Mosön:Sem végsebességről, sem pedig tartósságról nem tudok neked nyilatkozni, mivel tavaly november óta van GT-250-em. ( a végsebességet még nem próbáltam....gondoltam majd csak akkor hajtom meg amikor bőven túl jutott az 1500km-en)
Másodkézből infót tudok mondani neked: 140Km/h felett
Tegnap ügyeletes voltam.
A péntek délutáni tankolástól a ma délutáni tankolásig 360km-t mentem.
Az ukrán kiskatona a záhonyi Tisza hídon kifelé menet, beállított minket egymás mellé(3 motor), és rendezett magának egy rögtönzött gyorsulási versenyt.
Sziasztok!
Eladnám a 2006. januári fekete 650 N-es Hyomat. Van rajta plexi, markolatfűtés, bukócső, csomagtartó, GPR dob. Új lánckészlet és gumik. Ha esetleg valakit érdekel, akkor e-mailben várom a további kérdéseket.
Tra:Én a tesztekről általánosságban írtam hogy hasznosak.
Most hogy szóba hoztad a cikket, volt benne néhány érdekes momentum...
A mai napig bejárok a régi motoros iskolámba, mert összehaverkodtam az oktatókkal.
Feltünt egy ilyen látogatáskor, hogy CB-250, és a hyo GT-250 ülésmagassága csontra megegyezik.
Srác írta, hogy alig ér le a lába, nos ha CB-250 ről valakinek nem ér le a lába akkor ott baj van.
Írta továbbá hogy nehéz tologatni. (legalábbis ha jól emlékszem)
Erre csak annyit válaszolnék, hogy nincsen összehasonlítási alapja.
Kitolhatná az XJR-1300-amat a garázsból, és akkor megtudná mi az hogy nehéz tolni.
Írta továbbá hogy alig lehetett a vizsgán a visszafordító szakaszt megcsinálni.
Nos alattam a kis GT egy zsebkendőnyi aszfalton is visszafordul (az igaz, hogy az R, és az N verzió kormányelfordulási szöge más....ha ugyanezt az R-ről írja talán elhiszem)
Túlmelegedés: Nos ha nincs siethetnékem, akkor beállok a kocsisorba (ilyen is előfordul néha )
Tehát esetenként előfordul hogy sokat jár álló helyzetben a motor, és még én sem tapasztaltam.
Nos ezek zavartak a cikkben.
De amiket leírtam első kézből tapasztalatok, mert nekem VAN egy GT-250-em.
Szerintem lépjünk túl ezen a teszten, jó Trakee!
Hóógyne! Egy jó tesztből nagyon sokat... De sajnos itthon.... Amik vannak...
Pl egy fékbetétkopást kár hibaként felróni.... Még ha gyors is... Pláne, hogy ez vezetési stílustól is függ... pl hüledeznek haverok, hogy a hyo fékje csak 7000 km-t bír alattam... Azt nem veszik számításba, hogy az aprilia, ami csak 140 kg volt, és sokkal lassabb, az is megette a betétet 10 e km alatt, és ott nem kopott félre, így kb ugyan annyira ette...
Ráadásul közlik, hogy szar, meghibásodik, folyton javítattni kellett.. Mikor rákérdezel, hogy mit, nem tudja megmondani, mert csak a benyomása volt rossz általában... És mikor ilyenek írnak, mint ez a fószer a 250-esről? Az is hiteltelenné válik, aki tényleg objektíven, a valóságot írta meg...
Szóval marad a Motor Revü, ott elolvashatom lépésről lépésre, és próbálnak objektív lenni!
Tra:Pedig sok okosságot lehet megtudni egy jó tesztből...(szerintem)
Más.
Ma igazán motoros idő volt.
Este 5-felé tudtam elmenni...de így is kijött 70km.
Remélem holnap előbb szabadulok az asszony "csináldd meg eztm javítsd meg azt" szindrómájától:ODDD
SAjnos önbevallásos alapon működik, így ez sem elég... Szóval olvasmánynak jók, de sajnos nem elég hitelesek ezek....
Megjegyzem... Én mentem vele 14 e km-t,nem érzem úgy, hogy irogatnom kéne ilyen helyre.... Mentem az apriliaval majdnem 50 e -et, arról sem érzem, hogy írnom kéne... Pedig elolvasva sok ítéletet, ennél sokkal hitelesebbet tudnék írni! De nem, az egy másik szakma....
