Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém most eladó , mert szeretnék egy GT650R-t.
http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
link alatt megtalálod
Az ára alkuképes!
Zsolti! 30/636-5303
Köszi a választ Te tudsz ilyet ? Vagy neked van ?
Köszi a választ Te tudsz ilyet ? Vagy neked van ?
Szia,

Sajna én 250-est nem tudok, de nem tudom a fiadnak mennyi tapasztalata és milyen jogsija van, elgondolkodhatsz akár egy 650-esben is, 25Kw -ra visszavett teljesítménnyel. Nem rossz választás az sem. Jó állapotú, megkímélt 650-est kapsz kényelmesen 1M alatt.
Sziasztok !

Szeretném, ha segítenétek ! Szeretnék vásárolni a fiamnak karácsonyi ajándékba egy Hyosung GT 250 R típusú mocit, ha tud valaki eladót kérem jelentkezzen. Örök hála érte ! ( hogy igazán boldog legyen a karácsony ! )
Ulviczky László
Tel : 06/30279-77-47
ulviczkylaszlo1@t-online.hu
Ismerem a boltot, de nem debreceni vagyok.
Szabolcs megyében, Kisvárda városban lakom. Adatlapon ott van.
Nyíregyházán is van már RMC bolt.
ja amúgy ismerd a boltot vagy debreceni vagy?
hát van majd teszek fel egy párat rolla!
Most esett le, hogy debreceni boltot írtál.
Te merre laksz?
Még nem néztem. A tiéden jól néz ki!
Van több kép róla esetleg?
Jaja az a kormány tényleg jó (magam is gondolkodom hogy valamivel meg "pimp"-elem a masinát)
Trakee: Egy véleményen vagyunk a motorral kapcsolatban.

Régebben az én munkahelyemen volt néha egy-egy nap amikor az ember beletespedhetett a székébe és élvezte a semmittevést....aztán jött néhány átszervezés...új főnök....jöttek az értelmetlen feladatok...a bugyuta szervezés....remélem te ezt majd elkerülöd!
na megnézted kormányt!amúgy jó vagy szar a motoron!
bocs nem latszik hogy lóg de ha felteszed a kormányt majd rájössz hogy kell varijálni!
www.rmc.hu itt nézd meg!debreceni bolt amugy toomaselli kormány jó féle ha jól emlékszem 7vagy8 ezer de leértékelve a bowdenek maradtak csak átkelett húzgáln őket az agynál mivel rövidek ha megnézed a képek lógnak de sokal jobb mint a gyári kormány nagyon megdobja!
Cala! Ez szép volt!
Sokat olvasom a fórumokat, de beírni ritkán szoktam, most úgy érzem elfér ide.

Anno az egyik első vásárló voltam Nyíregyházán, aki Hyosungot vett. Semmit sem tudtam a márkáról szinte, de volt egy jó kis csapat ami felkarolta akkoriban, az importőr nagyon rendes volt velem (és még sokakkal), és rendes mai napig, tudom hallottam másképp is, de sok esetben hozzáállás kérdése. Én még a sokat szidott Semivel is kijöttem, talán azért mert nem magas C -ről indítottam egy beszélgetést. De ettől függetlenül nem zárom ki hogy sokaknak probléma fordult elő az importőrrel, vagy egyes alkalmazottaival.

Nem tanulómotornak vettem a gépet, volt már erősebb motorom is régebben, de megfogott a design, a V2 és természetesen az ára.

Gyakorlatilag elmondhatom, komolyabb gondom nem volt a motorral, egy két apró tréfán kívül, mindig mindenhonnan hazahozott (egy kinyiffant akksi meg nem a motor hibája). Megjárt a gép egész komoly távokat is problémamentesen, megbízhatóan. Mivel szinte az elejétől figyelemmel kísérem a márka hazánkbeli útját, elég sok emberrel találkoztam, beszéltem akinek vagy Hyosungja van, vagy véleménye van a motorról. A típushibákat nem részletezném, (higgyétek el, sokkal nagyobb nevű márkáknál is előfordulnak, meglepően nagy számban néha, itt szerencsére általában megnyugtatóan orvosolva vannak a gondok), de elég negatív véleményt hallottam már a motorról olyanoktól, akik nem is látták még élőben. Amikor megjelent a márka, természetesen bizalmatlanság fogadta, sok kételkedő ember elég zagyva dolgokat írt le. Olvastam egy szerző tollából két cikket, amiben két tökéletesen ellenkező dolgot írt, ugyanarról a motorról. Érdekes. Nem tudják még hová tenni egy kicsit az emberek, félnek is tőle, a vásárlók egy része az "ismeretlenségtől" és a fórumokban olvasható negatív kritikáktól tart, a más márkát forgalmazóknak meg úgy hiányzott egy olcsó és jó motor mint "üvegesnek a hanyatt esés".

