tudok főúton és terepen is használni és amin még ,lámpa is van ?köszönöm a válaszokat elörre is !
köszi szerintem inkább akkor 250ccm-en kezdek ott sokkal több a választék, bár amiket eddig néztem szintén nem alkalmasak 190cm magas emberhez, sportos kinézetű motort keresek vagy valami elegáns turamotort, de pl a honda cbr250 is eléggé mini motornak tűnne alattam :S
Varadero 125 játszhat...? Volt egy nagydarab (fórumon) ismerősöm, aki erre jutott. Én se értettem (nem láttam személyesen), de elmagyarázta, hogy ez passzol a dimenzióihoz és a papírjához.
Sziasztok!
Mivel csak 21 éves vagyok ezért sajnos kizárólag a 125ccm-es motorok jöhetnek szóba de az a probléma,hogy 189cm vagyok és 82 kg. Eredetileg a yamaha yzf r125-öt néztem ki magamnak,nagyon megtetszett,de szomorúan olvastam, hogy túl magas lennék hozzá és elég hülyén festenék rajta, ráadásul oltári kényelmetlen lenne. Az lenne a kérdésem,hogy milyen motort tudnátok ajánlani a méretemhez? Pl aprilia r125?(kicsit magasabb), choppert,crossmotort semmiképp sem szeretnék, csak sport vagy túra
Most meg mondom neked!
Húzni fogják az időt,ameddig csak lehet!Mivel az az érdekük!Addig is náluk van a lé,stb.
Én biztos ügyvéddel felvértezve kezdenék neki!
Megéri az ügyvéd,mert a többszörösét kiszedi belőlük,mint amivel neked kiszúrnák a szemed!Úgy mond a gatyát is leperli róluk ha kell!Mondjuk nálam peren kívüli egyezség lett a végén,pedig már ki volt tűzve a tárgyalás napja!De a biztosító az utolsó pillanatban vissza táncolt!Vaj miért is?
oké köszönöm! jelenleg ott tart az ügy hogy jön a kárszakértő megnézi és utána nemtudom mi lessz.Mabisznak elküldik az anyagot az ügyről és a Mabisz mitreagál rá vagy mikor az kérdéses. Tel.számra igényt tartok! Köszönöm!
Nekem van ismerősöm ilyesmire!
Direkt erre szakosodott!
Nagyon sok nullást pénzt húzott ki a számomra a biztosító zsebéből!
Ja és rövid idő alatt!
Ha megcsörögsz,megadom a számát!
Köszönöm mindkettőtöknek! Már kunyiztam innen-onnan kétfajtát is, de nem bírja, pár motorozás után leválik. Majd a linkelt oldalról kinézek egyet. Kár, hogy nincsenek 2centis kiszerelésekben...
ha jól tudom akkor az a kötelező ami gyárilag rajta volt (típus homologizáció ). tehát ha gyárilag csak 1 tükör volt rajta akkor az rendben van. ha kettő akkor nem.