Én úgy hallottam 15küröl mozog egy ilyen szervíz de valaki biztos tud majd pontosabb adatot is. Az r-es biztos gyorsabb már csak a légellenállás miatt is...
igen, ez a 4000km-kénti cserék mibe fáj, s ezt gondolom szervízbe kell? erről is meséljetek már, apropó a gtrnek is ugyanannyi a vége, mint a nakednek?
Köszi az infót! Ez a 4000km azért elég cikis... De a 6ezer se valami hú de sok... Én 2006 körüli gépeket nézegettem azoknál már nincs gari úgyhogy szerintem a 6ezres lesz az én számom Úgysem vagyok motorgyilkos szóval nem lesz nagy igénybevételnek kitéve. A fogyasztása mondjuk tetszik mert a mitóm sem nagyon áll meg ennyiből... Bár a totalbike.hu olvastam a népítéleteket, hát mit mondjak elég sok hibát felsoroltak a gépnél. De talán idővel összeérik a szerkezet és nem lesz vele ennyi baj Bár mondjuk ennyi pénzért mit is várhatnánk...
De bizony Olaj (3,2 liter 10w40-es félszintetikus), olajszűrő!
8000km-ként pedig levegőszűrő és gyertya(NGK CR8E).
Ezeket a hazai importőr határozta meg, az angol nyelvű könyvben 6000 és 12000Km van írva ugyanezekre(Azt mondják).
A garancia miatt múszály betartani, de ha lejárt a 2 év garancia, akkor azt csinálsz, amit akarsz, kitolhatod 6000km-re a szervízintervallumot.
Én ha hosszútávon megyek a motorral, akkor 100-130 az amit szeret szerintem, de a tartós 160 sem kottyan meg neki.
kb. 250km autópályán végig 140-el, a fogyasztás 4,9-re jött ki. tanktáskával, hátsó dobozzal, és a pehelysúlyommal(106kg).
Hali! A 4000kmenkénti szervizen ugye nem azt érted hogy akkor minig olajat is kell cserélni? Amúgy még érdekelne mi az a sebesség amit úgy fülre a legjobban szeret hosszú távon? Mert én is túrázgatnék vele... Köszi! Üdv Zoli
A Naked is GT. Ugyanaz a blokkja az R, az S, az SH, és az N változatoknak.
A 250-es csak R és N változatban létezik.
Az Aquila blokkok a váltóknál térnek el.
sziasztok, újra meg fogott a Hyosung, a GT tetszett, mert szép, de az ára még mindig elérhetetlen számomra, s most használtan egy naked változatot nézek, fenn is van neten, sárga, az lenne a kérdésem, hogy a kettő blokkja teljesen megeggyezik?
olvasgattam rólla népítéletet, amire nekem kellenne, városba járkálni, túrázgatni csajszimmal, szimpatikusabb kora miatt, mint a 400-as bandit, csak hát, ott meg a 400 és a suzuki az ami a mellett szól... számomra, na várom a reagálások, köszönöm.
Németh Motor
9026 Gyõr Damjanich u.5/b
06-96/542-000 Fax.:06-96/542-001 www.yamahagyor.hu
yamahanemeth@gyor.net
M-AUTO CENTRUM KFT (VOLVO SZALON)
9700 Szombathely, Puskás Tivadar u 11
Tel: 94/801-810 94/801-820
Fax:94/801-811
E-mail:attila.odor@mauto.hu
Ért
ékesitõ: Ódor Attila
06-70/367-22-31
A Győri kereskedést hallottam már, hogy dícsérték, a másikról még semmit nem hallottam.
A motor hátrányai:
4000km-es szervízintervallum.
A fékek nem olyan határozottan fognak, mint a japán sportgépeken, de jók.
A 2006 előtti modelleken szelepszakadás előfordulhatott, amit garanciában javítottak, megelőző jelleggel is.
A motor előnyei:
Nagyon jó ár/érték arány
Jó fogyasztás
Ha használtat veszel, akkor fekete vázasat vegyél lehetőleg, ezek a 2006 utáni módosított példányok.
