ha jár amotor és sebesséhgben van..és nem tudod kivenni csak össze visza kapcsolgatod az 1-2 12121212121az azért van mertt ezek ilyenek
az hogy váltásokokr megtalálod 2 fokozat közt az üreset..ami ot sincs.. illetve van..de a váltó csillagkerekén ott helye nincs..szóval akkor van baj.
kuplungdekni le...kuplungagy le...
és megnézni mia szitu a forgatómechanizmusnál.. előfordul hogy le van lazulva a csavar.. vagy a lapirint tengelyed tartó csavarja a laza.. és az
de ha nem vagy motoroszerelő..halgass rám.. nem nyúlj hozzá...
olcsóbban megúszod ha egy szerelő megnézi..pénzért..mintha te elbarmolsz valamit és belviszed magad az elbarmolások tömklegébe ami után csak a pénzt viszi le otthonról..+ még szar is a géped
Hát nemhiszem hogy azon már bármiféle olaj segítene, ha segítség és alkatrész kell akkor Bergek szakértőjét ajánlanám neked, Bencsik Palcseet, csörögj rá elmond mindent 0670háromhatvanhárom0423
ja
k2es az a szopások ne továbbaj...
mikor vette maz t baromságot adták be hogy az nem öninditó hanem restarter...ami a 650est nem is indillya. gyárilag
hát ez a gépkönyvében nem szerepelét...mert ott electrical starter van...
dehát nagy husaberg fán barátom jól bevezetett...megvette kicsipénzért a ktm 520ast ami aztán egy motor volt a berghez képest...ami végül is berg! csak jó gyújtással és karbival(2004től már a berg is az volt) + a 650 olyna volt mint egy lajhár.. az 525 exc úgy leszpoata a gyorsulásban is meg a végsebeségben is hogy sirtam...
de én nem banki adós fajta vok hanem a felnem adós fajta.. és 1 év múlva lett beőle egy olan agrassziv állat hogy csuda...ment vagy 180at.. persze betonon...krosszkerekekkel!
még 6ban is egyszerűen kilehetett szedni kerékre...és indúlt is ..persze csak berugásra..mert mondom ezek nem indulnak el ..mert a gyújtásuk olyna hervatag hog kutya.. + a karbi az delortopédfos.. mivel a régia 2000előtti bergek jól is dolgoznak ..de ezek a 2001-2003ig ezek a 650ek ezek voltak az indithatatlanság ne továbbja..
mert vagy hidegen indult vagy melegen sem
életem nagy dobása lett volna ha ...kihagyom
havernak k5 650je volt... lotyózni tudott vele.. de inditani az is jobb szerette ha hidegen berugja...
az a 650ek azok a berg nagy tévedései voltak...mert azt hitték hogy úgy kell ccm et növelni hogy fogod 100as dugót és 57,2..70...iletve 82mm re növeled a löketet..aztán 80ra...
csak azt felejtették el hog azt a zöninditot tami a 450-550 et viszi mint a pinty azt egy 650nél az már lószar...vagy inkább kutyaszar répával.
de pl mentem egy 550el...egy k5 sel...az olyna volt mint egy megvadult ló... kiderült a tulaj is azért árulja mert 3 motorozásból 3 táppénz mert 20 perc után mikor már fáradt akkor 4dikben alapjárat gázpöccentésre kiigrott alóla a kroccpályán...
há mondom én már sok mindent láttam...nézük...hát ez tényleg a 450 és a 650 között van... úgy forug mint a 450 de érzésre olyan erős mint a 650..és ez nem vick...
és mivel úgy veszi a fordulatot mint a 450 ezért olyna igazi beteg motor...a próbakört ovatosba nyomtam mert má a gumi elégggé nyalatott volt...aztán egyszer csak a prüntyögés lözepedte.. valami semmi megdobott.. icsit rápöccnet a gáz..mit csak abból vettem észre hogy 4dikeb n e egyszer csak gyertyán megy a motor..hohó.. hát erről van szó..azért én sem vagyok mazsola..de ki a fasszom vágyik arra hogy 20 perc után egy kroccpályán egy véletlen megölje a parasztot...
az 525 sx meg pont olyan mint a 450 meg a 550 keveréke..
forog is..megy is erős is..tartalék is van benne...
csak hogy lásd nem a mazsola mondja hogy egy szűk kroccpályára túl erős az fc 550... http://www.youtube.com/watch?v...
de a 450 berg is haladós volt..az olyna igazi pályamotor.. még 60perc után sem akart széttépni..de azért haladt rendessen: http://www.youtube.com/watch?v...
