Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Első motornak? Több, mint tökéletes!
Háát én imádom az öreg apriliam, de ha egy ilyen kis 250 -es Hyo lett volna, lehet, hogy sose váltok.... Csakhát az Aprilia nem volt az a hosszútávon megbízható... (no nem 1-200 km-ről van szó, hanem 10-20 e ről....)
Ezért vettem én is 250-est, a biztosításom az Alianznál 9ezer A0-val egy évre, a teljesítményadó 6ezer, 14ezerrel törlesztek és még motorozni is marad pénzem. Első motornak nem kell ennél jobb szerintem. Ebben a kategóriában csak a Kawasaki 250 ninja lehet ellenfél, de az valamivel drágább.
Karesz:Jajaja...értem!...úgy ahogy mondod!
Én arra írtam, hogy "De nem biztos.", hogy eléri a 3,5 litert.
Don: 120km/h-t tartósan bír az autópályán, bár itt picit vibrál (elviselhető szinten). 100km/h-val pedig nagyon kényelmesen kimész vele a világból.
Az asszony mindenféle "krómkütyüt" és "bőrbigyót" tetett fel rá ami rosszat tesz a légellenállásnak, de még így is picivel 140km/h fölött van a vége (itt amúgy már csak szenved)
2személlyel eddig csak városba mentünk a GV-vel, így nagy tapasztalatom nincs a páros túra használhatóságot illetően.
A hátsó rugóstag a terhelésnek megfelelően állítható.
én is ezért maradok egyenlőre a 250esnél...
Karesz:De biztos.
Köszönöm a válaszokat!

Jó kis csapat ez azt hiszem! Az új kis csopi már injektoros jól látom a hivatalos oldalon?
Egyrészt szeritnem sokan hitelre vették, és rájöttek, hogy így nagyon magas a fenntartási költsége.. Egy 650 -esen kb 12-15 e km-t bír a gumi, egy pár új minimum 50 e Ft, fékbetétek is hamar leradírozhatóak, 17 e Ft a teljesítményadó, magas a biztosítása (akár 30-40 e Ft/év de pl nekem B6-os bonusz, Union 12e Ft/év) megeszik majdnem annyit, mint egy takarékos autó (4,5-5 l minimum), és még erre jön sokaknak a részlet, aztán rájön, hogy annyira nem is akar motorozni. Ráadásul az árba az is benn van, hogy 2007-ben az S verzióból 1,1 M adták a 2005 -ös újat, 1,2M a 2006-os visszamaradt újakat. Persze ma már nem kapsz ilyet. Ráadásul 1 M forint se kevés, pláne, hogy egy hobbyeszköz. És nehéz olyan madarat találni, akinek van rá ennyije.... Olyan sok van, aki lelkes, és kéne neki, de általában a fedezet nincs meg rá.
És mondom, fenntartanni se olcsó!
De ne keseredj el, ez a 250-esre nem vonatkozik ilyen mértékben! Messze nem! Annak sokkal kisebb a gumimérete, ergo-olcsóbb, lehet pl Heidenau gumit tenni rá, ami a teljesítményével elbír biztosan, és jobb is szerintem, mint a gyári Shinko, aztán kisebb teljesítmény, kíméletesebb is hozzá, a fékekhez, is, mindenhez! Kevesebb a biztosítás, adó....
Úgy tudom, hogy a kicsik 3 liter körül "Zabálnak".
De ha nagyon erőlködöl, akkor talán 3,5 literre is fel bírod tornászni. De nem biztos.
Köszi a gyors választ!

Valami meghibásodásod esetleg előjött? Olvastam, hogy valakinek elnyíródott a bowdene pl

Fogyasztásod az nagyon érdekel (gazdaságos moccot szeretnék nem baj ha nem eszik 8 litert :)
Külalakra nagyon tetszik vajon az újból lehet alkudni vagy az 1 milla az be van betonozva?

Ha veszek valszeg újat mert a használtnál úgy vágnak átt ahogy akarnak (sajna nem értek csak az alap dolgokhoz)
Szia!

A kissassal kimehetsz a világból 110-es tempóval, de megy 130-at is, csak bátran pörgesd meg a motort. Két személlyel is tudja. Nekem elöl egy foggal nagyobb lánckerék van és 110-120 közötti utazósebességet lazán tartja, pedig beöltözve majdnem 130 kiló vagyok. Vittem már 90 kilós emberkét is és minden gond nélkül ment velünk. Igen megbízható motor és mindenki megcsodálja. Hallgatva a híreket a májusustól életbe lépő drákói szigorról (bírságok) nem is kell nagyobb gép.
Üdv!
Sziasztok!

