Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na a fene vigye, idáig szenvedtem vele....de mostmár letojom.
Holnap viszem a szakszervízbe majd ott beállítják.
Apropó:Nekem van körmöskulcsom egy öhlins rugóhoz....ez méretben jó, csak nem fér oda
Karesz:Kösz hogy belinkelted.

Tra:Úgy látom hogy nagyon egy kótára jár az agyunk, mert az én szerkezetem is nagyon hasonló lesz ehhez
szép volt grat neki "Szép volt józung"
Csongi06 nevű klubtársunk ma megnyerte az "Egy tank benzinnel" nevű versenyt egy Hyosung GT 250 R motorral!
Ezt írta Trakee:

"Nos először le akartam rajzolni, aztán arra gondoltam, egy kép, plussz a leírás jobb.

A képet mellékelem! Elkészíteni pedig úgy kell, hogy fogsz egy laposvasat, ez esetemben 5*20 mm -es téglalap keresztmetszetű, elég lágy anyag volt. Kb. 25 cm hosszú darabból készítettem én.

Először keresztem egy 60 mm átmérőjű hengert, lehetőleg tömör vasat, vagy olyan fát, amelyet nem baj, ha roncsolsz. Befogod a satuba úgy, hogy a henger vízszintesen legyen, és a pofák között legyen benn a laposvas vége, függőlegesen, a henger pedig vízszintesen. Hajlítsd rá a henger palástjára a vasat, hogy megegyen az íve szépen, kb egy fél kör szükséges! TErmészetesen lehet forgatni a satuba az anyagot, kalapáccsal pedig szép ívet formálni. Ezután vágd le a kb félkört, a vas végéből pedig egy 5 mm széles csíkot fűrészelj le keresztbe, vágd ketté, ebből lesznek akörmök. Az egyiket hegeszd az ív egyik végére, de úgy, hogy csak kfele hegeszd az egyik oldalára, a húzó oldala legyen sarkos mindenképpen! Miután ezzel megvagy illeszd rá a rugóstagra, úgy, hogy beakadjon a köröm, amit ráhegesztettél, az ív pedig szépen rásimuljon, majd jelöld be, szembe a körömmel hol van pontosan egy horony kezdete, ide hegeszd a másik körömdarabot, úgy, hogy megint kifele legyen a varrat, belül legyen sarkos! Ezután már csak azt kell megnézned, hogy sikerült-e precízen, ha nem, reszelővel utánamunkálhatsz, majd nézd meg, hogy fér el a szára, és hegeszd rá azt is. Nálam a szár mindössze 10 cm, természetesen egy csővet ráhúzva hosszabbítom, szerintem így jobb, mintha hosszú a szára!

Sok sikert az elkészítéséhez!

Ui: de elötte nézd meg a szerszámoskészleted, mert nem kizárt, hogy adtak körmöskulcsot, mert valami rémlik! MIndensetre ezzel az általam készítettel könnyen lehetett állítania rugót!"
Nem! De nem is baj!
Tra:Okés, nézném én, de melyik fórumban keressem a leírásodat?
Én már próbáltam, mike segítségével sikerült is, egy csőfogó meg a 650-es fogaskulcsát használtuk, mike fordított rajta egy kicsit a csőfogóval én meg a másik oldalról rátartottam a kulccsal míg megint tudott fordítani rajta, nem volt egyszerű de sikerült. A http://www.hyo-klub.extra.hu/i... oldal fórumán megtalálod trakee leírását a kulcs gyártásához.
Nem!
Vannak Suzukis kapcsolatok, de inkábba tervezőgárdában, a motoron maximum suzukis megoldások! Ettől függetlenül remek kis blokk ez, nem kell tőle félni!
Én én próbáltam! És ment is! Bár az enyém 650-es... DE a kluboldalon megtalálod a szerszámot, amit én eszkábáltam hozzá, és a leírást, hogy hogyan is csináltam! nem kell más, mint egy satu, kalapáűcs, ívhegesztő, és egy kevés laposvas!
Csá sráxok!

