Az alkatrészellátással mik a tapasztalatok? Mert én most, hogy egy kicsit utána néztem, de sehol nem találtam hozzá alkatrészeket! Gondolok itt olyan dolgokra, hogy szelepek, vezérműlánc, hengerfej tömítés, gyűrűk, csapágyak stb. Illetve olvasgatom itt, hogy az alkatrészek megegyeznek a KTM-ekével. Szóval kíváncsi lennék, hogy a szóban forgó fc 550-nek melyik a KTM "megfelelője"?
KÁTÉJJEM kísértetiesen hasonlítasz egy Duke73 "nevű" fórumtársunkra akit olyannyira kedveltünk itt. (mondjuk én tényleg ) Ha nem is személyesen te vagy az, de legalább annyira hülye!
Ha a cimbid a beindítás nemtudása miatt akarja eladni a berget akkor vegyen inkább egy szép kínai robogót az is jó játszani VAGY tanulja meg beindítani, pl így: http://www.sportmotor.hu/motor...
A patent állapotű cr-t nem biztos hogy odaadnám egy ismeretlen előéletű bergért, sőt biztosan nem. Egy jó bergért még talán, de egy tényleg jóért.
Köszönöm a kimerítő választ! Ő most kapta a gépet pár napja és nem jön be neki ez a dekompresszoros dolog! Nincs kibékülve a berúgással, stb. Nekem meg van egy pikk-pakk állapotú Cr-em amire rádobnék még egy kicsit...Ezért gondolkozom rajta erősen.
Ha ekkora a süketség, akkor azért érdemes lenne jobban is utánakérdezni a dolgoknak.
Neked a fekete pöcök kell, a piros pöcök a meleg szivató, de azt ugyse fogod használni.
Álló helyben ne sokat melegítsd (nem mondom hogy ne), ha langyos-meleg a hűtő akkor már lehet döcögni vele. Olaj 10üo.-ként csere. Én anno motorexet használtam, 10-50crosspower. Motult is próbáltam, a váltója azzal is jó volt. Likvi Moly kuka, a váltója darabos tőle, álló helyzetben 1-esből nem lehetett üresbe tenni. Castrolt nem próbáltam, de ugyanezt hallottam.
Szelephézag asszem 20üoként csekkolós.
Van még1 husaberg fórum, amit a husaberg.hu-ról érsz el.
Köszönöm a válaszokat! Olyan kérdésem lenne még, hogy a hidegindítás, hogy történik ennél a motornál? Mert ha jól emlékszem 2 darab szívató van a karbin? Tehát melyikkel kell hogyan? Am bocs a sok sületlen kérdésemért, de most készülök átvenni 1 berget a haveromtól ő sajnos egy kicsit süket hozzá én meg még jobban! Eddig csak 2t gépeim voltak, ezért 1 kicsit tapasztalatlan vagyok a témában!
Én olyanról hallottam, amiből 800 km alatt gyakorlatilag a teljes 1 l elfogyott, a tulaj meg valami utcai motorról ült át, úgyhogy nem nézegette...az anyagi kár jelentős volt
Egy bergről tudok, amibe hiába töltött az ember 1 liter olajat, nem érte el az ablakot.. és ha jól emlékszem további rátöltés után se.. hogy hova bújt el az a sok olaj azt nem tudni :)
ITT a könyv NEM számít...ITT külön INZSENYÍREK(mérnökök) vannak...akik FELÜLírják még a GYÁRI szakirodalmat is...beleszólás NINCS...hiszen ŐK így cserélik...KILENCDECIJÉVEL...aztán meg a HAJTÓKART egyebeket SZÁZezrével...
Minden megegyezik...csak FLEX és FÚRÓ kérdése...meg NAGYkalapács(BIGHÁMMER)...
Amúgy meg SOKmindent ki lehet hagyni belőle...
V I D E Ó
A patent állapotű cr-t nem biztos hogy odaadnám egy ismeretlen előéletű bergért, sőt biztosan nem. Egy jó bergért még talán, de egy tényleg jóért.
Neked a fekete pöcök kell, a piros pöcök a meleg szivató, de azt ugyse fogod használni.
Álló helyben ne sokat melegítsd (nem mondom hogy ne), ha langyos-meleg a hűtő akkor már lehet döcögni vele. Olaj 10üo.-ként csere. Én anno motorexet használtam, 10-50crosspower. Motult is próbáltam, a váltója azzal is jó volt. Likvi Moly kuka, a váltója darabos tőle, álló helyzetben 1-esből nem lehetett üresbe tenni. Castrolt nem próbáltam, de ugyanezt hallottam.
Szelephézag asszem 20üoként csekkolós.
Van még1 husaberg fórum, amit a husaberg.hu-ról érsz el.
De van itt egy gyorstalpaló cikk, olvass vissza.
Amúgy ha spanod is süket, ki tartotta karban?
Keresd Bencsik Palit, telszámot találsz a hirdetés alatt.
Akkor meg még SOK is a KILENNCDECILITERR...