Azt hadkérdezzem meg melegíteni hogy szoktátok mert én ha szívatólval akkarnám melegíteni akkor 3500 forog, szívató nélkül megáll, mondjuk az alapjáratom is ingadozó
hát igen az elözö gazdája hát elvileg könyv szerint olaj szürö csere. de mikor elhoztam ránéztem, volt benne 3 deci olaj. amióta nálam van én vigyázok rá. egy ilyen motor volt minden vágyam, nem leszek vele igénytelen:) elvileg nem volt cserélve még benne. kiváncsi leszek az uj majd mennyit bir ki.
14 ezer van benne. és hát elég fos már a lánc. egy ideig hallottam is, vagyis mostis hogy csörög valami, illetve csattog nagyon, azthittem szelephézag. azis nagy volt, beállítottam, de nem szünt meg, ránéztem a láncra, lánc feszítö utolsó állásba volt és semmit nem feszitett már. igy hát muszáj volt.
még annyi lenne a kérdésem, hogy a szelephézagot ahol lehet állítani a dekninél, ott nekem könnyezik az olaj, azt mivel tudnám orvosolni?
Motorral amugy minden rendben? Tetszik?!
Még Pápára kéne eljutnom, hogy át nézzék
Vagy sok már benne a kilométer...
Itt talán tudja valaki , hogy hol lehet venni Te 610 - hez , 95'-ös évjárathoz szelepszár szimmeringet?Köszi.
hunter haza költözött egy èvre, motorja nàlam àll, vàsàrolgatja a cuccokat