De valljuk be, ez a 4 e km-es szervíz nem is olyan rossz... Elvégre azért a legtöbben nem mennek többet 4-5 e km-nél évente, nekik pont ideális... És ha már nem kell szervízbe vinni, akkor 1900 Ft/l az ELF olaj, amit pl én használok, + szűrő azaz 9 e Ft-ból megvan a csere otthon.... Gyertya 2400 Ft/db pl Nagyvason, levegőszűrő 4100 Ft+áfa Spirronál... Olajat midnenképpen érdemes cserélni 4 e -enként, légszűrő normál körülmények között akár kihúzható garanciaidő után... Gyertya szintúgy, nem kétütemű, nem eszi a gyertyát... És tudom, soknak tűnik egy robogó, vagy kismotor fenntartáaához képest, de más nagymotor se sokkal olcsóbb... Persze egy SV-n 6 e -enként kell olajat cserélni... 12 e a légszűrő, gyertya intervalluma, az árak kb itt vannak... Ellenben egy régebbi japán motor légszűrője akár 8-10 e Ft is lehet... Nem véletlen, hogy a legtöbb öreg gépbe nem cserélnek szűrőt....
Én úgy tudom kb 2006 felétől lehetett venni itthon feketevázasat, úgy emléxem 2007-re elfogytak a karbis 250-esek, és várni kellett csomót az injektorosra.
Az olajcsere azért van 4.000km.-ként mert nincs olajhűtő....és az olaj vizkozitása már nem az igazi...olajfogyasztás egyenlő a nullával......nekem GT-650 van Naked, majd 28 ezer kilóméterrel, minden bowden eredeti...rendszeresen kenem és nincs vele baj, a hűtőm is tökéletes.
Hali!
Köszi az infót, hát a kuplungbovdenre sokan panaszkodtak ja, meg a hűtőre is. Ezek úgy nézem típushibák. Erről a feketevázas dologról már én is hallottam de én eddig akárhány hírdetést néztem a 2006osoknak is ezüst színű vázuk volt... Vagy én látok rosszul? 2007-2008as gépeket meg nem is nagyon találtam? Akkor nem adtak el egyet se újjan vagy hogy van ez?
Üdv Zoli
Ja, akkor 160 az R, és 150 a Naked gyári adata. Úgy tudom.
De az R vátozatok 170 felett is mennek óra szerint, a Naked meg 160 körül.
Van is egy 250-es Naked a videóim között, nézd meg!
2006-tól vannak a fekete vázas gépek, lehetőleg olyat vegyél!
Ezek már módosítva vannak több dologban is.
Jobb kuplungbowden, jobb fék, másabb szelepvezető (nincs szeleptörés), meg stb.
Nekem a 22000km alatt csak két problémám volt a géppel, egy tömítés a vízpumpa alatt, ezt a szervízben helyben megoldották, cserélni sem kellett, a másik a lyukas hűtő, ez még függőben van.
Olyan nagy és gyakori hibákra azért ne számítsál! Jó gépek ezek. Sokan nem tudják, de úgy kell nekik.
ertem, gondolom speedhez azert tobb dolog kell mint pl.: oldal idom, fej idom, nemtom fejidomban a digitalis muszerfal benne van e, csutka kormany, elso fek atalakitas ket tarcsasra, meg midnen, tiszta lego
Ez jo kep nagyon....deh amugy erre gondoltam mar....hogy ha az ember vesz egy nakedet vagy egy r-t akkor abbol lehet csinalni a masikat?Szoval speedbol nakedet es forditva?
Köszi az infót, hát a kuplungbovdenre sokan panaszkodtak ja, meg a hűtőre is. Ezek úgy nézem típushibák. Erről a feketevázas dologról már én is hallottam de én eddig akárhány hírdetést néztem a 2006osoknak is ezüst színű vázuk volt... Vagy én látok rosszul? 2007-2008as gépeket meg nem is nagyon találtam? Akkor nem adtak el egyet se újjan vagy hogy van ez?
Üdv Zoli
De az R vátozatok 170 felett is mennek óra szerint, a Naked meg 160 körül.
Van is egy 250-es Naked a videóim között, nézd meg!
A levegőszűrős és gyertyacserés az 22000 körül.
Ezek már módosítva vannak több dologban is.
Jobb kuplungbowden, jobb fék, másabb szelepvezető (nincs szeleptörés), meg stb.
Nekem a 22000km alatt csak két problémám volt a géppel, egy tömítés a vízpumpa alatt, ezt a szervízben helyben megoldották, cserélni sem kellett, a másik a lyukas hűtő, ez még függőben van.
Olyan nagy és gyakori hibákra azért ne számítsál! Jó gépek ezek. Sokan nem tudják, de úgy kell nekik.
R 225 Km/h