Én pont ezért fogok berget venni. Nem megyek sokat, nem megyek messzire, túrázni nem szoktam adrenalint viszont AGGYYYYÁÁÁÁÁÁ. :D
Városi huligánkodás, egy kis bohóckodás a környéken, néha pályázni, ilyen időben átszerelni enduronak. Ad annyi élményt, hogy kibírjam 2-3 évente a full generált.
Csak lennék már ott, hogy belemotoroztam 2-3 évet egy bergbe.
Annyival egészíteném ki hogy a vásárlást döntően befolyásolja az hogy mennyi "időd" van használni a kiválasztott gépet!
Értsd úgy hogy ha a bergen 20-30 üó.-t megyek egy évben akkor inkább az mint a 1500-2200km a KTM-el!
Nekem tökéletes volt a berg mert csak hétvégén volt időm menni vele! Egyébként aki 1órát kerülget vele a városba meg a környéken annak ideális engem nem nagyon érdekelt az a duma hogy mennyire kényelmes meg ilyenek! Az adrenalin meg fröcsögött bennem mint a picsa! De kurva jó is volt! Talpon lementem ringre meg bár hová 50 km-es körzetben! Aztán lehet dumálni arról hogy kinek mi a kényelmes! A bergen szorzóval mengy az élmény üó.faktor! Én túráztam eleget, sok 100km-t ültem az egyik legkényelmesebb motoron meg körbe a Balatonon meg minden fele!
Bár hozzá teszem nekem még nem volt szar motorom, mert mindegyiket szerettem és azt tudta amiért megvettem!
Szia.
Attól függ mire szeretnéd használni.
Mivel a husaberg (az összes) üzemórás, az lc4 pedig nem, ezért utcára inkább lc4.
Ha csak pálya, akkor husaberg.
A 2004 előtti típusokat kerülni kell, azok még a dellorto karbi miatt nehezebben indulnak és a gyújtásuk is gyakran tönkremegy.
2004-től keihin karbival és kokusan gyújtással szerelik, ami sokat javít a megbízhatóságon.
A szervízigényéről annyit, hogy 10-15 óránként kell benne olajat cserélni, 30 óránként szelephézagot ellenőrizni, a légszűrőt gyakran, szinte motorozásonként pucolni attól függően, hogy milyen helyen használod (ha aszfalton, akkor nem koszolódik olyan gyorsan, de ha terepen, porban, akkor nagyon oda kell rá figyelni).
A hengerfejben a szimpla szeleprugókat ajánlott dupla szeleprugókra cseréltetni, szelephézag állításnál ellenőrizni a himbagörgők állapotát, a vezérműláncra odafigyelni, időben cserélni. Ha mindezek megvannak és gondos a gazdája, akkor problémamentesen elmennek bontatlan blokkal néhány 100 üzemórát, de utána egy nagy felújításnál mélyen a zsebbe kell nyúlni.
Van ellen példa is.
Pl. itt a fórumon Vogue motorja 50 körüli üzemóránál megadta magát.
Az lc4 motorja sokkal igénytelenebb.
Annál 5000 kilométerenként olajat cserélsz és kimegy a világból is, csak a hosszú egykerekezéseket kell hanyagolni.
Valamit valamiért elven:
Husaberg: könnyű, erős, viszont üzemórás
KTM lc4: nehezebb, gyengébb, de nem üzemórás
Én ezt most úgy írtam, hogy nincs husabergem (még), de szeretnék egyet (vagy kettőt ) és lc4-em sem volt soha.
Sziasztok!
Bocsi a hülye kérdésért, de nem vagyok nagyon otthon ilyen témában.. Ez a motor összehasonlítva egy korabeli KTM lc4-el mennyire éri meg? Megbízható a típus? Mennyire szervízigényes? (És milyen az alkatrész ellátottság?)
