Szeretném a segítségeteket kérni! Most csinálom a korlátlan jogosítványt.
Egy Sv650S-t szeretnék venni ,kíváncsi vagyok a véleményetekre ,hogy ez mennyire ideális kezdőmotornak?
Köszönöm a tanácsaitokat előre is!
szevasztok
kérdésem lenne:szeretnék egy quadot,de mivel,h volt régebben egy durva motorbalesetem,ezért csak automatát tudnék vezetni.
a lényeg,h vmi olyat szeretnék,ami megy is és megbízható is és nem is horror áron van..és sport quadot szeretnék,nem túrát meg munkát..a helyzet,h full nincs pénzem,és most akartam venni egy vmi kínai fost,h legalább kicsit érezzem a motorkormányt,mert 9éve nem ültem motoron..de nem találok abba se normális automata váltósat,csak 150esbe,de az nagyon hurka..szerintetek mit vegyek?jó lenne egy ilyen 250es wextor is,de nem találok automatát,meg sokan lebeszélnek a kínaiakról
előre is köszi a reakciókat
ha lejárt a fél év, akkor ugrott a gari... legközelebb inkább vmi jobb (és kicsit drágább) akksit válassz, nálam a Yuasák elballagnak 3-4 szezont kényelmesen.
eloszor ugy olvastam hogy szarvasbogar, mondom uristen mekkora lehetett
ujraolvasva mar ok, eleg gaz az eset :(
azert azt ird le hogy pontosan mi tortent, mi kell a mocira, azt is leginkabb a VFR-es topicba es/vagy a VFR klubos forumra
Elvileg csak akkor ha szakműhely helyezi üzembe az akkumulátort. Ha te savazod fel, akkor nem biztos. Ha valami zselés akksi és eleve lezárt akkor esetleg, de általában fél év gari van az akksikra!
Van egy 2005-ös yamaha r1em. Vettem fél évvel ezelőtt egy motobatt márkájú akksit bele. A mai napig minden reggel (minden hétköznap használom) tökéletesen indult a gép, de ma reggel másfél napos nem garázsban állás után (garázsban szokott állni) nem akart elindulni. A rendszerellenőrzés + műszerfal világítás működött + próbálta indítani a motort, de egy idő után csak egy berregő hang hallatszott az ülés alól (1 éve, amikor megvettem egy kereskedésben, ott is egy lemerült motobatt akksi volt benne és indításkor ugyanezt a berregő hangot adta és persze nem tudta beindítani a gépet).
Kérdés másfél nap alatt hogy merülhetett le az akksi vagy valahol zárlatos a motor? Segítsetek
Szerinted én idegeskedek? Egy cseppet sem vagyok .Sajnálom az ilyen szerencsétleneket, akik intelligencia híján, illetve jó tanács nélkül nem találnak maguknak értelmes elfoglaltságot! Beiratkozni egy gépipariba pl! Vagy könyvtárba! ha valaki butának született nem törvényszerű , hogy az is maradjon.
Sziasztok.Találkozásom egy szarvasborjúval,rosszul végződött amit a motoromat illeti.Tudna valaki segíteni hol keressek használt,de jó minőségű alkatrészeket a VFR800-asomhoz?Előre is köszi mindenkinek,és jó utat.
A pöcsöddel játszogass! Az a korosztályod (a hozzád hasonlók) idétlenjeinek a "szórakozása" Ahelyett, hogy olvasnál például ! Mert így maradsz az a buta korlátolt aki vagy. És azzal szórakozol, hogy a harmadik vagy a negyedik nick névvel játszod itt a hülyét.Pedig felesleges még rá is játszani. Látszik az anélkül is.
Szeretném a segítségeteket kérni! Most csinálom a korlátlan jogosítványt.
Egy Sv650S-t szeretnék venni ,kíváncsi vagyok a véleményetekre ,hogy ez mennyire ideális kezdőmotornak?
Köszönöm a tanácsaitokat előre is!
kérdésem lenne:szeretnék egy quadot,de mivel,h volt régebben egy durva motorbalesetem,ezért csak automatát tudnék vezetni.
a lényeg,h vmi olyat szeretnék,ami megy is és megbízható is és nem is horror áron van..és sport quadot szeretnék,nem túrát meg munkát..a helyzet,h full nincs pénzem,és most akartam venni egy vmi kínai fost,h legalább kicsit érezzem a motorkormányt,mert 9éve nem ültem motoron..de nem találok abba se normális automata váltósat,csak 150esbe,de az nagyon hurka..szerintetek mit vegyek?jó lenne egy ilyen 250es wextor is,de nem találok automatát,meg sokan lebeszélnek a kínaiakról
előre is köszi a reakciókat
ujraolvasva mar ok, eleg gaz az eset :(
azert azt ird le hogy pontosan mi tortent, mi kell a mocira, azt is leginkabb a VFR-es topicba es/vagy a VFR klubos forumra
Számlával kicserélik nagy valószínűséggel az akumulátort.
Van egy 2005-ös yamaha r1em. Vettem fél évvel ezelőtt egy motobatt márkájú akksit bele. A mai napig minden reggel (minden hétköznap használom) tökéletesen indult a gép, de ma reggel másfél napos nem garázsban állás után (garázsban szokott állni) nem akart elindulni. A rendszerellenőrzés + műszerfal világítás működött + próbálta indítani a motort, de egy idő után csak egy berregő hang hallatszott az ülés alól (1 éve, amikor megvettem egy kereskedésben, ott is egy lemerült motobatt akksi volt benne és indításkor ugyanezt a berregő hangot adta és persze nem tudta beindítani a gépet).
Kérdés másfél nap alatt hogy merülhetett le az akksi vagy valahol zárlatos a motor? Segítsetek