Az R változat vége 225km/h, a Naked 210km/h
A feltöltött videóim között találsz 650-es Naked gyorsulást, mondjuk az elején eltökölte a gyerek, ezt hallani is lehet, sokáig vacakol a kuplunggal.
Alkatrészek vannak a hivatalos importőrön, és kereskedéseken keresztül, de van olcsóbban is gyári alkatrész a Hyosung klub saját webáruházában! Gyorsabb és olcsóbb általában!
A Magyar Hyo klub a következő címen érhető el: http://hyo-klub.extra.hu/
Itt nyugodtan lehet kérdezni a tulajoktól! Nagyon jó csapat alakult ki.
OK! Személyes tapasztalatból tudom, hogy nem jó sportmotorral kis ívben forgolódni, ha az ember nincs hozzászokva. Mármint a sportmotor hasalós üléspozíciójához nincs hozzászokva.
Az előbbi hozzászólásomból kimaradt, hogy nem akarlak megbántani, de ha "Egy 6m széles úton 3x kell oda,vissza mozgatni a mocit ha vissza szeretném rajta fordulni" akkor az nem a motor hibája!
Ha tényleg csak 100-120 között használja, és 5-6 liter a fogyasztás, akkor az sok.
Mondjuk, ha sokat használja városban viszonylag rövid távon, akkor rendben van.
Nekem, 5,6 volt a max, és 3,7 a min fogyasztásom 100km-en.
A futómű állítható húzó, és nyomó fokozatban is(elől), én az enyémet puhábbra állítottam a szuper magyar útminőség miatt.
Helló nekem egyik haverom kb 2hete vett egy 2006.02-havi GT650R-t.
Tényleg nagyon szép motor,a V2-es blokk nagyon szépen teljesít alatta,jó nyomatékos,3000fordulattól szépen tól előre de 6000fordulattól indul meg igazán.
A fogyasztása neki 5-6L között jön ki,persze ez vezetőtől is függ,ő nem egy agrasszív típusú ember,átlagosan 100-120 között használjaa mocit,így jön ki neki kb ez a fogyasztási adat.
A fékei szerintem lehetnének jobbak is,eléggé lassan fogják meg az a 200kg-os tömegét.
Futóműve is jó neki,jól lehet dönteni,igaz az út hibákat nagyon áttviszi a vezetőre.
A legkissebb göröngyöt,mélyedést is megérezni rajta.
A hangja is igazán szép a V2 mocinak köszönhetően,ami nekem nem tetszik benne hogy a fordulékonysága számomra nulla,a kormány éppen hogy elmozdul jobbra,balra.
Egy 6m széles úton 3x kell oda,vissza mozgatni a mocit ha vissza szeretném rajta fordulni,jó ez nekem hozzáteszem 3enduró,1naked,és 1supermoto után fúrcsa.
A kijelző ami még zavaró mert nappal nem nagyon lehet leólvasni rajta a dolgokat,és a világítása sem egy nagy szám.
Összeségében egy jó motor és 2006-os már lehet kapni 800E Ft-ért ami kellően jó ár érte.
8000km-ként pedig levegőszűrő és gyertya(NGK CR8E).
Ezeket a hazai importőr határozta meg, az angol nyelvű könyvben 6000 és 12000Km van írva ugyanezekre(Azt mondják).
A garancia miatt múszály betartani, de ha lejárt a 2 év garancia, akkor azt csinálsz, amit akarsz, kitolhatod 6000km-re a szervízintervallumot.
Én ha hosszútávon megyek a motorral, akkor 100-130 az amit szeret szerintem, de a tartós 160 sem kottyan meg neki.
kb. 250km autópályán végig 140-el, a fogyasztás 4,9-re jött ki. tanktáskával, hátsó dobozzal, és a pehelysúlyommal(106kg).
A 250-es csak R és N változatban létezik.