Sziasztok. lenne itt még egy kis gondom. Fe 600 ....járó motornál nem találom az ürest, meg felfele váltásnál, sebességek közé megy elég gyakran. Esetleg valami itthon orvosolható probléma?
Hello ! Olyan problémám volna hogy ( 98-as fe 501 ) nyomja ki a vizet a túlfolyón . Mikor oldalra van döntve akkor nem is látszik benne a víz , csak mikor egyenesben áll ,de akkor se sok. A vizet nem forralja , és nem is buborékos a víz. Mitől lehet ez ? Segítségeket előre is köszönöm .
legalább kokusak gyújtás és keihin karbis legyen(2004től).. mert különben ha nem vagy egy motor szakértő nagyon be tudod nyelni a dolgot...
ha nem vagy otthon berg ktm témában akkor vigyél magaddal szakértőt!
mert elég drága jószágok és mellé is lehet nyúlni csúnyán
én annó a 2002 lilited fosommal nagyon belenyúltm.. ott tanultam ki a karburálás csinyát ..pedig nem akartam..de motorozni meg igen igy muszály volt ...
aztán lett egy2005 fc 450 az meg pont az ellenkezője volt a 650nek...egy fincsi gép...
ami ha 550 lett volna még mindég berges vagyok...
de azóta 525
az a sittu hogy mivel a fordulatszáma nem éri el a 5000 sem ezért a sima csapágyat jelzi a sharé pártc manuál....de a 6201 c3 2rs ..vagy mi az ami müanyag porvédős..na az kell bele..
ha nem látsz a csapágyon semmit akkor az azért van mert az is porvédős volt csak mikor beszerelték a csapágyat kiszedték a védőt..de nem kell kiszedni.. hihetetlen de a ha a porvédővel a saját kis zsirlyával megy... az a legalább koyo csapágy!vagy skf vagy fag akkor azért az kibaszott sokat kibir..
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok.A Husaberg 650-t hidegen öninditóval vagy berugással inditjátok? Szeretnék venni egyet, de nem tudom, mit nézzek át rajta legjobban (elsősorban a blokkján).
Helló! Segítsetek már! Szétszedtem az Fe600-am és ki kéne cserélni a vezműtengelyen a csapágyakat is. De nincs semmi a csapágyra írva azt már tudom hogy 6201-es kell rá csak azt nem, hogy C3-as vagy sima? Erről eltérnek a vélemények! Szerintetek? Előre is köszi!
Ennyi a megoldás olyan helyre kell vinni ahol értenek hozzá!
Az enyém is 4,25 nézegettem rá gumit aztán mondtak mindent a "kedves eladók" ! Van aki mindent rakott már erre a felniméretre és a "lényeg" hogy a gumit ne érje el a lánc!
De a tutti Brian mondta el (akinek nem kevés tapasztalata van) hivatalosan max a 160-as ami ehhez a felnimérethez jó! Én neki hiszek!
Fs650-re hátulra mekkora slicket szokott rakni, aki pályázik közületek 4,25ös felni, gondolnám a 165/55-öt.
Múltkori gond megoldódott. Törökbálinti KTM szervíz 1 nap alatt megcsinálta 13,000,-. Igazatok volt, porlasztó takarítás, beállítás+pár apróság. Nagyon készségesek voltak. Azóta indul fél fordulatra, csak még nem tudtam kipróbálni.
az hogy váltásokokr megtalálod 2 fokozat közt az üreset..ami ot sincs.. illetve van..de a váltó csillagkerekén ott helye nincs..szóval akkor van baj.
kuplungdekni le...kuplungagy le...
és megnézni mia szitu a forgatómechanizmusnál.. előfordul hogy le van lazulva a csavar.. vagy a lapirint tengelyed tartó csavarja a laza.. és az
de ha nem vagy motoroszerelő..halgass rám.. nem nyúlj hozzá...
olcsóbban megúszod ha egy szerelő megnézi..pénzért..mintha te elbarmolsz valamit és belviszed magad az elbarmolások tömklegébe ami után csak a pénzt viszi le otthonról..+ még szar is a géped