Jó szerelőt meg egyszer kell találni, aztán ahhoz ragaszkodni. Jah, és nem attól jó egy szerelő hogy mindenhez ért, hanem attól, hogyha valamihez nem ért, akkor azt megcsináltatja olyannal, aki viszont tudja a dolgát, vagy megmondja hogy akkor most ő ebbe bizony beletanul, és nem kér érte pénzt.. főleg ha elsőre nem is sikerül neki összehozni. Szóval aki mindent elvállal, és maga próbál megcsinálni, az nem mindig mond igazat
Teljesen igazad van, ez egyedi hiba és nem szabadna általánosítanom. De ha már egyszer valamiben csalódtam, akkor némi fenntartással vennék mégegyszer ugyanolyan technikát.
Van négy olyan ismerősöm, akinek ugyanilyen motorja van, és nekik semmi gondjuk nincs a karbival. Ez az én szerencsétlenségem hogy egy ilyen hibás darabot fogtam ki.
pedig a karbi egyszerubb szerkezet mint egy injektor, a javitasa sem szokott olyan orult nagy dolog lenni. meg egy egyedi hibabol ne altalanosits a komplett technologiara...
Sajnos nincs senki olyan ismerősöm akinek karburátoros sv-je lenne. Bár mégegyszer nem akarok karburátoros motort venni. A mostanim olyan de már kb egy éve küdök vele, hogy rendesen működjön, eddig sikertelenül. Tudom hogy az injektorossal is lehet baj, de abbna még nem csalódtam, a karbisban meg igen, szóval a rossz tapasztalat miatt nem veszek mégegy karbis motort.
Vagy az asszony motorozik, hogy ennyire tudja a tutit?
Am sokkal kisebb különbség egy 7 és egy 17 éves motor között mint ugyan ilyen korú autóknál szokott lenni. Jah, és egy 7 éves motor lehet sokkal rosszabb mint egy kétszer olyan idős, főleg ha még egy árban is vannak.
Szépnek szép! A kopó alkatrészek Egy komplett láncszett kijön 30ból elsőfékbetétek 15000körül hátsó az 6000 olaj kell bele 2,5liter szűtő az 2000ft gyertya az meg 2500ft/db akksi 10000,az enyémen ez mind új! De azt tanácsolom ha SVÉT AKARSZ próbálj ki egy karburátorost meg egy injektorost is! Van külömbség hidd el én is árulom az enyémet csak most nehéz eladni Ott van az adatlapomon nézd meg!
az enyem '96-os, 5000 km-t tekertem bele vasarlas ota, tokeletes mint az uj, masfel hete jottunk meg vele Horvatorszagbol, de barmikor elindulnek vele barhova ahova aszfalt visz
mocskosul idotallo konstrukcio, tipushibaja egyetlen egy van, a feszultsegszabalyzo, de azt meg igy 15 ev utan mar 99% hogy kicsereltek egy strapabirora (ha megis a gyari van benne, az sem egy nagy osszeg, kb. 15ezerert kicserelheted ha nem bizol benne)
amugy meg nincs csorgo vezermulanc (mivel ugye semmilyen vezermulanc nincs :D) meg egyeb baromsagok, ha az eros motor es a nagy onsuly nem gond, akkor remek valasztas! a jellegebol adodoan tobbnyire turazasra szokas hasznalni, nem varosban egyesben tiltasig huzni, szoval nagyreszt megkimelt, szep allapotu peldanyok vannak belole
Jaja, nagyon tetszik a VFR 800as. Van pár a neten eladó, csak egy picit drágább, mint amit rászánnék egy ennyi idős gépre. Tudomén, hogy Honda, meg VFR és tuti jó motor, de azért mégiscsak öreg gép nem? Vagy nem? És nemszámít a kora? Én vennék egyet, néztemis 750ért egy fekete gyönyörűség van a hasznaltauto.hunn, de az asszony aszonta olyan öreget nem vehetek. A rohadt életbe, most megint beindítottad az agyamat, pedig már teljesen lebeszéltem magam a VFR-ről.
