Háát igen.. Aludjon csak... Csúsznak az utak... Én a saját bőrömön tapasztaltam tegnap este... Autóval sikerült megpördülnöm... Sötét volt, nézegettem én korábban, nem csúszik-e... Aztán meg akartam előzni egy autót, de meggondoltam, mert nem tűnt elég beláthatónak a terep, fékeztem kicsit, erre táncba kezdett az autó, hiába kormányoztam ellen, nem csillapodott, majd megpördült, át a szembesávon, és az út menti árokban állt meg. Szerencsémre nem jött semmi, és az árok is olyan szerencsés volt, meg a lendület, hogy eszébe nem jutott borulni, sőőt, a hátsó sárvédőgumit letépte, meg kicsit megigazította a lökhárító végét a suzukin, de más kár nem esett... Kicsit nehézkesen, de kikepesztett az árokból... Először azt hittem, én voltam marha béna, aztán később egy körforgalomban is táncolt, no akkor kiszáltam megnézni mi van, és látom, tiszta sikos az út, pedig még vizesnek se látszott... Szóval tanuljon mindenki az én hibámból, és ne a szerencséjén múljon, mint nekem, hogy nem lett komoly baj!
na nem csak új sportdob hanem új streetkormány a bowdeneket belehúzatom rozsdamentes gégecsőbe nem az a fekete műanyag fog látszani hanem a króm cső hát fasza lesssssz!
A 250-esre szerintem kár máson gondolkodni, mint a Heidenau... Nekem 125-ös aprilian volt, és talán egyszer sikerült megcsúsztatni kanyarban, körforgalomban, de az se a gumi hobája volt :) Ameddig én lebírtam cibálni, addig tapadt megfelelően! Szerintem pályán egy hobbymotorosnak elég. (teszem hozzá, ha jól tudom, az MZ kupások is Heidenauval mentek....)
A 650-esre ugye nincs pont megfelelő méret... Itt ez is mérlegelési szempont... De az öreg már sokszor elmondta, hogy neki bevállt, és azthiszem, a legtöbbünknek beválna... Talán TT, és Zolee az, akiről feltételezem, hogy többet tud esetleg, mint a Heidenau...
Te tudod.....én 2 év alatt belenyomtam a gépbe 34 500km-t..nekem nagyon bejött a Heidenau.
Cimborámmal eggyütt cseréltük a gumit.. ő márkás gumit rakot fel...ugyan olyan stílusban motorozik mint én...11.000km után cserélnie kellett...jött az újabb garnitúra..másik márkás gumi...közepe már kopott...megy még neki kb. 8.000km-t....az gumim még jó..benne van kb.10.000km még. Nekem 28-ból kijött...neki már 100 rugóba van csak a gumi.....és ennél a futásteljesítménynél nem szabad elfelejteni, hogy a lánc és lánckerekek is kopó alkatrészek + 40 rugó durván......és ekkor jövünk rá, hogy nem olcsó mulatság a motorozás?
Öreg:Férreértés ne essék, egyáltalán nem szoktam száguldozni...sőt kimondottan a lassú megfontolt motorosok közé tartozom.Ráadásul a hyot csak városban használom. De évente párszor kilátogatnék/kilátogatok vele kakucsra, vagy kecskemétre, és ebben az esetben egy jönne jól egy sportosabb gumi.
Az 5000 km-t meg azért tartom reálisnak, mert akkor kb évente kellene cserélni őket (legalább rákényszerítem magam hogy friss gumi legyen alattam)
Egy alapgumi árához (ebben a méretben) nem kell sokat hozzátenni hogy sportgumi legyen...amit a tapadásért cserébe szívesen finanszírozok.
Ez lenne a logikám. Szerinted hibás valahol?
ELGATO boldog születésnapot.
Nem tudom, hogy határon hogyan viselkedik...mert én nem szoktam azt a bizonyos határt feszegetni...én csak azt mondtam, hogy normálisan használva nagyon jól tapad...soha sem csúztam meg vele..de ha tapadós gumit akarsz akkor inkább vegyél valamilyen pályagumit...nekem sokat számít a pénz is!
Szerencsére van időm agyalmi amig téli álmot alszik a járgány.
A 650-esre ugye nincs pont megfelelő méret... Itt ez is mérlegelési szempont... De az öreg már sokszor elmondta, hogy neki bevállt, és azthiszem, a legtöbbünknek beválna... Talán TT, és Zolee az, akiről feltételezem, hogy többet tud esetleg, mint a Heidenau...
De valószínűleg egész más lesz vezetni így a járgányt.
Örülök rábeszéltél.
A plexiben is hallgattam rád.
Csak egyszerűen a kérdést sportgumira tettem fel, és nem túra gumira.
Cimborámmal eggyütt cseréltük a gumit.. ő márkás gumit rakot fel...ugyan olyan stílusban motorozik mint én...11.000km után cserélnie kellett...jött az újabb garnitúra..másik márkás gumi...közepe már kopott...megy még neki kb. 8.000km-t....az gumim még jó..benne van kb.10.000km még. Nekem 28-ból kijött...neki már 100 rugóba van csak a gumi.....és ennél a futásteljesítménynél nem szabad elfelejteni, hogy a lánc és lánckerekek is kopó alkatrészek + 40 rugó durván......és ekkor jövünk rá, hogy nem olcsó mulatság a motorozás?
Öreg:Férreértés ne essék, egyáltalán nem szoktam száguldozni...sőt kimondottan a lassú megfontolt motorosok közé tartozom.Ráadásul a hyot csak városban használom. De évente párszor kilátogatnék/kilátogatok vele kakucsra, vagy kecskemétre, és ebben az esetben egy jönne jól egy sportosabb gumi.
Az 5000 km-t meg azért tartom reálisnak, mert akkor kb évente kellene cserélni őket (legalább rákényszerítem magam hogy friss gumi legyen alattam)
Egy alapgumi árához (ebben a méretben) nem kell sokat hozzátenni hogy sportgumi legyen...amit a tapadásért cserébe szívesen finanszírozok.
Ez lenne a logikám. Szerinted hibás valahol?
Nem tudom, hogy határon hogyan viselkedik...mert én nem szoktam azt a bizonyos határt feszegetni...én csak azt mondtam, hogy normálisan használva nagyon jól tapad...soha sem csúztam meg vele..de ha tapadós gumit akarsz akkor inkább vegyél valamilyen pályagumit...nekem sokat számít a pénz is!
Nagyon sok boldog szülinapot kívánok!