Valaki próbált már rugó előfeszítést állítani a hátsó rugóstagon? Iszonyat nagy szívás....most próbálok hozzá eszkábálni egy spéci kulcsot
Helló motorosok:D
lenne egy kérdésem tuti tudjátok rá a válszat:D
A hyosung gt650r-ben suzuki sv 650 blokk van?
kössz a választ :D
Basszus kulcs!Ma megkérdeztem egy itteni motoros iskolai oktatót, és azt modnta amit ti!Mert én ahhonét informálodtam az a motorinfo.hu nah dhe most mint kiderült kb 3éve nem volt frissítve az oldal! Nah deh sebaj akkor csak januárban tudom elkezdeni de remélem a hyo meg lesz még a nyáron.....
A félre értésért bocsi!
A korlátozott kategóriát 18 éves kortól lehetséges, tehát a vizsgát legkorábban a 18. életévedet betöltése napján teheted.Elötte nem.
Haverom hamar belép közétek a klubba egy Hyo GT650R-el.
Nagyon tetszik neki ez a fajta gép,a héten megyünk megnézni egy szép feketét lángnyelvekkel borítva.
Ehh mi értetlenkedünk? Hümm iszen az ittlévők már túlvannak ezeken nagyrészt...


Megjegyzem nem tudom ezt honnan szedted, de elég régi anyag.. PÁV Vizsga már nincs!
Nah deh hogy midnen tiszta legyen és ne értetlenkedjek tovább!

A Korlátlan(35kw felett):Feltétele: 2 éves A1 vagy A. korláltozott kategórias jogosítvány.
Ebben az esetben az elméleti oktatás és a vizsga nem szükséges. (Egyéb esetben lásd: A. PÁV)Ergo 19évesen akár le is lehet tenni!

A. Korlátozott25Kw-ig:- Az elméleti képzés 16,5 éves kortól kezdhető.
- A gyakorlati képzés és vizsga feltétele a 17 életév betöltése

A. páv(35kw felett, pálya alkalmassági): Ezt a lehetőséget akkor ajánljuk, ha nem rendelkezik 2 éves A1. vagy A korlátozott kategóriájú jogosítvánnyal, de szeretné a lehető legmagasabb kategória elérését a motoros képzésben.
A PÁV fetétele: 21 éves életév betültése.

A1 kategoria(125ccm-ig, 11kw):- Az elméleti képzés 15,5 éves kortól kezdhető.
- A gyakorlati képzés és vizsga feltétele a 16 életév betöltése.

M. kategória(régen segédmotor):- Az elméleti képzés 13,5 éves kortól kezdhető.
- A gyakorlati képzés és vizsga feltétele a 14 életév betöltése.
- B. kategóriával vezethető.

Remélem tisztáztuk a témát! És valakinek tudtam segíteni!
jajj ne haragudj elírtam! egy évvel kevesebbet 17 és fél! igazad van!tudom én!Meg lesz az még a nyáron, csak majd decemberben kapom meg a jogsit!amikor betöltöm a kellő kort!
Ezt ki mondta neked, hogy 16,5 évesen mehetsz A korlra? 16 évesen A1 -re ennyi! 16,5 évesen meg beiratkozhatsz B kategóriás jogosítvéányra! Szóval nézz utána, mert félek halasztanod kell még ezeket az álmokat...
16 és fél évesen lehet letenni A.KORL-ra és nyárra meglesz! Most van 125ösöm, deh sajna robogó az meg nem igazán motor. persze a robisok emg ne sértődjenek!
Igen jól mondod max 25 kW, és 0,16 kg/kW , tehát itt ccm nincs meghatározva ez az Akorlátozott.
Ausztria? Igen, ez rá jellemző köszi trakee.
Ehh most néztem meg az adatlapod... Háát azthiszem azt a 250-est kicsit elsietted... Majd talán 2 év múlva... 16 évesen A1-es jogsid lehet, azzal maximum 125 ccm-es, ÉS maximum 11 kW-os motort vezethetsz, és bár a teljesítményért annyira nem szoktak kukacoskodni, a lökettérfogatért bizony igen!
Ellenben 18 évesen leteheted az A korl jogsit, az valami teljesítménykorlátos, azzal lehet 250-est vezetni, tuti! (sajnos ezt a korlátot pontosan nem tudom, talán 25 kW max, és 0,16 kg/kW nál kisebb teljesítmény lehet csak) ... A 125-ös pedig.. Háát én valami 800 körüli új árra emlékszem, nicns is fenn a hivatalos árlistában, de írj enkik egy mailt, biztos megmondják! www.hyosung.hu
Ismerem hát! De nemigen találkozom vele, mivel ausztriába húzza az igát... DE néha MSN-en megtalálom, akkor átadom!