600-ert mar nagyon szep allapotu, rendszamos VFR-t kapsz, ami ha rendesen megnezed vasarlas elott, nem lehet nagy bukta
igaz hogy a 600-ba nem nagyon fer bele egy '98-as, legfeljebb rendszam nelkul (ugy viszont kapsz siman)
kimondottan nagydarab motor, nem olyan aprocska bicikli mint egy mai hatszazas, igaz sulya is van, megtankolva tobb mint 230 kg, van benne anyag :D
viszont mivel eleg combos jargany, kezdomotornak csak akkor ajanlom, ha fejben minden rendben vagy, es tudsz nyugodtan, ovatosan menni vele, kulonben nagyon konnyen kinyirhatod magad...
nekem is az elso motorom, es imadom, egy pillanatra sem bantam hogy nem kisebbet vettem, mint ahogy eloszor akartam, igaz en 80-90%-ban asszonnyal jarok, ugy meg azert egy kicsivel nyugodtabban ugrik mint egyedul :)
nem nehez a kuplung nelkuli valtas, az en V4-es VFR-emen is reccenes nelkul megy, sot, a kettes simabb is igy mint hagyomanyosa, kuplunggal :D
roviden:
labban enyhen felfele tolod a valtokart (nem felrugod, mint valtasnal, csak picit tolod felfele), aztan egy pillanatra visszaengeded a gazt (nem kell teljesen csukni, csak visszabbereszteni kicsit), magatol be fog ugrani a kovetkezo sebessegbe
par probalkozas utan raerzel hogy milyen erosen kell tolni a kart, es mennyire kell visszaengedni a gazt :)
mondjuk en ritkan szoktam igy valtani, inkabb csak mikor ramjon a vadulhatnek ami eleg ritka, tobbnyire szepen kuplungolok
4-600e Huf-ra gondolok, egy olyan gépre, ami elbírja a 100 kilómat és a 190 centimmel nem görcsölök be rajta fél óra után. Költeni nem szeretnék rá úgy egy évig, amikoris befektetnék egy komolyabb gépbe. Az Er5 tetszik, azon vezetek, ezen kívül semmilyen más (nagy)motort nem vezettem még. 98asnál régebbi sem kell, az az én lélektani határom, ezt vettem a fejembe. Semmiképpen nem akarok egy javítandó motorral kezdeni.
Mondjuk még az is lehet, hogy egyből veszek egy újabbat, és nem szarakodok egy régivel. NEM TUDOK DÖNTENI
Bitang egyszerű, ha egyszer ráérzel. 3. fölött nem is tudom mikor váltottam legutoljára kuplunggal (természetesen felfelé...lefelé is lehet, de az annyira macerás nekem, hogy nem eröltetem)
Az a lényeg hogy akkor kell a váltást végrehajtani amikor már nem húzod a gázt, de még nincs motorfék üzem (ez kb egy pillanat a gázvisszaengedéssel egy időben), Ezzel kárt nem tudsz okozni, és sokkal gyorsabb és finomabb is a váltás.
Nem nagy trükk, nekem telefonon magyarázták el amikor elszakadt a kuplung bowdenem és lábon kellett mászkálnom még
Ha tényleg ennyi a km akkor jó...............bár ha 3x annyi van benne az sem rossz.Igazából én furcsállom egy 7 éves motornál a 15e-reket km-ben.Sajnos tucatjával látok ilyet.
Most vagy ennyire gazdagok nálunk a motorosok hogy belefeccölnek máfél millát és utána beszórják a garázsba évekre vagy mókolnak a km-el.
Az én 2007-esem 28e-el nagyon nehezen ment el 680-ért így én drágállom 8 kilóért ezt.
Fék 16-25e/szett tipustól függően.
Gumi szintén 15e-től a 60e-ig.
lánc 25-30e.
gyertya talán 2e/db.
Üdv! Már csak a városi vezetés van hátra és megvan a jogsim!
Tud valaki egy jó eladó kezdőmotort? Er5, CB500 vagy valami ilyesmi, jó óccsóér, meg jó is legyen, meg szép is :)
hali
kezdő motorosként az után érdeklődnék, hogy valójában hogy is van ez a kuplung nélküli váltás? olvastam róla ellentmondó állításokat, így gondoltam megkérdezem a tapasztalt rókákat!
Jó szerelőt meg egyszer kell találni, aztán ahhoz ragaszkodni. Jah, és nem attól jó egy szerelő hogy mindenhez ért, hanem attól, hogyha valamihez nem ért, akkor azt megcsináltatja olyannal, aki viszont tudja a dolgát, vagy megmondja hogy akkor most ő ebbe bizony beletanul, és nem kér érte pénzt.. főleg ha elsőre nem is sikerül neki összehozni. Szóval aki mindent elvállal, és maga próbál megcsinálni, az nem mindig mond igazat
Van négy olyan ismerősöm, akinek ugyanilyen motorja van, és nekik semmi gondjuk nincs a karbival. Ez az én szerencsétlenségem hogy egy ilyen hibás darabot fogtam ki.