Az Aquila blokkok a váltóknál térnek el.
olvasgattam rólla népítéletet, amire nekem kellenne, városba járkálni, túrázgatni csajszimmal, szimpatikusabb kora miatt, mint a 400-as bandit, csak hát, ott meg a 400 és a suzuki az ami a mellett szól... számomra, na várom a reagálások, köszönöm.
Ez tekinthető egy normál hétnek nálam, túlnyomó részben városban
Ma mentem még emellé kb110km-t, csak elkjapott az eső.
9026 Gyõr Damjanich u.5/b
06-96/542-000 Fax.:06-96/542-001
www.yamahagyor.hu
yamahanemeth@gyor.net
M-AUTO CENTRUM KFT (VOLVO SZALON)
9700 Szombathely, Puskás Tivadar u 11
Tel: 94/801-810 94/801-820
Fax:94/801-811
E-mail:attila.odor@mauto.hu
Ért
ékesitõ: Ódor Attila
06-70/367-22-31
A Győri kereskedést hallottam már, hogy dícsérték, a másikról még semmit nem hallottam.
A motor hátrányai:
4000km-es szervízintervallum.
A fékek nem olyan határozottan fognak, mint a japán sportgépeken, de jók.
A 2006 előtti modelleken szelepszakadás előfordulhatott, amit garanciában javítottak, megelőző jelleggel is.
A motor előnyei:
Nagyon jó ár/érték arány
Jó fogyasztás
Ha használtat veszel, akkor fekete vázasat vegyél lehetőleg, ezek a 2006 utáni módosított példányok.
Az R változat vége 225km/h, a Naked 210km/h
A feltöltött videóim között találsz 650-es Naked gyorsulást, mondjuk az elején eltökölte a gyerek, ezt hallani is lehet, sokáig vacakol a kuplunggal.
Alkatrészek vannak a hivatalos importőrön, és kereskedéseken keresztül, de van olcsóbban is gyári alkatrész a Hyosung klub saját webáruházában! Gyorsabb és olcsóbb általában!
A Magyar Hyo klub a következő címen érhető el: http://hyo-klub.extra.hu/
Itt nyugodtan lehet kérdezni a tulajoktól! Nagyon jó csapat alakult ki.
160/60 ZR 17
Biztos van ilyen, a te környékeden is.
Mondjuk, ha sokat használja városban viszonylag rövid távon, akkor rendben van.
Nekem, 5,6 volt a max, és 3,7 a min fogyasztásom 100km-en.
A futómű állítható húzó, és nyomó fokozatban is(elől), én az enyémet puhábbra állítottam a szuper magyar útminőség miatt.
Tényleg nagyon szép motor,a V2-es blokk nagyon szépen teljesít alatta,jó nyomatékos,3000fordulattól szépen tól előre de 6000fordulattól indul meg igazán.
A fogyasztása neki 5-6L között jön ki,persze ez vezetőtől is függ,ő nem egy agrasszív típusú ember,átlagosan 100-120 között használjaa mocit,így jön ki neki kb ez a fogyasztási adat.
A fékei szerintem lehetnének jobbak is,eléggé lassan fogják meg az a 200kg-os tömegét.
Futóműve is jó neki,jól lehet dönteni,igaz az út hibákat nagyon áttviszi a vezetőre.
A legkissebb göröngyöt,mélyedést is megérezni rajta.
A hangja is igazán szép a V2 mocinak köszönhetően,ami nekem nem tetszik benne hogy a fordulékonysága számomra nulla,a kormány éppen hogy elmozdul jobbra,balra.
Egy 6m széles úton 3x kell oda,vissza mozgatni a mocit ha vissza szeretném rajta fordulni,jó ez nekem hozzáteszem 3enduró,1naked,és 1supermoto után fúrcsa.
A kijelző ami még zavaró mert nappal nem nagyon lehet leólvasni rajta a dolgokat,és a világítása sem egy nagy szám.
Összeségében egy jó motor és 2006-os már lehet kapni 800E Ft-ért ami kellően jó ár érte.