Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mit rendeltél? mennyi idő alatt jött meg?
gyakorlatilag a husqymhoz tudnak mindent?
ár érték arányba hogy szerepelnek?
a husqvarna-racing feltámadt, ismét lehet rendelni a cuccokat
pár nap alatt meg is jött az ígért áru
Előszőr a kategóriát kellene eldöntened,aztán azon belül a tipust.
A kategória választás próba alapján történik,vagyis meg kell próbálni ezt-azt.Viszonyítani csak így tudsz,a lóerőt meg érezni fogod tök teljesen mindegy ki hány lóerőnek mondja vagy írja,neked feleljen meg arra amire kell.Ha megvan a kategória jöhet a tipus.Sztem kategórián belül nincsenek nagy különbségek,mármint a teljesíítményt illetően,az már egy másik kérdés hogy az adott gép milyen plusszokkal van ellátva a gyári állapothoz képest.A 125-ös Husky esetében gyárilag a két legerősebb tipus a WR ill. a Cr az előbbi versenyenduró az utobbi versenycross.Ezek hétfelömlős nagy powernyelves hengerrel,38-as karburátorral,és nyitott rendszerrel vannak szerelve gyárilag.Kb.ennyi.
igazad van nem ide való de még azt el kell modjam hogy annyiba igazad van ha keréken értetted h keréken 23,7 le néztem dyno padon de fotengelyen annyi az annyi hidd el:) igy egyet értessz?
egy szanaszét reszelt gépből több kihozható
nekem is ment a szimo anno 90el(óra szerint) de nem sokáig
de gyárilag tuti nincs 20 lótól több az a kis yz akárhogy is ragozzuk
de végülis tökmindegy mert ez egy husky topik
amugy egy indiszkrét kérdés már ne haragudj: hány éves gyereknek akartál ilyen 85 ös versenycrosst?
az üzemórás? nem. akkor egy 2t 125 ös felér egy 4t 250 el sőt.. több kihozhato belóle akkor egy 85 ös motor nem lehet 32ló?
azt nem tudom, wr nekem sosem volt
ismerősnek a 4t 250es asszem 32 ló
és szerinted egy wre 125 hány lovas akkor? a drz az 45-50 ló.. van ameik 40.. de az nem üzemórás és 4t
a régi lc-k azok olyan 20 ló körüliek de inkább alatta, az újabb r/re verzió kicsivel több de nincs egyik sem 25
a legtöbb ember túlértékeli a motorját
aztán jönnek a 70 lovas drz-k és társai
http://youtu.be/ZbpPcKVfcFA akkor ez hány ló? nem beszélve a youtube-n a 85cc hill climb videorol..
nem tudom hányat próbáltál ki meg milyet de ami rendbe van megvan annyi hidd el a 125 ös is főtengelyen 43 de kereken csak 34
pár éve ilyent akartam a gyereknek venni, kipróbáltam párat
dinamikus kis gép, simán ment úgy mint a dt125
de tuti nincs az 20 lótól több
aztán ha most én azt írom hogy az én te450esem 70 ló akkor 70 ló is lesz?
mert én úgy érzem 70 ló van benne, de tényleg
ez nem DT! csak nézd meg a hirdetéseket hány lóerőről irnak vagy youtubon egy gyorsulást.!;)
a 20 ló is túlzás
méer lenne marhaság a 32lovas yz 85? pedig annyi és azt elfelejtettem mondani h a motoron amit linkeltem a karbi meg a kipuff tuning! ugysincs meg a 40?
köszi.:D de akkor kb hány lóerő lehet? és hány kg kb? köszi előre is! :) és te mennyire hajtod a géped?
Nem tudom hány ló de nem hiszem 40 fölötti lenne.
Strapabíró? Nekem 125 Husky van utcai vagyis sm, a blokk felújításom 2 éve volt azóta csak hajtom és tankolom szerencsére! meg volt egy hátsó égő csere. Nekem bevált a kicsike.
A wr üzemórás és lámpa nélküli krossz! A wre a lámpás és nem üzemórás, ez utcai is.
A 32 lovas yz 85 ez marhaság már bocs.
110/90/19 dunlop geomax 75%
5 ezer
tagoknak 4
ja és gyárilag milyen dugó van egy ilyen 125 ös gépbe?
Hány ló körül van egy 2004-2005-6 os wr-wre125? mindkettő lámpás http://www.kepesmotor.hu/husqv... ez van 41 ló? strapabíró gépek? jólvannak összerakva? üzemórás? egy 32lovas yz85 től jobban megy? mert az gyengébb de sokkal kisseb és könnyebb köszi előre! sürgős!
Gondoltam rá amugy elég nagy kompresszio van benne ezért nem gyanakodtunk rá de hozok egy mérőt és megnézzük!köszönöm a segítséget mégegyszer!
nem menetes hanem valami bajonettzár féle
olyan bénán nézett ki kábelkötözővel, pedig az olcsóbb 300db nem volt egész 500 zseton kibírta volna vagy 5 évig a csomag
de ha már van egy 500+ ezres motorja az embernek ne sajnálja már érte azt a 2-3 ezret
mielöt szét kapod, kérj egy kompresszió mérőt valakitől,nézd meg a gyári adatot valahol és hidegen mérd meg,,remélem én tévedek