az azt jelzi h ha meghibásodott a szimering vagy a gumigyürü vagy elkopott a tengely a szimeringnél vagy huzás vsn benne és általába minden bergnek folyik ott az olaj én személy szerint nyomtam oda egykis ragacsot és kész máris nem folyik 1 évig müködött utánna nemtom mert eladtam
üdv!látom a tied már az új karbis gyujtásos ezt pofon egyszerü berugni a lényeg nem kell elötte semmit serugdosni karral kihuzod a szivatot megnyitod a csapot vagy forditva utánna addig hajtod a berugókarral a motort amig felső holtpont hoz közeli helyre kerülsz magyarul kurván bekeményedik nah ott behuzod a deko kart ekkor lábbal egy nagyon picit lenyomod a berugokart ilyenkor a dugo felér felső állásba majd elindul vissza felé, a deko kar pedig azért segit itt mert kinyitja a kipuff szelepet és elmegy a sürités!nah és utánna rárugsz gázt sose huzz ne is rakd rá a kezed a gázszektorra!és indulni kell ha nem indul vagy nehezen akkor valosznü h rákell nézni a szelephézagra!(ismerek olyan embert aki kézzel elinditott egy 650esberget )
Nem!
1. Dekompressziós kar behúz
2. Kettő db. rárúgás, majd dekompressziós kar elenged (többet nem is kell használni)
3. Holtpont megkeresése, majd berúgókar visszaengedése alaphelyzetbe (könnyen be fog esni a berúgókar a holtpontig)
4. Egy izmos rárúgás és már mehet is a móka! :)
Ha nagyon hideg van és mondjuk 2 héten át nem volt beindítva a motor akkor előfordul, hogy nehezebben indul...Ilyenkor kell a FEKETE! szívatót kihúzni és ugyan ezzel a technikával megkísérelni a berúgást.
Nekem ezzel a módszerrel tökéletesen szokott indulni!
Jó szórakozást! :)
Üdv.: PeCsa
Hello Berger!
Remélem tudok segíteni. Én bal lábbal rúgom be mindig. Nekem az a technikám, hogy először behúzom a dekompressziós kart és így rúgok rá kettőt. Aztán felengedem a kart és megkeresem a holtpontot... Visszaengedem a berúgókart és utánna rúgok rá. Nekem általában elsőre vagy másodikra beindul így. Egy próbát szerintem neked is megér.
Üdv.!
1. Dekompressziós kar behúz
2. Kettő db. rárúgás, majd dekompressziós kar elenged (többet nem is kell használni)
3. Holtpont megkeresése, majd berúgókar visszaengedése alaphelyzetbe (könnyen be fog esni a berúgókar a holtpontig)
4. Egy izmos rárúgás és már mehet is a móka! :)
Ha nagyon hideg van és mondjuk 2 héten át nem volt beindítva a motor akkor előfordul, hogy nehezebben indul...Ilyenkor kell a FEKETE! szívatót kihúzni és ugyan ezzel a technikával megkísérelni a berúgást.
Nekem ezzel a módszerrel tökéletesen szokott indulni!
Jó szórakozást! :)
Üdv.: PeCsa
Remélem tudok segíteni. Én bal lábbal rúgom be mindig. Nekem az a technikám, hogy először behúzom a dekompressziós kart és így rúgok rá kettőt. Aztán felengedem a kart és megkeresem a holtpontot... Visszaengedem a berúgókart és utánna rúgok rá. Nekem általában elsőre vagy másodikra beindul így. Egy próbát szerintem neked is megér.
Üdv.!
Holnap 2. felvonás
Bye
Indexnek ott a kezed a féklámpa meg itt van
http://www.kepesmotor.hu/lampa...
5 kor kelés úgyhogy
ha rájössz , akkor könnyen megy ....
Mondjuk Én is egy pár napig sántikáltam , mire ment ...
ja ballal is berúgom .... úgy ,hogy áll a lábán
C-n hogy oldottad meg:) ?