Előre is köszi
nekem már az a rákókányolt váltókar se szimpatikus... ilyen hozzáállással ki tudja mik lettek még hasonlóan megoldva...
az ára is nem kicsit gyanús egy állítólagos patika motorért...
na hagyjuk már kategória szerintem...
helló.
ha valakit érdekel egy 2005 husaberg fc 450...full felkészítve...potom pénzért!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husaberg/husaberg_fc_450-5337803
én is így vagyok vele, felvásárolták hogy ne legyen konkurencia, de meg nem szüntették, hogy aki kicsit deviáns és nem akar ktm-et - vagy japót - annak jó alternatíva legyen, de a lé így is náluk marad
meg persze ki lehet próbálni szériában a kétes újításokat, hogy bevállnak-e, de ha nem, akkor se a ktm lesz a szar...
amúgy ügyesen csinálják...
Az egész supermoto szakág (VB) furcsa (meg itthon is) és nem tudni mikor kinek, és minek, mi az érdeke! Gondolok itt gyártókra, beszállítókra, illetékes elvtásakra!
Az én sanda gyanum egyébként az hogy mivel a KTM gyártja biztos hogy nem engednek akkora teret a bergnek mintha külön cég lenne!
Sziasztok!
Sok év után ma sikerült megnéznem egy supermoto verseny közvetítést és megdöbbenve tapasztaltam, hogy a HusaberG-ek nem csak a dominanciájukat veszítették el, de látni sem láttam egyet sem... Tudja valaki ennek az okát?
Nos lehet igazad van a 10 ezerrel kapcsolatban! De azért valld be az az 1000-es amit Te ajánlottál az is vicc volt !
Te is mondtál 1 vicces árat meg Én is ezen szerintem ne vesszünk össze! Továbbá Én nem 1 madarat akarok találni és rajta meggazdagodni hanem vannak ezek a dolgaim amik számomra feleslegesek, minek porosodjon a szekrénybe inkább túladok rajta természetesen normális és elfogatható áron! Természetesen ha még mindig érdekel a portéka akkor szerintem az 5000 az elfogatható ár érte!
Én pont ezért fogok berget venni. Nem megyek sokat, nem megyek messzire, túrázni nem szoktam adrenalint viszont AGGYYYYÁÁÁÁÁÁ. :D
Városi huligánkodás, egy kis bohóckodás a környéken, néha pályázni, ilyen időben átszerelni enduronak. Ad annyi élményt, hogy kibírjam 2-3 évente a full generált.
Csak lennék már ott, hogy belemotoroztam 2-3 évet egy bergbe.
Szépen leírtad!
Annyival egészíteném ki hogy a vásárlást döntően befolyásolja az hogy mennyi "időd" van használni a kiválasztott gépet!
Értsd úgy hogy ha a bergen 20-30 üó.-t megyek egy évben akkor inkább az mint a 1500-2200km a KTM-el!
Nekem tökéletes volt a berg mert csak hétvégén volt időm menni vele! Egyébként aki 1órát kerülget vele a városba meg a környéken annak ideális engem nem nagyon érdekelt az a duma hogy mennyire kényelmes meg ilyenek! Az adrenalin meg fröcsögött bennem mint a picsa! De kurva jó is volt! Talpon lementem ringre meg bár hová 50 km-es körzetben! Aztán lehet dumálni arról hogy kinek mi a kényelmes! A bergen szorzóval mengy az élmény üó.faktor! Én túráztam eleget, sok 100km-t ültem az egyik legkényelmesebb motoron meg körbe a Balatonon meg minden fele!
Bár hozzá teszem nekem még nem volt szar motorom, mert mindegyiket szerettem és azt tudta amiért megvettem!
Attól függ mire szeretnéd használni.
Mivel a husaberg (az összes) üzemórás, az lc4 pedig nem, ezért utcára inkább lc4.
Ha csak pálya, akkor husaberg.
A 2004 előtti típusokat kerülni kell, azok még a dellorto karbi miatt nehezebben indulnak és a gyújtásuk is gyakran tönkremegy.
