Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

abban hogy te azt írtad hogy vez láncot 10k-nél cserés dúgó meg 20k
amit belinkeltem abban meg nem így van
Nem értem miben zavarodtál össze? És azt sem, hogy ez a beillesztés minek ide?! Ám amit fox ír az úgy is van...
Az LC4-be is tizensokezer volt a vez.lánc - viszont elég volt 70e km-nél kicserélni...
foxinredsox[9126] 2010. október 12. 20:052008 utàn azt jelenti hogy 2008, 09-ben màr nem lett gyàrtva, 10-töl meg az sms630

Szerviz 5000kènt ezt jol is birják. Megbizhatòk, nyomatèkos. Vezlànc kb. 20000kmnèl cserès. Gyengepontja a szivocsonk ès kuplungbowden.

Jo motor vàrosi huligànkodàsra. Fogyasztàsa olyan 4,5-6 liter adtol függ hogy viszked a kezed. Turàzni olyan 200km ès èrzed a segged, bàr volt màr nàlunk olaszorszàg vilàgjàro àtvizsgàlàsra olajcserère nagy tankkal 2006os 42000km-el


Ezt itt a forumba találtam mivel utánna olvasgattam, de most össze zavarottam rendesen
Ezt most nem értem ha 5000km az előírt a könyv szerint akkor minek már 1500km-nél olajat cserélni?
És nem is üzem órás motor, mert azoknál 10óra vagy 1000km ha jól tudom (510-ről beszélek)
azthittem 20ezer körül legalább. az tényleg nem vészes, ahhoz képestm hogy a drz 400-ba meg 15 ezer. az nagyon jo.

Renatto te honnan szoktad beszerezni az ilyesmit? Vagy hol lehet? Mert nem vagyok még annyira jártas benne. Andl husqvarnánál?
Kösz az infokat!
Nem vészes, ha jól émléxem 5k körül...
tényleg 5000km rosszul emlékeztem. Amugy tényleg ír érdekességet. amugy köszi az infot. az olajat meg énis 1500-nál cserélem. Amugy a vez. lánc mennyibe kerül? 2006-oshoz?
A vez láncot 10k körül. A dugó szerintem kibír 20k-t. Az olajcserét - szerintem - ha 2500-3000 körül ejted meg, hamrabb fox dugót cserélni, mint ha az előírt 1500 körül tennéd meg, ezt fontold meg!
holnap ha nézem= holnap nézem
sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy husky 610-nél (2007 évjárat)
mennyinél kell vezérműlánc, dúgot cserélni?
Azt tudom hogy 3000-2500 km illik olajat cserélni, 1000 km legalább légszűrőt pucolni.
Holnap ha nézem meg a győri autóplázásat ha klapól minden meg is veszem
2500km-t? Milyen könyvet nézel?! Nálam ötezrenként vannak a szervízek a könyv szerint. Vannak érdekességek a könyvben. Vez. láncot úgyis hallod majd. A dugo/hajtókar sem 10000km, mint ahogy az olajcsere sem 5000km...
Aha értem. Hát ez megvolt minden kivéve a vez. lánc csere. arra nem volt szükség, nemtom mikor cserélhetett benne az előző gazdája. De nem volt rá szükség. Énis 1500kmeneként cserélek olajat, bár a könyve 2500-at ír. meg nekem ez a 10000 kmenkénti dugó hajtókar csere kicsit túlzás:D de majd látjuk, hogy bírja. Csak erre voltam kíváncsi. szerelő van a házban, úgyhogy nagy baj nem lehet:) Kösz az infót.
Üdv

Rendben van köszönöm az infot.
Arra kérdeztem rá, hogy azt kérdezted:"Szóval innentől mennyit illene kibirnia még?" De mihez? Hogy hozzá kelljen nyúlni? Vagy hogy elszálljon a hajtókar, esetleg beégjen a dugó?! Vagy mihez?!

Az enyémben is ott körül van, majd 13.000Km. Ha már 3000km óta nálad van akkor kellett lennie közben szelephézag ellenőrzésnek/állításnak, vezérműlánc cserének, olajcserének 10.000 körül. Ha ez megvolt, akkor olyan 5.000km-ig csak olajcsere(1500km), olajszűrő csere, légszűrő tisztítás (néha lemosni ), ott pedig ellenőrzés újra, aztán majd dobja a gép! :)
Hát így túrázni, ha így érted a kérdést. igazából ha engedné a jó idő akkor ilyen napi 70 km-t. de így a használat meg kedv függő, hogy mennyire húzom a fülét:D. vegyes használat nemtom jobban megfogalmazni..

Esetleg a tiedről vmi infót, hogy mit kellett rajta szerelni, cserélni állítani, meg hogy hány km van a tiedben.
Mennyit kell kibírnia, de mihez?
Sziasztok. Nekem csak most így jött egy hirtelen gondolat, hogy mindjárt jó idő legalábbis remélem. És nekem egy husky sm 610 van 2006os. Nem régóta szűk 3000 lett belenyomva általam igy jár 12ezernél. Az lenne a kérdésem, hogy ha rendben karban volt tartva és szerelő ránézett azt mondta semmi baja. Meg ellenőrizve volt minden. Szóval innentől mennyit illene kibirnia még? Ha szintén rendben van tartva? Semmi bajom sincs a géppel csak kiváncsi vagyok.
3éve írtam azt a hsz-t:-)
De amúgy milyen a motor?
helló 125-ös 1997-es hukqvarnába milyen gyertya való?
Ezt a gépet 2006 év végén hozta Németből egy Tolna megyei kereskedő srác, utána Szolnokon volt vagy 1,5 évig anno 2008 körül én cseréltem benne gyűrűsort és vezláncot egyébként bontatlan blokkja volt, bár hajtókar már akkor cseregyanús volt.. 2008 óta volt már pár tulaja, de szerintem sokat azóta sem költöttek rá. Ha vki a 2 oldalidomra sajnálja a pénzt nem hinném hogy a cserés hajtókart és dugót fogja megvenni eladásra. Jól nézd körbe mielőtt pézt adsz ki érte, egyébként ha rendben vannak jó mocik. A 4 seb váltó vet véget a komolyabb enduros élményeknek, crosspályára pedig embert igényel. Gyakorlatilag csak a 4 váltó és a 19" kerék külöbözteti meg az enduro modelltől, papírozni ezeket nem lehet. üdv
Nekem van 96-os! a második
helló!
És ezt hol nézted milyen városba vagy faluba?
Jó a vidi!

Ui: ezekkel a verdákkal még egykerekezni sem lehet!