Természetesen, a GT650R sem problémamentes, ahogy más márkák más típusai sem. Csak a személyes tapasztalatokra építve nekem főleg a fék, a világítás és egyes kopó alkatrészek túl hamar elöregedése miatt voltak vele problémáim. Ellenben, talán életem egyik legkezelhetőbb, és legnyugodtabb és kiegyensúlyozottabb motorja volt, apró kompromisszumokkal. Az hogy egy-két dolog nem olyan finom és vaj puha, mint a nagy múltú márkáknál, az engem nem zavart, sőt, kifejezetten szerettem a váltóját, mert elég egyértelművé teszi a kapcsolást, és üreset sem találtam mint nem egy "finom" váltóban. A futóműve egyszerűen bolond biztos, nem lehet kihozni a sodrából, bár a gumi cseréje után érezhetően más lett, nagyon sokat változtat a motor karakterisztikáján a gyári gumi után bármely másik. A fék az utcára bőven elég, viszont kicsit nyúlós gyári állapotban, ha valakinek komolyabb kell akkor fémfékcső vagy betétcsere, esetleg egyszerre mindkettő. A blokk, minden tartományban kiszámíthatóan tol, ha kell ugrani is tud, de nem fog igazán meglepni egy ijedős újoncot sem. Döbbenetesen könnyen motorozható a bőséges nyomaték miatt, a pilóta sok aláváltási hibáját egyszerűen észre sem veszi a V2 ereje miatt. Nekem a túrázás miatt a sarokpont a világítás, az egyszerűen kritikán aluli, a projektoros izzók a burkolt modelleken egyszerűen nem adnak annyi fényt, hogy éjjel "biztonságosan" motorozhass. Xenon szettel orvosolható a dolog, de ezt egyszerűen nem értem a gyár részéről, hogy hogyan lehetett ennyire elrontani egy elég fontos részt. Talán még a műszerfal egy érdekesség még, néha napsütésben nehezen leolvasható, de ez igazán nem zavar, menet közben inkább az utat szoktam nézni :) A szürke felnit nagyon görcsös dolog takarítani, de nagyon szépen mutat vele a 2005-ös modell.

Ami miatt ezt leírtam, az inkább egy általános döbbenet a motorosok egy része miatt. Egyesek szidnak egy számukra teljesen ismeretlen gépet, amit jó esetben egyszer ha láttak közelről. Másrészt, a Hyosung tulajdonosok közül is sokan szidják a motort, és közben olyan állapotban mennek be vele a szervizbe, hogy legszívesebben pofán vágnám őket. Láttam olyan motort, amit behoztak 1000-es szervizre (kb. 3e km-nél), hogy a gép mindkét oldala totál karcos a borulásoktól, a kipufogócső szinte végig lila úgy ütve-verve volt, és volt képe azt mondani a tulajnak, hogy ez egy szar, mert zörög a blokk.... A helyi szervizben a srác nagyon rendes és rugalmas, de voltam már úgy bent, hogy majdnem én küldtem el a tisztelt tulajdonost a fenébe, hogy moderálja magát. Láttam olyan GT650 -est, ami úgy nézett ki mintha szántásban mentek volna vele 500 km-t, és ott is durrogott a tulaj, hogy megnyúlt a lánc, ami egyébként szvsz nem hogy láncspray-t de még olajat sem látott mióta elvitte a szalonból. No az ilyen tulajokat tudnám megrugdosni. Amúgy meg a gép is úgy áll sokakhoz, ahogy ők hozzá, és ez teljesen márka független. Tisztelet azoknak a tulajdonosoknak, akik valóban odafigyelnek a technikára, és szeretve vigyázzák a gépüket.

Úgy látom a "vita" közben lezáródott, szerencsére. Megérdemli ez a gép, hogy tények és ne szájhagyomány útján terjedő hülyeségek alapján legyen megítélve.
Szerintem én sem estem neked. Te írtad, hogy valaki nyugtasson meg, és arra írtam, hogy nyugodjál meg.
Na, téma lezárva.

A képen a motorodon lévő kormány:
Honnan van?
Menyi volt?
A gyári kábelek és bowdenek maradtak, vagy kellett valamit cserélni?
megdumáltuk! többet nem szitom a gépet!
Sajnos azt kell modnjam, szinte mindenkinek volt már vele legalább apró gondja... Ellenben azért harapunk, ha te is a rossz hírét keltet, hiszen így sem tartják semmibe, hátmég ha teszünk is rá... Igazad van, nem hibátlan... DE! Az ár érték arány szerintem remek! Amennyiért az enyémet újonan adták, egy 4-5 éves SV-t kaptam volna, minden bajjal/örömmel, ami egy használt motorral jár... Én dönötöttem, nem bántam meg! Nekem is voltak apró hibák... Teszem hozzá, elenyészőek az előző motorom, egy aprilia AF1 hibáihoz képest, pedig én aztán karbantartoma gépeket, és ha gond van, addig nem megyek vele, ímg ki nem javítom a hibát...
Szóval kérlek ne bántsd a motorod, mert megérzi, és durcás lesz! Egyébként csatlakozz a csapathoz: www.hyo-klub.extra.hu
Háát még csak tanulgatom :) Pl most nincs senki, aki feladatot osszon nekem, így a fórumokat olvasgatom! :)
na látod lehet itt normálisan is társalogni nem egymást gyilkolni! eddig ez az első válasz amibe nem eset nekem senki!itt a motorom kunmadarason mostmár ok!
...ex- 900RR tulaj.....a tulaj szó kimaradt.
Laca: Szerintem bármelyik gyártónál van "rossz eresztés"......hiszed vagy nem, pár hete egy ex- 900RR mesélte hogy mekkora fos volt a gépe.....de attól még az RR egy baszott jó motor.
en nem huligánkodom nekemis van motoron csak lehet hogy az enyém gyárilag ilyen szerintem ti nem minden héten viszitek szervizbe nem akartam senkit megbántani csak bosszantó!