Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2004
Eszem faszom megáll De köszi a választ
Sziasztok érdeklődni szeretnék hogy melyik évjárattól érdemes már a Husabergeket választani? Előre is köszönöm
az azt jelzi h ha meghibásodott a szimering vagy a gumigyürü vagy elkopott a tengely a szimeringnél vagy huzás vsn benne és általába minden bergnek folyik ott az olaj én személy szerint nyomtam oda egykis ragacsot és kész máris nem folyik 1 évig müködött utánna nemtom mert eladtam
Igazából mi is a szerepe ennek a lukacskának mert nekünk errefelé lövésünk sincs? és mi van ha be tömöm ?
üdv!látom a tied már az új karbis gyujtásos ezt pofon egyszerü berugni a lényeg nem kell elötte semmit serugdosni karral kihuzod a szivatot megnyitod a csapot vagy forditva utánna addig hajtod a berugókarral a motort amig felső holtpont hoz közeli helyre kerülsz magyarul kurván bekeményedik nah ott behuzod a deko kart ekkor lábbal egy nagyon picit lenyomod a berugokart ilyenkor a dugo felér felső állásba majd elindul vissza felé, a deko kar pedig azért segit itt mert kinyitja a kipuff szelepet és elmegy a sürités!nah és utánna rárugsz gázt sose huzz ne is rakd rá a kezed a gázszektorra!és indulni kell ha nem indul vagy nehezen akkor valosznü h rákell nézni a szelephézagra!(ismerek olyan embert aki kézzel elinditott egy 650esberget )
Nem!
1. Dekompressziós kar behúz
2. Kettő db. rárúgás, majd dekompressziós kar elenged (többet nem is kell használni)
3. Holtpont megkeresése, majd berúgókar visszaengedése alaphelyzetbe (könnyen be fog esni a berúgókar a holtpontig)
4. Egy izmos rárúgás és már mehet is a móka! :)

Ha nagyon hideg van és mondjuk 2 héten át nem volt beindítva a motor akkor előfordul, hogy nehezebben indul...Ilyenkor kell a FEKETE! szívatót kihúzni és ugyan ezzel a technikával megkísérelni a berúgást.
Nekem ezzel a módszerrel tökéletesen szokott indulni!
Jó szórakozást! :)
Üdv.: PeCsa
Ma jobb lábbal próbálkoztam..szerintem hamarabb lesz így belőle valami
Holt pont után húzol dekompressziós kart nem?
Jah! És én szívatót 99%-ban egyáltalán NEM használok!
Hello Berger!
Remélem tudok segíteni. Én bal lábbal rúgom be mindig. Nekem az a technikám, hogy először behúzom a dekompressziós kart és így rúgok rá kettőt. Aztán felengedem a kart és megkeresem a holtpontot... Visszaengedem a berúgókart és utánna rúgok rá. Nekem általában elsőre vagy másodikra beindul így. Egy próbát szerintem neked is megér.
Üdv.!
Én is elteszem magam...
Holnap 2. felvonás

Bye
akkor átestél a holtponton már ....
én 11 felé szoktam elérni a holtpontot
én szoktam , míg megkeresem a holtpontot ....
Gondolok itt arra,hogy dekopm húz.. lenyomom fullra..dekomp ki holtpont keresés.. dekomp be.. majd mindent elenged és dzsaa..
Lehet hülyeséget kérdezek mikor először lenyomom teljesen a kart akkor közbe húzom a dekompot vagy sem?
ehe ...
Olvasd el a kommenteket ott is van okosság!

Indexnek ott a kezed a féklámpa meg itt van
http://www.kepesmotor.hu/lampa...

5 kor kelés úgyhogy
aya-nak ne higgy l szegénynek teljesen károsodott az agya, valami rosz minőségű pálesztól
ecce merül le az aksi ....
felső holtpontot keresel, majd a dekompi kart behúzva kissé lejjebb engeded a berúgót , majd teljesen felengeded és rúgsz ....

ha rájössz , akkor könnyen megy ....

Mondjuk Én is egy pár napig sántikáltam , mire ment ...
ja ballal is berúgom .... úgy ,hogy áll a lábán
Kitámasztó,index ,féklámpa?
C-n hogy oldottad meg:) ?