NEM paraszt vót az..hanem egy NAGY SÜGÉR...aki asse tutta mijjen rendezvényen van...öszeforgatták kapásból mint bolond a RUBIKOCKÁT...oszt hagyszójjon:)
Engem a nagy KOPASZ ZARÁNDI KOS ellenfélnek TEKINT...netán RIVÁLISNAK...(nem KARRNEVÁLLNAK hanem RIVÁLLISNAK)...ÉN próbállnék vele barátkozni de MINDIG csak szaladna nekem mint a VIDEJÓN a motoros CSÁVÓNAK:)
Az má szerintem viszagyön a DUGÓ mellett..meg ahol TUD elszelel...:)
OKOS megoldás....LÁCCIK hogy a MESTEREK tisztában voltak a MIÉRTEKKEL és a HOGYANOKKAL...ez SZERINTEM valami EURÓ HATOS környezetvédelmi megoldás lehet...
na ja inkább egy generál kellett volna a gépnek
de
zsiguli simán elment 50 ezret is olyan megoldással hogy levezettük egy slaggal a kartergázt a váltóhoz alulra mert bekoszolta a légszűrőt 100km alatt
Csak azt kérdezném csendben, hogy a kartergáz, amit az a böhöm nagy dugó termel, az hol távozik, ha elzárták az útját? Max a szimmeringeken, meg a tömítéseken keresztül...
Ez azért van mert
Ha fejtetőn van a motor ami az enduros szakmában benne van akkor ne folyón az motorolaj a vázon keresztül a karburátorba!
Egyébként ötletnek nem rossz csak a megnövekedett kartergázt miért nem vezette ki nekem szpesziále kivan vezetve
Remélhetőleg a váz meg la van dugozva
Nos elhoztam ma a gépet. Mondom szétkapom, megnézem a légszűrőt, gyertyát és cserélem. Nos a mellékelt képen látható látvány fogadott, mennyire életképes ez így? Az egyik csőnek ha jól sejtem az írásokból a vázba kéne menni-e? Mi késztethette őket erre? Nem lehet baj ebből? Az értelmes építő, segítő szándékú hozzászólásokat megköszönném!
Már nem nagyon, tudod szokásos.... vettem egy jót leharcoltam nem volt lóvém még olajat cserélni se aztán eladtam egy baleknak. Na jó nem így volt, de valóban eladtam és nem basztam át senkit.
Engem a nagy KOPASZ ZARÁNDI KOS ellenfélnek TEKINT...netán RIVÁLISNAK...(nem KARRNEVÁLLNAK hanem RIVÁLLISNAK)...ÉN próbállnék vele barátkozni de MINDIG csak szaladna nekem mint a VIDEJÓN a motoros CSÁVÓNAK:)
OKOS megoldás....LÁCCIK hogy a MESTEREK tisztában voltak a MIÉRTEKKEL és a HOGYANOKKAL...ez SZERINTEM valami EURÓ HATOS környezetvédelmi megoldás lehet...
de
zsiguli simán elment 50 ezret is olyan megoldással hogy levezettük egy slaggal a kartergázt a váltóhoz alulra mert bekoszolta a légszűrőt 100km alatt
EGYMÁSBA dugva a KARRTERRGÁZCSŐ...igen BABA...minőségi DARAB...NEM vitás....és MI lehet még ami nem láccik?
Ha fejtetőn van a motor ami az enduros szakmában benne van akkor ne folyón az motorolaj a vázon keresztül a karburátorba!
Egyébként ötletnek nem rossz csak a megnövekedett kartergázt miért nem vezette ki nekem szpesziále kivan vezetve
Remélhetőleg a váz meg la van dugozva
ÉN se BERGELEK...nincs pézem má KILENC deci olajjra se...nemmég TÖBBRE...így a HUSSABERGES múltat akasztottam a szögre:)