Saját magad szenvedsz a karbival?
papucs-e vagy
Vagy az asszony motorozik, hogy ennyire tudja a tutit?
Am sokkal kisebb különbség egy 7 és egy 17 éves motor között mint ugyan ilyen korú autóknál szokott lenni. Jah, és egy 7 éves motor lehet sokkal rosszabb mint egy kétszer olyan idős, főleg ha még egy árban is vannak.
bar azert egy 10 evvel fiatalabb jofajta motor (pl. SV) ugyanennyi penzert mar elgondolkodtato...
az enyem '96-os, 5000 km-t tekertem bele vasarlas ota, tokeletes mint az uj, masfel hete jottunk meg vele Horvatorszagbol, de barmikor elindulnek vele barhova ahova aszfalt visz
mocskosul idotallo konstrukcio, tipushibaja egyetlen egy van, a feszultsegszabalyzo, de azt meg igy 15 ev utan mar 99% hogy kicsereltek egy strapabirora (ha megis a gyari van benne, az sem egy nagy osszeg, kb. 15ezerert kicserelheted ha nem bizol benne)
amugy meg nincs csorgo vezermulanc (mivel ugye semmilyen vezermulanc nincs :D) meg egyeb baromsagok, ha az eros motor es a nagy onsuly nem gond, akkor remek valasztas! a jellegebol adodoan tobbnyire turazasra szokas hasznalni, nem varosban egyesben tiltasig huzni, szoval nagyreszt megkimelt, szep allapotu peldanyok vannak belole
igaz hogy a 600-ba nem nagyon fer bele egy '98-as, legfeljebb rendszam nelkul (ugy viszont kapsz siman)
kimondottan nagydarab motor, nem olyan aprocska bicikli mint egy mai hatszazas, igaz sulya is van, megtankolva tobb mint 230 kg, van benne anyag :D
viszont mivel eleg combos jargany, kezdomotornak csak akkor ajanlom, ha fejben minden rendben vagy, es tudsz nyugodtan, ovatosan menni vele, kulonben nagyon konnyen kinyirhatod magad...
nekem is az elso motorom, es imadom, egy pillanatra sem bantam hogy nem kisebbet vettem, mint ahogy eloszor akartam, igaz en 80-90%-ban asszonnyal jarok, ugy meg azert egy kicsivel nyugodtabban ugrik mint egyedul :)
roviden:
labban enyhen felfele tolod a valtokart (nem felrugod, mint valtasnal, csak picit tolod felfele), aztan egy pillanatra visszaengeded a gazt (nem kell teljesen csukni, csak visszabbereszteni kicsit), magatol be fog ugrani a kovetkezo sebessegbe
par probalkozas utan raerzel hogy milyen erosen kell tolni a kart, es mennyire kell visszaengedni a gazt :)
mondjuk en ritkan szoktam igy valtani, inkabb csak mikor ramjon a vadulhatnek ami eleg ritka, tobbnyire szepen kuplungolok
Mondjuk még az is lehet, hogy egyből veszek egy újabbat, és nem szarakodok egy régivel. NEM TUDOK DÖNTENI
Használt motor vásárlásnál meg mindig kell a gépre költeni, csak az nem mind1 mire, és mennyit.. főleg az árához képest
Hiába............vén fakezű vagyok.
Az a lényeg hogy akkor kell a váltást végrehajtani amikor már nem húzod a gázt, de még nincs motorfék üzem (ez kb egy pillanat a gázvisszaengedéssel egy időben), Ezzel kárt nem tudsz okozni, és sokkal gyorsabb és finomabb is a váltás.
Nem nagy trükk, nekem telefonon magyarázták el amikor elszakadt a kuplung bowdenem és lábon kellett mászkálnom még
Most vagy ennyire gazdagok nálunk a motorosok hogy belefeccölnek máfél millát és utána beszórják a garázsba évekre vagy mókolnak a km-el.
Az én 2007-esem 28e-el nagyon nehezen ment el 680-ért így én drágállom 8 kilóért ezt.
Fék 16-25e/szett tipustól függően.
Gumi szintén 15e-től a 60e-ig.
lánc 25-30e.
gyertya talán 2e/db.
Tud valaki egy jó eladó kezdőmotort? Er5, CB500 vagy valami ilyesmi, jó óccsóér, meg jó is legyen, meg szép is :)
kezdő motorosként az után érdeklődnék, hogy valójában hogy is van ez a kuplung nélküli váltás? olvastam róla ellentmondó állításokat, így gondoltam megkérdezem a tapasztalt rókákat!