2004-től keihin karbival és kokusan gyújtással szerelik, ami sokat javít a megbízhatóságon.
A szervízigényéről annyit, hogy 10-15 óránként kell benne olajat cserélni, 30 óránként szelephézagot ellenőrizni, a légszűrőt gyakran, szinte motorozásonként pucolni attól függően, hogy milyen helyen használod (ha aszfalton, akkor nem koszolódik olyan gyorsan, de ha terepen, porban, akkor nagyon oda kell rá figyelni).
A hengerfejben a szimpla szeleprugókat ajánlott dupla szeleprugókra cseréltetni, szelephézag állításnál ellenőrizni a himbagörgők állapotát, a vezérműláncra odafigyelni, időben cserélni. Ha mindezek megvannak és gondos a gazdája, akkor problémamentesen elmennek bontatlan blokkal néhány 100 üzemórát, de utána egy nagy felújításnál mélyen a zsebbe kell nyúlni.
Van ellen példa is.
Pl. itt a fórumon Vogue motorja 50 körüli üzemóránál megadta magát.
Az lc4 motorja sokkal igénytelenebb.
Annál 5000 kilométerenként olajat cserélsz és kimegy a világból is, csak a hosszú egykerekezéseket kell hanyagolni.
Valamit valamiért elven:
Husaberg: könnyű, erős, viszont üzemórás
KTM lc4: nehezebb, gyengébb, de nem üzemórás
Én ezt most úgy írtam, hogy nincs husabergem (még), de szeretnék egyet (vagy kettőt ) és lc4-em sem volt soha.
Amúgy kérdezd még Albijamot, neki volt mind2.
Bocsi a hülye kérdésért, de nem vagyok nagyon otthon ilyen témában..
Ez a motor összehasonlítva egy korabeli KTM lc4-el mennyire éri meg? Megbízható a típus? Mennyire szervízigényes? (És milyen az alkatrész ellátottság?)
Előre is köszi
jó szemed van ...
az ára is nem kicsit gyanús egy állítólagos patika motorért...
na hagyjuk már kategória szerintem...
ha valakit érdekel egy 2005 husaberg fc 450...full felkészítve...potom pénzért!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husaberg/husaberg_fc_450-5337803
amúgy HA ügyesen csinálnák...
akkor már megépítették volna az SMC berg verzióját!
Egy nagy teljesítményü nem üzemórás blokk a csodás új bergbe HMMM
Annó én kérdeztem Palit hogy bele tudná-e rakni az smc blokját az én bergembe! De azt mondta hogy nem!
Ha ez megvalósulna azt hiszem olyat művelnék hogy a pornó ipar és a szórakoztató bisznisz is egyből a királlyá koronázna!
meg persze ki lehet próbálni szériában a kétes újításokat, hogy bevállnak-e, de ha nem, akkor se a ktm lesz a szar...
amúgy ügyesen csinálják...
Az én sanda gyanum egyébként az hogy mivel a KTM gyártja biztos hogy nem engednek akkora teret a bergnek mintha külön cég lenne!
Sok év után ma sikerült megnéznem egy supermoto verseny közvetítést és megdöbbenve tapasztaltam, hogy a HusaberG-ek nem csak a dominanciájukat veszítették el, de látni sem láttam egyet sem... Tudja valaki ennek az okát?
Te is mondtál 1 vicces árat meg Én is ezen szerintem ne vesszünk össze! Továbbá Én nem 1 madarat akarok találni és rajta meggazdagodni hanem vannak ezek a dolgaim amik számomra feleslegesek, minek porosodjon a szekrénybe inkább túladok rajta természetesen normális és elfogatható áron! Természetesen ha még mindig érdekel a portéka akkor szerintem az 5000 az elfogatható ár érte!
Ez kb.'02-es évjáratra való ha most rendelek '08 évjáratét az is olcsóbb mint a te árad de ha találsz rá madarat akkor hajrá!
Akkor Én eladóként azt mondom 10.000 Ft.