Üdvözlet! Segítséget szeretnék kérni. 2002-es Hyosung XRX 125 Euro 3-mas motornak számít? Ezt honnan tudhatom meg? És alkatrészt rendelni csak Pestről lehet a Spirrotól vagy máshona is? (borsodi vagyok)
Háát a szervízkönyv szerint ugye károsíthatja a motort, ezért tilos! Egyébként vigyázz vele, mert az a finom kis tűgörgős rendszer ott lenn ha kikopik, elég szar lesza futómű!
Előre tetettem újat, a hátsó még rendben volt.
Az elsőnek is csak annyi baja volt hogy a 2/3-át elhasználtam.
A kiszerelt betét még a zöld színű változat volt, az új is gyári betét csak az már újabb fekete.
Nomeg a himba rendszer/rugóstag környékén nyikorgott valami így az egész himba rendszer új zsírozást kapott.
(lehet hogy le kellene szoknom a gőzborotvás mosásról)
Nekem a Ferodo eleinte, mintha jobban fogot volna, aztán vagy megszoktam, vagy tényleg gyengébb lett.
Nem vagyok elájulva tőle, és már nyikorog is, érdekes módon, csak akkor, ha hátrafelé tolom a motort.
Egyébként szerintem a Ferodo se fog jobban... Csupán nem csikorog, és talán jobban bánik a tárcsával... Hátra majd AP-t próbálok, de ott még nem kopott el...
Karesz: Eddig a munkábajárás kilómétereit gyűjtöttem, de jövő héten szabin leszek.
Biztos lehetsz benne hogy rá fogok gyógyulni a motorra
más...
Végre belőtték a hátsó rugóstagot a GT-n. Mintha kicserélték volna a vasat, azóta nem kacsázik 70km/h felett. (Nomeg kaptam faszányos új fékbetéteket is)
azt olvastam már régebben, csak nem tudom h nagyobb kárt csinálok-e vele, mint jót, meg hogy mennyivel lesz erősebb. mondjuk a kipufogora rá van írva h ne módosítsd mert ugy van megcsinálva h így a legerősebb
Szia nekem pontosan egy Hyosung XRX 125-öm van. Semmi baj nincs vele és sztem jobb a dr 125nél amiről koppintva lett, de sztem van benne gyári folytás csk még nem jöttem rá, hogy hol, a motor nagyon kevés levegőt kap. Valaki valmi infoval tudna szolgálni erről akkor azt megköszönném üdv
Az elsőnek is csak annyi baja volt hogy a 2/3-át elhasználtam.
A kiszerelt betét még a zöld színű változat volt, az új is gyári betét csak az már újabb fekete.
Nomeg a himba rendszer/rugóstag környékén nyikorgott valami így az egész himba rendszer új zsírozást kapott.
(lehet hogy le kellene szoknom a gőzborotvás mosásról)
Most amúgy nagyon pöpecre sikerült belőni a GT-t.
Nem vagyok elájulva tőle, és már nyikorog is, érdekes módon, csak akkor, ha hátrafelé tolom a motort.
Egyébként szerintem a Ferodo se fog jobban... Csupán nem csikorog, és talán jobban bánik a tárcsával... Hátra majd AP-t próbálok, de ott még nem kopott el...
Biztos lehetsz benne hogy rá fogok gyógyulni a motorra
más...
Végre belőtték a hátsó rugóstagot a GT-n. Mintha kicserélték volna a vasat, azóta nem kacsázik 70km/h felett. (Nomeg kaptam faszányos új fékbetéteket is)
Ma sikerült egy kellemes 160km-t menni. Pedig úgy indult, hogy elmegyünk 20km-re fagyizni. Csak azért, hogy legyen mire fogni.
Kicskikét hosszadalmas a papírmunka már tiszta ideg a srác.
A Totalbike.hu-n találtam 5 népítéleteta hyosung XRX 125-ről. link
Kattints a címekre!
Ez a kis gyönyörüség.
Nem tud valaki GT650R hez sport dobot?
Ha igen csak tel:06304593442
Kösz