Az iránt érdeklődnék hogy itt nálunk a városban szoktam látni motorosokat akiken olyan bukósisak van hogy haja van ezeket hol lehet kapni? vagy külön rá lehet rakni akármilyen sisakra?
Sziasztok.
Motorvásárlás előtt állok és teljesen tanácstalan vagyok.
Nem tudom eldönteni hogy melyik motorral járnék a legjobban ezek közül:
Honda CBF 600, Honda CBR 600 F, Suzuki GSF 650 S / 1200 S, Suzuki SV 650 S / 1000 S.
Szempontok:
- olcsó szervízháttér - nem akarom minden pénzem a kopó alkatrészek cseréjére költeni.
- némi pakolhatóság (legalább hátsó doboz tehető legyen rá) és kényelem, mivel túrázásra is lenne használva két személlyel.
- tudom hogy ez nem közútra való, de ne lehessen megszorongatni bármelyik hétköznapi autóval.
előre is köszönöm mindenkinek a válaszokat.
Helló!
Bár nekem egyik sincs,de én is hasonló kategóriát vettem nemrég,ezért sokat olvastam utána,próbálgattam is őket!Még az elején megjegyezném,hogy szerintem nézd meg a Hyosung gt250r-t is,mert olcsóbb,és hasonló (én is azt vettem,2.Hyosungom,és semmi probléma.Kopp-kopp) De a fenti 2 gépnél maradva: alapvető különbség,hogy az egyik ugye 1(Cbr250r),a másik viszont 2(kawasaki ninja 250r) hengeres! Emiatt a Cbr alul nyomatékosabb,mint a kawa, viszont a kawa pörgősebb,jobban megy végre,ezért az utazó tempója is valamivel magasabban van! Kényelem szempontjából a cbr a legkevésbé "sportos", ezen kapja a legkisebb terhelést a csukló,meg a hát,de egyik sem egy szupersport gép! Fogyasztása ezeknek eléggé hasonló,nem esznek 4nél többet, azt mondanám csukló függvényében 3-4között el lehet velük tekeregni! Szervízigényükről annyit,hogy kis ccm-es,japán gépek,szóval,ha megkapják a kötelező szervízeket,és a törődést (olaj,olajszűrő,levegőszűrő,karbi- és szelephézagállítás,láncolajozás) akkor sok 10000 problémamentes km-t tehetsz meg velük! Végül a Hyosung gt250r: V2-es motor,29ló,teljesítménye a kettő között van,alul nyomatékos,fogyasztás hasonló,"nagymotoros" kinézet,utazója 130-140km (itt olyan 7-8ezer körül forog),nekem kényelmes,de ez relatív! :) szervízigénye u.a.,ha megkapja amit kell,akkor megbízható!Alkatrész meg szinte ingyen van,de legalábbis harmad-negyedáron mint a japán gépekhez!Ez egy dél-koreai gyár,nem nagy múlttal,de tudnak jót csinálni,persze valószínűleg pár apróság van ami még kiforratlan! (Nekem pl benzincsap csöpögött,ez volt egy 10-es) Ha kérdésed van,nyugodtan írj,segítek,ha tudok!
hali
szeretnék venni egy új 250-es mocit és ehhez kérném a segítségetek! kinéztem a honda cbr 250r-t és a kawa ninja 250r-jét. akinek van tapasztalata e motorok terén kérem ossza meg! előnyök, hátrányok: megbízhatóság, top speed, utazó tempó, kényelem, fogyasztás, szervízigény, alkatrészbeszerzés stb. ha van hasonló jó motor új típus tippet is szívesen fogadok! köszi
Egy külföldi csóka megvenné a motoromat (125ccm) és arra lennék kíváncsi hogy ilyenkor mit kellene tennem a papírokkal kapcsolatban? Adásvételit megírjuk, és nekem kellene kivonatnom a forgalomból, rendszámot leadni...? vagy ez hogyan működne?
A keskenyebb gumi nem utolsósorban sokkal olcsóbb is... Első motornál ez is szempont szokott lenni.
