áhá,,
mert én direktree kötöttem a ventilátort, úgy megy,,
amire én gondoltam hogy esetleg a vízpumpa nem nyit ki,,és ezért nem kapcsol be?
ventilátornak van külön termosztátja? :)
hát köszi,,ezekre én is gondoltam :)
ventilátor jó,,a víz pumpát nem akartam kiszedni, de te vagy a 2ik ember aki ezt mondja,,lehet most már megfogadom a tanácsod.
Köszi a segítséget!
nemigen értek ezekhez a dolgokhoz, meg kell nézni a gépkönyvét mit ír
a hűtőnél annyit tudsz tenni hogy kiszeded a gombát a vezetékeket összeérinted hogy megy-e a ventilátor
ha megy akkor jó a rendszer
a gombát meg be kell tenni vízbe fel a tűzhelyre aztán a multiméter szakadásmérőjén várni mikor kezd sípolni
ha már forr a víz és nem sípol akkor nem jó a gomba
hátha erre is van ötleted...nekem még amióta megvan, nem kapcsolt be a ventilátor, igaz baszom nagy hűtője van,de nyáron se?
amúgy egyszer nem forraLTa fel a vizet,,,azért nem féltem tőle,bár a kapcsolós megoldáson már filóztam, de ha magátol ne akarja?!?!
lehet van benne valami,,az az egy két ezer megéri hogy nyugodt legyek az enyémbe is1,2 liter kell...idén veszek valami nagy kiszerelést :)
viszont az enyém smr...abba is így cserélnéd?
ha jól emlékszem ez egy 610es hűtőventilátora
teljesen kompatibilis a 450 hűtőjével is
de
a többi cuccal sajna nem......
meg kellett faragni rajta mindent a tank nem ment miatta a helyére
feljebb is kellett kicsit emelni mert beleért a motor része a dekompresszorba
a kapcsolót meg a másik felébe tettem, nem teljesen egészséges megoldás mert álló helyben lassabban kapcsol ki a ventilátor mintha a hűtőben lenne az érzékelő
szóval így egy kicsit többet megy, de nekem pont jó mert sokat fog menni lassú tempóban
ilyen lett:
sok lesz az az 1000km
a gépkönyv 8 órát ír verseny és 16 órát endúrózásnál
az előző gazdája meg 500km mondott endúrós tempóban
minden 2. olajcserénél papír szűrőcsere
Itt van egy hasonló szerelési videó,itt meglátod,de ha van egy villamosság szerelő ismerősöd,ő biztos meg tudja oldani ,de ha ügyes vagy akkor te is http://youtu.be/K-lpI2-jDxw
olajat 1000enként cseréld+szűrő,,,amúgy szelepek himba szett,vez lánc,,dugó hajtókar..ami elérheti a csere szavatosságot elvileg,ne várd meg még csörögni zörögni kezd én az első telóra egy harisnyát ajánlok,mert én télen beszívtam....
szerintem több mint 50 le,,és 110-e kiló körül lehet..
de ez csak tipp,tapasztaltabb tulajok véleményét vedd alapul :)
injectoros már? mert akkor tuti több mint 50
inkább 120 kiló és 50 ló
sok tapasztalatom nincs mentem vele eddig kb 200km távot
az előző gazdája szerint szereti a vizet megforralni ha lassabb a haladás,tettem is rá egy hűtőventilátort
Szombaton boldog tulajdonosa lettem egy 2007-es TE 450-esnek.
Nagyon szép állapot, kevés km. Ha valakinek van tapasztalata ilyen motorral, ne tartsa magában. Elfogulatlanabb véleményeket szeretnék, mint az eladóé volt, aki 70 lóerő fölé taksálta a motort és 98 kilónak mondta.
Én nem tudom a szervizelését, de úgy tudom ez 1 üzemórás verseny gép és valószínű üzemórába van megadva a szervizelései is.
Le kell tölteni egy manuált vagyis egy szervíz könyvet az leírja.
mert én direktree kötöttem a ventilátort, úgy megy,,
amire én gondoltam hogy esetleg a vízpumpa nem nyit ki,,és ezért nem kapcsol be?
ventilátornak van külön termosztátja? :)