Ma nem ültem motoron, pedig az idő engedte volna
De tegnap lenyomtam röpke 160km-t (legalábbis kábé ennyit, mivel nem jegyeztem meg az induló kilóméter állást)
Budapest-Szentendre-Dobogókő-Esztergom-Lepence
-Szentendre-Budapest (+még egy kis városi rohangászás)
A visszaúton gondolkodtam hogy inkább a szobi komppal átjövök a Dunán, és onnan a 2/A-n haza...de az majd a következő alkalommal ejtem meg inkább
Dobogókőn vigyázzatok mert új fix telepítésű trafi van, a nagy parkoló előtt kb 200m-rel, a jobb oldalon, 40-es visszafogónál.
Aki arra jár mindenkinek ajánlom Dömösön a Duna parti kávézót, szuper a Kapucsínójuk!
Ezt belátom... Használhatóság szempontjából... a Csepel, Pannónia.. Háát... végülis egy pótblokkal a hátsó ülésen megbízható :D Amíg azt be nem kell szerelni :D:D:D:D
Magyar motor nem ér a Trophyk nyomába, bár ezért lehet, hogy páran megköveznének, de kitartok ezen állításom mellett, amíg nem bizonyítja valaki az ellenkezőjét
Köszönm! Egyenlőre ízlelem a dolgokat, meg meglátjuk, hogy sikerül elhelyezkedni... De félek, hogy előbb-utóbb nem bírom ki... Igazából magyar motor jobban tetszene, ha használhatatlanabb is... Báár.. Leginkűb minden kéne.. csak ezt anyagi lehetőségeim nem engedik...
Ez tényleg garancia! Igaz, itt is kukacoskodnak, de ha rendesen használtad, lehet érvényesíteni.. Egyébként 250 -essel kellemetlenségek se nagyon vannak, és elvileg kb egy 125-ös RS teljesítményét adja, több nyomatékkal, és kevésbé robbanékonyan, mindemellett sokkal igénytelenebbül... Ezt bejáratás után akár kiakasztott géázzal is lehet használni...
Csáó! Bocs, hogy ide írok, Kiszentai mondta, hogy vennél veterángépet, körbekérdeztem, és van havernál egy szürkeforgalmis, rendszámos Trophy, meg van egy másik, új rendszámos is, ha érdekel keress mondjuk az MZ fórumon
Hihi ez vicces.... A tulajok jót mondanak róla, a többi meg kit érdekell? Az okoskodók úgyis max mentek egy kört vele, de inkább csak messziről, vagy képen látták...
Alkatrész van... De nemigen van rá szükség! Persze kell olajszűrő, olaj, légszűrő, fékbetétek, láncszett, meg benzin! Meg amit esetleg összetörsz! Pályaidom szettet szerintem készítenek hozzá akár minta alapján is, de lehet, már minta se kell...
Természtesen tönkre lehet tenni.... De alapvetően kár tőle félni! Nézz csak körül a klubboldalon! Sok motorba van 20 e km, apró kellemetlenség előfordult, de szerintem ....
És számoljunk! Tavaly 1,2 M -ért adták, ennyiért egy 4 éves, 4400 km-t futott SV N-t ajálgattak, külföldről, kb alkudozással ennyibe lett volna névraírva, mint a Hyo... Garancia nélkül, külföldi, tehát eladni nehezebb... Persze teljesítmény adóban kedvezőbb, mert öregebb. Befecskendezős, kicsit korszeráűbb motor.... A hyohoz adtak 2 év garanciát km korlátozás nélkül... Semmi se volt rajta kopott, gumik, lánc új... Én ezt választottam. 2007 ápr 27.-én vettem át... Ma voltam 16 e -es szervízen... Még mindíg úgy gondolom, jól döntöttem!
szép motor
én is nézzem hogy mit kéne a kis NS-1 után nézztem hyosung GT250R-t meg 650est. 250től erőbe nem félek sőt 650től sem ha nem inkább a névtől :S
annyira még nem elterjed motor és akikkel beszéltem róla tulajokon kívűl más nem sok jót mondott rá. pedig fordított teló tetszik, külső is mondjuk van rajta egy két dolog amit alakítanák rajta de ára se olyan rossz. 5-6 évre gondolkodom és így sajna RS125nek egyre kevesebb az esélye ilyen benzinárak mellett. Svvel mentem párszor gondolom hasonló a 650es mert nekem az tökéletes lenne erőben. mit ajánlottok ? van hozzá pályaidom ? alkatrész ?
Karesz azért légy óvatos, én nem bízom abban a láncolajozóban! Nem véletlenül kell szárítani a sprayt, egy sűrű olaj nem igazáűn megoldás gyűrűs láncokhoz, még ha "speciáűlis" olaj, akkor sem! Szóval én a helyedben maradnék a spraynél!
Karesz:Nem, nem arra gondoltam.
Ez jobb annál, mert láncfeszesség állítás, lánc ápolás, gumicserekor is jól jön, féktisztítás (szóval az alapműveletek)
De tegnap lenyomtam röpke 160km-t (legalábbis kábé ennyit, mivel nem jegyeztem meg az induló kilóméter állást)
Budapest-Szentendre-Dobogókő-Esztergom-Lepence
-Szentendre-Budapest (+még egy kis városi rohangászás)
A visszaúton gondolkodtam hogy inkább a szobi komppal átjövök a Dunán, és onnan a 2/A-n haza...de az majd a következő alkalommal ejtem meg inkább
Dobogókőn vigyázzatok mert új fix telepítésű trafi van, a nagy parkoló előtt kb 200m-rel, a jobb oldalon, 40-es visszafogónál.
Aki arra jár mindenkinek ajánlom Dömösön a Duna parti kávézót, szuper a Kapucsínójuk!