Egyébként pedig igen, a kicsi "szupersport" gépek elég bénán néznek ki. Bár valóban alkalmasak a közlekedésre, szerintem inkább csak a fiatalság meghülyítésére jöttek létre. Egy kis csupasz gépecske sokkal praktikusabb közlekedni.
elárulom, hogy minnél vékonyabb a gumi, annál nagyobb sebességgel lehet bevenni egy kanyart, ugyanakkora dölésszög mellett, úgyh annál jobb, minnél vékonyabb. Persze a súlyt, és a teljesítményt bírnia kell, de a fenti a helyzet
Minden motorral lehet utast vinni, ha van rajta hátul is lábtartó, akár egy robesszel is. Nagyon kevés olyan rendszámos járgány van, ami csak egy személyre van vizsgáztatva.
Sziasztok!
Kérdezni szeretnék tőletek!
Ebben a hónapban el szeretném kezdeni a jogsit 'A1'-kategóriára.
Nagyon sok motort néztem, de leginkább a Gilera DNA-kat..
Tudnátok ajánlani kezdő motorosnak 125-ös gépet?
Nincs nagy igényem, csak legyen egy tűrhető gép és ne annyit egyen mint egy cross.Másik meg hogy 2 személyes legyen.Tudom hogy 125-el nem lehetne +1 főt szállítani, de ez most lényegtelen.(Semmi féle képen ne Csínai!)
Amiket még néztem azok 125-ös Supersport....de valahogy azok nem tetszenek annyiból hogy iszonyat vékony kerekei vannak és ezt nem érzem kicsit se biztonságosnak.Se megállásnál se kanyarokban.
Kérek mindenkit hogy segítsetek, mert kb. szeretném tudni hogy mi az az ára amit ki kell csikarjak ahhoz hogy legyen egy jóféle utcaim.
Köszönöm szépen előre is mindenkinek!
Sziasztok,
tudnátok abban segíteni, hogy milyen áttétel beli különbség van egy cross és egy endúró között? (125 ccm).
Gondolom a krossz rövidebb áttételű de, hogy kb mennyivel?
marmint miben? azt nem tudom megmondani helyetted hogy milyen alkatresz kell neked :D
a hondavfr.hu oldaon a V4 Extra reszben talalsz sok motorbonto cimet, a forumban rakerdezve szinten tudnak neked ajanlani beszerzesi helyett ha megmondod pontosan mi kell, illetve van ott a forumon egy VFR-tulajdonos motorszerelo is, o tud segiteni az esetleges technikai/muszaki kerdesekben a javitassal kapcsolatban
Az iránt érdeklődnék hogy itt nálunk a városban szoktam látni motorosokat akiken olyan bukósisak van hogy haja van ezeket hol lehet kapni? vagy külön rá lehet rakni akármilyen sisakra?
Ilyenre gondoltam:
Motorvásárlás előtt állok és teljesen tanácstalan vagyok.
Nem tudom eldönteni hogy melyik motorral járnék a legjobban ezek közül:
Honda CBF 600, Honda CBR 600 F, Suzuki GSF 650 S / 1200 S, Suzuki SV 650 S / 1000 S.
Szempontok:
- olcsó szervízháttér - nem akarom minden pénzem a kopó alkatrészek cseréjére költeni.
- némi pakolhatóság (legalább hátsó doboz tehető legyen rá) és kényelem, mivel túrázásra is lenne használva két személlyel.
- tudom hogy ez nem közútra való, de ne lehessen megszorongatni bármelyik hétköznapi autóval.
előre is köszönöm mindenkinek a válaszokat.
Valakinek van esetleg valami tapasztalata W2 elite csizmával kapcsolatban?Előre is köszönöm!
