Szombat óta tulajdonosa vagyok egy 2004-es TC 450-nek.
Első tulajtól vettem. Állítása szerint kb. 110 üzemóra van a motorban, még bontatlan. Amúgy a blokk csendes nem csörög nem zörög, és a külseje is szép állapotban van.
Ha valakinek van tapasztalata, tanácsa ezzel a géppel kapcsolatban, azt szívesen olvasnám.
Helló, ezt így nem lehet megmondani énis hasonlóan jártam aza szemét olajzó kihagyott beszart és megragadt, én kikötöttem én keverem neki és azóta lehet hajtani semmigondja.
Csáó érdeklődni szeretnék hogy lett egy husqvarna sm 125 öm is rögtön első nap volt egy kis baj szoknya törés ez mitől lehet ? és neme lenne valakinek egy nikaszilos hengere vagy dugója
Nem. Csak úgy volt, hogy pakolás lesz a pincében, így ki toltam, de mondom belerakom az akksit is, meghallgatom végre a hangját. Mondom, ha már úgyis bemelegítettem csak mejek 1 karikát.
Én is boldog husky tulajlettem:http://www.sportmotor.hu/motor...
Valaki nem tudja, hogy Pápán mennyibe kerül egy szelephézag ellenőrzés, meg egy fúfokázás mert kivettem a hangtomptott és nincs alapjárat és mivel nyitott rendszer így gondolom kell
Egy hónapja vagyok boldog tulajdonosa egy 2006-os sm 610-nek.
Tegnap jött elő egy kis gond vele. Könnyen indul hidegen, viszont utánna iszonyatosan remeg még alapjáraton is (kúszik arrébb a motor). Menet közben is alig lehet gázt húzni 3-4000 fölé mert annyira remeg. Kivillant a töltés jelző is a műszerfalon.
Ha valaki járt már így vagy tudna segíteni megköszönném.
Előre is köszi mindenkinek
Az SM610 egy sokkal megbízhatóbb motor, persze nem lehet egy lapon említeni egy kihegyezett V2es szörnyeteggel de milyen ára van annak amit tud.
Én már sajna tudom milyen ára van többet nem is szeretném megtudni, amikor ment tényleg állat, de az hogy minden hónapban valami gondja volt az már kiábrándító.
Inkább költs az SM610re sportrendszert, fúvókázást, gyújtást és kapsz egy vadállat gépet amivel nem kell annyit szívnod.
Első:Pirelli mtr 21 dragon -evo 120/70x17"
Hátsó:Pirelli mtr 01 dragon 150/60x17"