Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

áhá,,
mert én direktree kötöttem a ventilátort, úgy megy,,
amire én gondoltam hogy esetleg a vízpumpa nem nyit ki,,és ezért nem kapcsol be?
ventilátornak van külön termosztátja? :)
nem vízpumpa, hanem a ventilátor kapcsoló
hát köszi,,ezekre én is gondoltam :)
ventilátor jó,,a víz pumpát nem akartam kiszedni, de te vagy a 2ik ember aki ezt mondja,,lehet most már megfogadom a tanácsod.
Köszi a segítséget!
nemigen értek ezekhez a dolgokhoz, meg kell nézni a gépkönyvét mit ír

a hűtőnél annyit tudsz tenni hogy kiszeded a gombát a vezetékeket összeérinted hogy megy-e a ventilátor
ha megy akkor jó a rendszer
a gombát meg be kell tenni vízbe fel a tűzhelyre aztán a multiméter szakadásmérőjén várni mikor kezd sípolni
ha már forr a víz és nem sípol akkor nem jó a gomba
hátha erre is van ötleted...nekem még amióta megvan, nem kapcsolt be a ventilátor, igaz baszom nagy hűtője van,de nyáron se?
amúgy egyszer nem forraLTa fel a vizet,,,azért nem féltem tőle,bár a kapcsolós megoldáson már filóztam, de ha magátol ne akarja?!?!
lehet van benne valami,,az az egy két ezer megéri hogy nyugodt legyek az enyémbe is1,2 liter kell...idén veszek valami nagy kiszerelést :)
viszont az enyém smr...abba is így cserélnéd?
ha jól emlékszem ez egy 610es hűtőventilátora
teljesen kompatibilis a 450 hűtőjével is
de
a többi cuccal sajna nem......
meg kellett faragni rajta mindent a tank nem ment miatta a helyére
feljebb is kellett kicsit emelni mert beleért a motor része a dekompresszorba
a kapcsolót meg a másik felébe tettem, nem teljesen egészséges megoldás mert álló helyben lassabban kapcsol ki a ventilátor mintha a hűtőben lenne az érzékelő
szóval így egy kicsit többet megy, de nekem pont jó mert sokat fog menni lassú tempóban
ilyen lett:

Baszki GD, honnét szedsz elő ilyen képeket?!
Ez egy majdnem tökéletes kép, csak hiányzik belőle 20centi!

sok lesz az az 1000km
a gépkönyv 8 órát ír verseny és 16 órát endúrózásnál
az előző gazdája meg 500km mondott endúrós tempóban
minden 2. olajcserénél papír szűrőcsere
helló! strbikimre1985@freemail.hu elöre is köszi
Itt van egy hasonló szerelési videó,itt meglátod,de ha van egy villamosság szerelő ismerősöd,ő biztos meg tudja oldani ,de ha ügyes vagy akkor te is
http://youtu.be/K-lpI2-jDxw
Kinek mi az egyszerű
Köszi a segítséget!
Helo erdekelne a hűtőventillátoros megoldásod:) tudnal kepet felrakni rolla? Énis gondolkoztam az smr570 - re mert őis szereti a vizet forralni:)
olajat 1000enként cseréld+szűrő,,,amúgy szelepek himba szett,vez lánc,,dugó hajtókar..ami elérheti a csere szavatosságot elvileg,ne várd meg még csörögni zörögni kezd én az első telóra egy harisnyát ajánlok,mert én télen beszívtam....
külső belső mosás
kúrva jó kis vidi!
Ennél szebb vízesést még nem láttam! A Niagara ehhez képest nulla!
http://youtu.be/MiMG5q44l0o
Karburátoros modell. Nem is annyira a lóerő súly arány érdekel, inkább az, hogy van-e valami jellemző típushibája amire figyelni kellene.
szerintem több mint 50 le,,és 110-e kiló körül lehet..
de ez csak tipp,tapasztaltabb tulajok véleményét vedd alapul :)
injectoros már? mert akkor tuti több mint 50
inkább 120 kiló és 50 ló
sok tapasztalatom nincs mentem vele eddig kb 200km távot
az előző gazdája szerint szereti a vizet megforralni ha lassabb a haladás,tettem is rá egy hűtőventilátort
Egyszerű,csörgess meg elmondom ,szerelési útmutató is van hozzá
Hello!

Szombaton boldog tulajdonosa lettem egy 2007-es TE 450-esnek.
Nagyon szép állapot, kevés km. Ha valakinek van tapasztalata ilyen motorral, ne tartsa magában. Elfogulatlanabb véleményeket szeretnék, mint az eladóé volt, aki 70 lóerő fölé taksálta a motort és 98 kilónak mondta.
én szinte mindenkitől 1000 kilómétert hallottam, meg azt h 9000km ként dugó és hajtókar csere
Én nem tudom a szervizelését, de úgy tudom ez 1 üzemórás verseny gép és valószínű üzemórába van megadva a szervizelései is.
Le kell tölteni egy manuált vagyis egy szervíz könyvet az leírja.