Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hijjnye, majdnem megszivatott Edusho Szilárd!
Esőt jósoltak, és majdnem busszal jöttem melóba
Karesz: Az XJR-el mostanában nem mentem, szándékosan gyüjtöm a kilómétereket a Hyoba hogy meglegyen az 1500....
Akkor megint lepipáltalak.
Pedig most nem akartalak!
Azt hiszem 127km volt. Most nem megyek le megnézni.
És melyik motorral mentél?
Karesz: Nem jött be a számításom, egész hétvégén összesen 20km mentem

Ezen a hétvégén lehet hogy beirányzom magam Kakucsra
igen láttam, egyszer majd csak rajta leszek egy ilyen videón
Ezt láttad már egyébként? : Hyo találkozó videó
Értem. Köszi szépen a segítséget Hát sajna nem tudok 250-est venni mert csak A1-es jogsim lesz még és az nem engedi
Jó kis kört mentél!
Nem áztál meg?
Mi délután indultunk 4 óra körül.
Semmi probléma, de tegnap én is motoroztam egy kicsit, kisvárda-pap-aranyosapáti-vásárosnamény-gemzse-kisvárda
-dombrád-nagyhalász-kemecse- demecser-székely-bakta-nyírkarász-kisvárda és végül haza útvonalon.
Szia Mephysto!

Tegnap voltunk Mirguval Máriapócsra fagyizni.
Azért nem hívtalak, mert nagyon el volt borulva.
Amikor elindultunk, akkor csepergett az eső, útközben többször is csapkodott, meg sok helyen vizes volt az út, mert ott már esett.
Ófehértónál pedig frankón elkapott minket az eső.
Szerencsére nem tartot sokáig, Máriapócson már nem esett.
Mirgu nagyon meglepődött a fagyin, mert a 3 gömb akkora volt, mint máshol 5-6 gömb.
Visszafelé már nem volt semmi csapadék, nagyon jó idő volt. Se meleg, se hideg.
A karburátor tuning 10-15000Ft, a lánckerék 2-4000Ft, a kipufogó csere 30-50000Ft.
Ezek csak körülbelüli árak! Konkrét árról érdeklődj Kanyar mesternél: 06-20-433-8178
A kipufogót lehet, hogy nem is kellene cserélni, mert feljavítják a gyárit is. Az olcsóbb.
Viszont ha ezeket az átalakításokat elvégzed, akkor valószínűleg a garancia is ugrik a motorról. kérdezz rá erre is!
ebből a tuningból a gpr dob ami húzósabb összeg, de ha új a motor akkor nem veszted el vele a garanciát, ha a kereskedőnél rakatod fel, az árát viszon nem találtam. Ha meg használtan veszed akkor csináltathatsz is rá, az 40-60 ezerből megvan, persze ehhez is át kell fúvókáztatni, meg ha első lánckereket is cserélsz az olyan 10 körül lehet. Ha van rá lehetőséged vegyél egy 250-est, én sr 50 után vettem.
Köszi szépen! Egy ilyen tuning mint amit ezen is végrehajtottak kb menniybe kerülhet
Kb. ugyanezek lehetnek rá igazak, amit itt olvashatsz.: link

A 650-eseknél a burkolt, tehát R változat 10-15km/h-val többet tud végsebességre a Naked változatnál.
A 125-ösnél szerintem nincs ekkkora különbség.
ja és hogy ha egy ilyet választok az rs50 után akor tényleg semmi különbség nincsen és nem mentem vele semmire a kategóriaváltásban
Hali!
Szeretnék pár dolgot megtudni a legkisseb gt-ről pontosabban a 125r-ről. Annyi érdekelne h mit tudnak ezek utazóba, menniy a végük, és h egyáltalán jó motor e?
Előre is köszi!
Anyagi okok miatt eladom a Hyomat..... GT650R, 24000 kilométer, 2006.-ban forgalomba helyezett, nagyon sok extrával.
Jól néz ki....de az adatlapodat kitölthetnéd, vagy egy e-mailt írhatnál hogy megtudjuk beszélni!Meg pár kép érdekelne még!
Ehh azért 16 l -t tankolni egy 17 l-es tankba :) kicentizted... Asszem nekem 15 volt a csúcs, de akkor úgy teletankolva, hogy a betöltőnyítás is televolt... Mondjuk mostanába mindíg addig tankolom....

Egyébként most buktál le :P benzinturizmust folytatsz :P Így könnyű ám sokat menni hehe... Belegondolok... MA is tankoltam.. 304,9 Ft 1 l.... Hümm a régi szép idők, mikor a Simsonba 1200 Ft-ból megvolt a tankolás... (persze annak 6,7 l -es a tankja, és 5- 5,5 nél több sose ment bele :D
Véletlenül Tokajban nem ezzel mentem egy kis kört?
hello.nekem van 1 hyosung GT250R motorom elado!kihasználatlanság miatt megválok tőle.szürke váz,piros szin,20e KM ,kifogástalan állapot.
Nem kellenek nekem a képek! Elhiszem
A fenébe! Az előbb elírtam! Csak 327km van 13.-a óta, nem pedig 328!
Viszont szintén a fenébe, nincs meg a 13.-ai tankolásnál a km óráról készült képem.
Kiírta a telefon a fotózás után, hogy a memória megtelt, de azt gondoltam, hogy azt a képet azért csak elmentette. Hát nem. Viszont a kútfejről készült kép megvan.
Nézzed a dátumokat a képeken! (Csak azért, hogy nem kamuzok.)
A hétvégén biztos te fogsz nyerni, mert nem akarok menni sehova.
Viszont a 13.-ai tankolástól megint van 328km.
Ma voltam Kisvárda - Ebes - Kisvárda úton. Több, mint 200km.
Holnap megint menni kellene tankolni ukrajnába.

Már régen volt nézve, ezért ma megnéztem, hogy a gép menyit bír menni.
A gyári adatot hozta a 112kg súlyommal(beöltözve bőrcuccba), meg egy tanktáskával.
210km/h, egy kicsit sem ment fentebb.*


*Zárt pályán, ellenőrzött körülmények között, profi pilótával. Közúton senki ne utánozza!
90 kilómat eccemá 172ig repítette,tegnap ótópályán 165 volt max,de nempörgettem ki rendesen..igaz megpakolva... 140re ottvan elég gyorsan,afelett lassacskán megy már..óra szerint,nemtom mennyit csalhat..