Lenne két kérdésem a kis 250 csopival kapcsolatban mennyi a kényelmes utazó sebessége? Mondjuk 100 tempó tartható-e huzamosabb ideig (kb 30km mire beérek a melóhelyre)
Utassal mit tud a kicsike (ketten vagyunk 150kg) mondjuk hosszú távon akár 150-200km
Ja igen ami még fontos lenne mennyi kb a fogyija?

UI: miért szabadulnak a 650 sportgépektől (1 milla körül árulnak a neten pár ezer kilómétert futott darabokat, 2007 évjárat)?

Bocs ha hosszú voltam!
A Motor Revü készített egy 25000km-es tartós tesztet, egy ilyen blokkal szerelt 250-es Hyosung Aquila motorral. Ott jól szerepelt. Van egy tesztvideó a 250 R -ről.: link

És egy 2 oldalas teszt a Totalbike.hu-n: link
Hát akkor elméletileg tartósnak is tartósnak kell lennie!Remélem.....
nekem a gf 125ös,2001es évjárat,de mindenki el van ájulva a hangjától! nem csörög nem zörög,gyönyörüen jár!
Köszi srácok! Sokat segítettetek! Mostmár biztos, hogy egy új/használt Hyosung GT250R-t fogok venni!
Sajnos olyan gyorsan nemtom megvenni mert hitelre nem akarom, de még kell gyűjtenem egy kis pénzt!
Amúgy a tartósságáról nemtud senki semmit?
Szia Kingstone!

Nekem GT 250 Naked van. Hosszú távon lazán viszi a 120 km/h-t.
Szuper jó motor. Az R-es verzió TesóK-kal 176-km/h-t ment , bár igaz , hogy Ő kb 60 kg.
Kezes, jószándékú, fürge , modern, alacsony fogyasztású. Ezek jellemzik. Mutass V motort más márkában 250cm3-ben!
Szerintem, ne habozz , hanem gyorsan vegyél egyet.

Üdv:

gjani58
Helló.
A kicsi GTR 250 nagyon jó kis gép..volt velem túrázni egy srác Tesó( ő csinálta a taliról a fent lévő anyagot) simán bírta a 120-as túra tempót hosszútávon is és 3-3,5 lityinél nem tudta feljebb vinni a fogyasztást, megbízható ........és nagyon fürge gép.
egyébként a menesztőgumim van gallyon! szétszedtem megnéztem! tuti cserés lesz! meg a kilóméterspirálom is:-)
nem akarom elvenni a kedvét,eszemben sincs. csak leirtam az én tapasztalataimat. én ezekre ezentúl jobban figyelek majd. és annyira nem akarom elvenni,hogy megnyugtatásul közlöm hogy a következő is egy hyo lesz, de az aquila (vagy hogy irják) az a stilus hozzám közelebb áll. de ez még marad legalább egy szezont,mert kedő motorosnak tartom magam és sokat kell még gyakorolnom. arra meg tök jó a gf nekem. Vedd meg bátran,ha nem vágták agyon biztos nem csalódsz benne! ár érték arányban meg nincs hozzá fogható,mármint a hyok-hoz. sok sikert a vásárláshoz!
Háát egy GF-125-öt összehasonlítani egy GT 250-el... Basszus így rendesen elveszed a kedvét... Mert az tuti, hogy a GT fékje nem melegszik el, és nem puha az eleje! Ráadásul a gf hátul dobfékes, amennyire én tudom, az meg amúgy is hajlamos bekapni, de a GT-n tárcsa van...
Aztán eza rángatás dolog... Négyütemű, nagy a motorfék, elveszed a gázt, persze, hogy ránt! Mikor ráadod megint! Meg kell szokni, hogy úgy adj gázt, hogy ne legyen ez az átmenet durva! Persze ettől lehet rossz a menesztőgumid, nézd meg, ha szét van ütve, málva, rossz! De az nem kizárt, hogy mozog a lánckerék valamelyest a kerékhez képest normál esetben is!
nekem nem rég óta van gf-125 és ugyan nem vagyok nagy motoros,de pár dolgot kifigyeltem: a legnagyobb gáz,hogy az első fék hamar elmelegszik és talán mintha sszinezödne is a tárcsa... elég lágy az első teló,és a nagy bólintás miatt hamar bekap a hátsó fék.hideginditásnál nincs alapjárat kb 2percig,utána is még egy kicsit dadog. meg a hátsó kerékben van valami csillapitó gumicsillag vagy minek hivják,nekem az tök szar mert rohadt nagyot ránt ha visszaengedem motorfékre,meg ha újra gázt adok akkor is. jó vásárlást kivánok!
Sziasztok! Épp most állok egy 250-es GT-R-nek a megvásárlása elött!Csak az a baj hogy nemtudom hol lenne értelmes venni! Amúgy van valakinek valami tanácsa a motort illetően?Köszi
Aki még nem látta volna, a taliról készült öszeállítást: Hyo találkozó 2008 április 5-6