Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma nem ültem motoron, pedig az idő engedte volna
De tegnap lenyomtam röpke 160km-t (legalábbis kábé ennyit, mivel nem jegyeztem meg az induló kilóméter állást)

Budapest-Szentendre-Dobogókő-Esztergom-Lepence
-Szentendre-Budapest (+még egy kis városi rohangászás)

A visszaúton gondolkodtam hogy inkább a szobi komppal átjövök a Dunán, és onnan a 2/A-n haza...de az majd a következő alkalommal ejtem meg inkább

Dobogókőn vigyázzatok mert új fix telepítésű trafi van, a nagy parkoló előtt kb 200m-rel, a jobb oldalon, 40-es visszafogónál.

Aki arra jár mindenkinek ajánlom Dömösön a Duna parti kávézót, szuper a Kapucsínójuk!
Ez így van faternak is 250-es Trophyja volt hát lenyomták az akkori motoros mezőnyt.
Nagybátyám 125-össel meglépett egy rendőr P10-es elől
Ezt belátom... Használhatóság szempontjából... a Csepel, Pannónia.. Háát... végülis egy pótblokkal a hátsó ülésen megbízható :D Amíg azt be nem kell szerelni :D:D:D:D
Magyar motor nem ér a Trophyk nyomába, bár ezért lehet, hogy páran megköveznének, de kitartok ezen állításom mellett, amíg nem bizonyítja valaki az ellenkezőjét
Köszönm! Egyenlőre ízlelem a dolgokat, meg meglátjuk, hogy sikerül elhelyezkedni... De félek, hogy előbb-utóbb nem bírom ki... Igazából magyar motor jobban tetszene, ha használhatatlanabb is... Báár.. Leginkűb minden kéne.. csak ezt anyagi lehetőségeim nem engedik...
Ez tényleg garancia! Igaz, itt is kukacoskodnak, de ha rendesen használtad, lehet érvényesíteni.. Egyébként 250 -essel kellemetlenségek se nagyon vannak, és elvileg kb egy 125-ös RS teljesítményét adja, több nyomatékkal, és kevésbé robbanékonyan, mindemellett sokkal igénytelenebbül... Ezt bejáratás után akár kiakasztott géázzal is lehet használni...
garancia az tényleg garancia vagy csak van és kész ? :D
egyébként sztem 50es után egy 250 vagy 650 bővenn elég lenne ha tényleg ilyen jó
Csáó! Bocs, hogy ide írok, Kiszentai mondta, hogy vennél veterángépet, körbekérdeztem, és van havernál egy szürkeforgalmis, rendszámos Trophy, meg van egy másik, új rendszámos is, ha érdekel keress mondjuk az MZ fórumon
Hihi ez vicces.... A tulajok jót mondanak róla, a többi meg kit érdekell? Az okoskodók úgyis max mentek egy kört vele, de inkább csak messziről, vagy képen látták...

Alkatrész van... De nemigen van rá szükség! Persze kell olajszűrő, olaj, légszűrő, fékbetétek, láncszett, meg benzin! Meg amit esetleg összetörsz! Pályaidom szettet szerintem készítenek hozzá akár minta alapján is, de lehet, már minta se kell...

Természtesen tönkre lehet tenni.... De alapvetően kár tőle félni! Nézz csak körül a klubboldalon! Sok motorba van 20 e km, apró kellemetlenség előfordult, de szerintem ....
És számoljunk! Tavaly 1,2 M -ért adták, ennyiért egy 4 éves, 4400 km-t futott SV N-t ajálgattak, külföldről, kb alkudozással ennyibe lett volna névraírva, mint a Hyo... Garancia nélkül, külföldi, tehát eladni nehezebb... Persze teljesítmény adóban kedvezőbb, mert öregebb. Befecskendezős, kicsit korszeráűbb motor.... A hyohoz adtak 2 év garanciát km korlátozás nélkül... Semmi se volt rajta kopott, gumik, lánc új... Én ezt választottam. 2007 ápr 27.-én vettem át... Ma voltam 16 e -es szervízen... Még mindíg úgy gondolom, jól döntöttem!
szép motor
én is nézzem hogy mit kéne a kis NS-1 után nézztem hyosung GT250R-t meg 650est. 250től erőbe nem félek sőt 650től sem ha nem inkább a névtől :S
annyira még nem elterjed motor és akikkel beszéltem róla tulajokon kívűl más nem sok jót mondott rá. pedig fordított teló tetszik, külső is mondjuk van rajta egy két dolog amit alakítanák rajta de ára se olyan rossz. 5-6 évre gondolkodom és így sajna RS125nek egyre kevesebb az esélye ilyen benzinárak mellett. Svvel mentem párszor gondolom hasonló a 650es mert nekem az tökéletes lenne erőben. mit ajánlottok ? van hozzá pályaidom ? alkatrész ?
Ez erősen használatfüggő! Különbenis, Kizs itt-ott elég maszek megodásokat alkalmaz.....
Szerintem kérdezd meg KIZS-t!
Még a gyári lánca van fent 25000 után, és lehet rajta húzni bőven.
Karesz azért légy óvatos, én nem bízom abban a láncolajozóban! Nem véletlenül kell szárítani a sprayt, egy sűrű olaj nem igazáűn megoldás gyűrűs láncokhoz, még ha "speciáűlis" olaj, akkor sem! Szóval én a helyedben maradnék a spraynél!
jó rendben, következő odébb lesz :S
Tuning:Majd szólj ha mész még Kakucsra hátha épp ráérek!
Ez mind igaz, de a lácápoláshoz a legjobb a ScottOiler, mert csak felszereled és kész.(Nekem nincs még sajnos)
Néha utána kell tölteni az olajat.

Van olcsóbb emelő is, a Louisos. A kiállításon a Kawasaki standon olyanokon álltak a motorok.
Tegnap 152km.
Karesszal nem tudok versenyre szállni és pont
Karesz:Nem, nem arra gondoltam.
Ez jobb annál, mert láncfeszesség állítás, lánc ápolás, gumicserekor is jól jön, féktisztítás (szóval az alapműveletek)
20-21-22.-én összesen 1250km.
Hyo találkozó volt Mohácson.
Ez egy emelő.
Azt hittem, a ScottOilerre gondolsz.
Jaja, jó volt!
kösz szépen, nagyon jók lettek a képek
én épp most töltöm fel őket remélem sikerül mindet még a vihar előtt felraknom :S
azért egy jót pályáztunk
Képek fenn vannak a galériában.
Én lemeradtam róluk....
Nézhetők, de csináltam már jobbakat is
oké én is hozzok de hozzad te is mert az enyém nem 100as :S
jó idő lesz ma ránk ... de jobb mint az eső
Tuning:Persze, ma 1órakor a bejáratnál találkozunk!
Fényképezőgépet viszek.