De...és nem is az volt a baj csak én a projektort úgy ismerem hogy ugye kép vetítő....és arra gondoltam hogy itt is vetíti a fényt amti csinális csak hogy mi tudjuk irányítani merre azaz milyen magasságba világítson...valami ilyesmire gondoltam! Lehet hülyén hangizk, de sebaj
A súlyommal ( 97) + felszerelés+oldalszél : a naked-em 150km/h.
Az R változat a 60 kg-os Shiftyvel 176 km/h.
Fogyasztás : 7000rpm esetén 3.4l , két személy 120km/h 4.9l.
üdv:
Gjani
Na majd a következő hétvégén én mondok nagyobb számot!
mosön: Amúgy eddig semmi gond sem volt.
Másodkézből infót tudok mondani neked: 140Km/h felett
A péntek délutáni tankolástól a ma délutáni tankolásig 360km-t mentem.
Az ukrán kiskatona a záhonyi Tisza hídon kifelé menet, beállított minket egymás mellé(3 motor), és rendezett magának egy rögtönzött gyorsulási versenyt.
Eladnám a 2006. januári fekete 650 N-es Hyomat. Van rajta plexi, markolatfűtés, bukócső, csomagtartó, GPR dob. Új lánckészlet és gumik. Ha esetleg valakit érdekel, akkor e-mailben várom a további kérdéseket.
Karesz:Akkor most licitálunk?
Tegnap volt a legszuperebb motoros idő! (126km)
Szeretnék venni használt Hyo GT250R-t.Fekete vázas, 10.000 km futásteljesítmény alatti moci érdekelne jobban.Kp-ra vásárolnám.Aki tud eladót kérem jelezze: gianni01©citromail.hu vagy 70/ 942 65 97.
Köszönettel: Dzsánni
Most hogy szóba hoztad a cikket, volt benne néhány érdekes momentum...
A mai napig bejárok a régi motoros iskolámba, mert összehaverkodtam az oktatókkal.
Feltünt egy ilyen látogatáskor, hogy CB-250, és a hyo GT-250 ülésmagassága csontra megegyezik.
Srác írta, hogy alig ér le a lába, nos ha CB-250 ről valakinek nem ér le a lába akkor ott baj van.
Írta továbbá hogy nehéz tologatni. (legalábbis ha jól emlékszem)
Erre csak annyit válaszolnék, hogy nincsen összehasonlítási alapja.
Kitolhatná az XJR-1300-amat a garázsból, és akkor megtudná mi az hogy nehéz tolni.
Írta továbbá hogy alig lehetett a vizsgán a visszafordító szakaszt megcsinálni.
Nos alattam a kis GT egy zsebkendőnyi aszfalton is visszafordul (az igaz, hogy az R, és az N verzió kormányelfordulási szöge más....ha ugyanezt az R-ről írja talán elhiszem)
Túlmelegedés: Nos ha nincs siethetnékem, akkor beállok a kocsisorba (ilyen is előfordul néha )
Tehát esetenként előfordul hogy sokat jár álló helyzetben a motor, és még én sem tapasztaltam.
Nos ezek zavartak a cikkben.
De amiket leírtam első kézből tapasztalatok, mert nekem VAN egy GT-250-em.
Szerintem lépjünk túl ezen a teszten, jó Trakee!
Pl egy fékbetétkopást kár hibaként felróni.... Még ha gyors is... Pláne, hogy ez vezetési stílustól is függ... pl hüledeznek haverok, hogy a hyo fékje csak 7000 km-t bír alattam... Azt nem veszik számításba, hogy az aprilia, ami csak 140 kg volt, és sokkal lassabb, az is megette a betétet 10 e km alatt, és ott nem kopott félre, így kb ugyan annyira ette...
Ráadásul közlik, hogy szar, meghibásodik, folyton javítattni kellett.. Mikor rákérdezel, hogy mit, nem tudja megmondani, mert csak a benyomása volt rossz általában... És mikor ilyenek írnak, mint ez a fószer a 250-esről? Az is hiteltelenné válik, aki tényleg objektíven, a valóságot írta meg...
Szóval marad a Motor Revü, ott elolvashatom lépésről lépésre, és próbálnak objektív lenni!
Más.
Ma igazán motoros idő volt.
Este 5-felé tudtam elmenni...de így is kijött 70km.
Remélem holnap előbb szabadulok az asszony "csináldd meg eztm javítsd meg azt" szindrómájától:ODDD
Megjegyzem... Én mentem vele 14 e km-t,nem érzem úgy, hogy irogatnom kéne ilyen helyre.... Mentem az apriliaval majdnem 50 e -et, arról sem érzem, hogy írnom kéne... Pedig elolvasva sok ítéletet, ennél sokkal hitelesebbet tudnék írni! De nem, az egy másik szakma....