Bár nekem egyik sincs,de én is hasonló kategóriát vettem nemrég,ezért sokat olvastam utána,próbálgattam is őket!Még az elején megjegyezném,hogy szerintem nézd meg a Hyosung gt250r-t is,mert olcsóbb,és hasonló (én is azt vettem,2.Hyosungom,és semmi probléma.Kopp-kopp) De a fenti 2 gépnél maradva: alapvető különbség,hogy az egyik ugye 1(Cbr250r),a másik viszont 2(kawasaki ninja 250r) hengeres! Emiatt a Cbr alul nyomatékosabb,mint a kawa, viszont a kawa pörgősebb,jobban megy végre,ezért az utazó tempója is valamivel magasabban van! Kényelem szempontjából a cbr a legkevésbé "sportos", ezen kapja a legkisebb terhelést a csukló,meg a hát,de egyik sem egy szupersport gép! Fogyasztása ezeknek eléggé hasonló,nem esznek 4nél többet, azt mondanám csukló függvényében 3-4között el lehet velük tekeregni! Szervízigényükről annyit,hogy kis ccm-es,japán gépek,szóval,ha megkapják a kötelező szervízeket,és a törődést (olaj,olajszűrő,levegőszűrő,karbi- és szelephézagállítás,láncolajozás) akkor sok 10000 problémamentes km-t tehetsz meg velük! Végül a Hyosung gt250r: V2-es motor,29ló,teljesítménye a kettő között van,alul nyomatékos,fogyasztás hasonló,"nagymotoros" kinézet,utazója 130-140km (itt olyan 7-8ezer körül forog),nekem kényelmes,de ez relatív! :) szervízigénye u.a.,ha megkapja amit kell,akkor megbízható!Alkatrész meg szinte ingyen van,de legalábbis harmad-negyedáron mint a japán gépekhez!Ez egy dél-koreai gyár,nem nagy múlttal,de tudnak jót csinálni,persze valószínűleg pár apróság van ami még kiforratlan! (Nekem pl benzincsap csöpögött,ez volt egy 10-es) Ha kérdésed van,nyugodtan írj,segítek,ha tudok!
szeretnék venni egy új 250-es mocit és ehhez kérném a segítségetek! kinéztem a honda cbr 250r-t és a kawa ninja 250r-jét. akinek van tapasztalata e motorok terén kérem ossza meg! előnyök, hátrányok: megbízhatóság, top speed, utazó tempó, kényelem, fogyasztás, szervízigény, alkatrészbeszerzés stb. ha van hasonló jó motor új típus tippet is szívesen fogadok! köszi
Segítségeteket köszönöm!
Aprilia sportcity 200 4t vásárlás elött állok. És szeretnék rola néhény dolgot megtudni,Van-e valakinek tapasztalata,véleménye? negativ pozitiv ugyan ugy érdekel.
Egyébként pedig igen, a kicsi "szupersport" gépek elég bénán néznek ki. Bár valóban alkalmasak a közlekedésre, szerintem inkább csak a fiatalság meghülyítésére jöttek létre. Egy kis csupasz gépecske sokkal praktikusabb közlekedni.
Bordás krokodil vagy folyami aligátor a vadabb?
Kérdezni szeretnék tőletek!
Ebben a hónapban el szeretném kezdeni a jogsit 'A1'-kategóriára.
Nagyon sok motort néztem, de leginkább a Gilera DNA-kat..
Tudnátok ajánlani kezdő motorosnak 125-ös gépet?
Nincs nagy igényem, csak legyen egy tűrhető gép és ne annyit egyen mint egy cross.Másik meg hogy 2 személyes legyen.Tudom hogy 125-el nem lehetne +1 főt szállítani, de ez most lényegtelen.(Semmi féle képen ne Csínai!)
Amiket még néztem azok 125-ös Supersport....de valahogy azok nem tetszenek annyiból hogy iszonyat vékony kerekei vannak és ezt nem érzem kicsit se biztonságosnak.Se megállásnál se kanyarokban.
Kérek mindenkit hogy segítsetek, mert kb. szeretném tudni hogy mi az az ára amit ki kell csikarjak ahhoz hogy legyen egy jóféle utcaim.
Köszönöm szépen előre is mindenkinek!
Üdv.: Ambrus Lóránd
tudnátok abban segíteni, hogy milyen áttétel beli különbség van egy cross és egy endúró között? (125 ccm).
Gondolom a krossz rövidebb áttételű de, hogy kb mennyivel?
a hondavfr.hu oldaon a V4 Extra reszben talalsz sok motorbonto cimet, a forumban rakerdezve szinten tudnak neked ajanlani beszerzesi helyett ha megmondod pontosan mi kell, illetve van ott a forumon egy VFR-tulajdonos motorszerelo is, o tud segiteni az esetleges technikai/muszaki kerdesekben a javitassal kapcsolatban