Meg kell hogy védjem egy kicsit Rókapimpót mert bár még nem volt neki bergje de nagyon szereti és olvassa a topickokat ezért ismerete már neki is van a Tipusról...!
Szerintem egyszer még lesz is Neki!
Na szóval szánjál rá pár órát és vesézd ki ezt a topicot és hidd el mindent megtudsz amit csak szeretnél!
Bemásoltam egy régebbi kommentem hogy lásd másának is ezt javasoltam! Jó szórakozást a HusaberG könyvhöz!
csak a berg
Albijam
[7] 2010. március 5. 13:59
Szia!
Ha okosan és állhatatosan neki akarsz állni a berg témának vagyis megtudni sokat a HusaberG-ről akkor ezt a topicot előre "lapozod" az első oldalra és rászánsz egy pár órát és végig olvasod!
Minden kérdésedre választ kapsz még azokra is a miket nem is gondolnád hogy felteszel!
Mivel versenymotorról beszélünk ezért jóval több odafigyelést és törődést igényel mint más típus, de meghálálja!
Vannak költségek mint pl a gyakori olaj csere, olajszűrő és szelep hézag állítás! A többi meg ha eljön az ideje!
Semmihez nem hasonlítható érzés egy ilyen erős 1 hengeres motorral menni! Adrenalin a kimondhatatlan hatványon!
Jó motor a berg csak olyat kell venned aki szerette és karban is tartotta mert könnyen belefuthatsz a szétcsapott motrba!
Van egy másik megoldás, ha többet akarsz tudni a típusról....
itt a fórumon palcsee nicknéven van fent Bencsik Pali akit ha felhívsz(a számát megtalálod a hirdetései alatt) mindent elmond amit tudni akarsz és amit nem és még ajánlani is tud neked motort mert szinte mindig van egy-két épülő berg a keze alatt!
Nekem ez volt az első évem a bergel!Év végén leadtam a rendszámot,leszereltem az indexszet sliket tettem fel stb!Jövőre csak pálya,ez a motor arra való!.....Szerintem!
Kérlek segítsetek..véleményeteket kérném Husaberg FS 650-ről!
Bárkinek a véleményét szívesen veszem!
Vásárlás előtt állok és ő lenne a kiszemelt áldozat,de nem vagyok jártas e típusban!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy Husaberg FE 550 2004-es amit jó áron tudnék megvenni. És azt szeretném kérdezni, hogy esetleg tudtok-e róla valamit. A motor most Fehérváron van, de a tulaj Seregélyesi (fejér megye) állítólag Polgárdin volt szervízelve tavaly és azóta keveset futott. Polgárdiban a Horváth motornál volt árulva sokáig. Előre is köszönöm a segítséget.
üdv egy gyújtás alaplap érdekelne itt balaton kb 50 KM es körzetében sürgösen csak az alúminiúm vagy spiáter alaplap érdekelne
méretket jelölöm a képeken
Valójában ez egy KTM MX 250 88 as
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy Husaberg FE 550 2004-es amit jó áron tudnék megvenni. És azt szeretném kérdezni, hogy esetleg tudtok-e róla valamit. A motor most Fehérváron van, de a tulaj Seregélyesi (fejér megye) állítólag Polgárdin volt szervízelve tavaly és azóta keveset futott. Polgárdiban a Horváth motornál volt árulva sokáig. Előre is köszönöm a segítséget.
Hideg motornál a kémlelő negyedéig kell legyen, ha sok van benn esetleg kinyomja a kartelgáz kivezető csövén, vagy ha kopott a vízpumpa tengelyen a gumigyűrű ott is nagyobb esellyel folyat.
Az olajfojás nem szimering probléma hanem a tengelyen van 1gumigyűrű azt kell cserélni. Csak a gyári jó bele, cikkszáma 0770010013. De ha már szétszeded cseréld a szimeringeket is 2db., 10×18×4-es kell bele. Fontos az olajszint a kémlelőn a negyed és a fél között legyen. A kipf. és szivószelep hézagok 0.12mm.
Meg kell hogy védjem egy kicsit Rókapimpót mert bár még nem volt neki bergje de nagyon szereti és olvassa a topickokat ezért ismerete már neki is van a Tipusról...!
Szerintem egyszer még lesz is Neki!
Na szóval szánjál rá pár órát és vesézd ki ezt a topicot és hidd el mindent megtudsz amit csak szeretnél!
Bemásoltam egy régebbi kommentem hogy lásd másának is ezt javasoltam! Jó szórakozást a HusaberG könyvhöz!
csak a berg
Albijam
[7] 2010. március 5. 13:59
Szia!
Ha okosan és állhatatosan neki akarsz állni a berg témának vagyis megtudni sokat a HusaberG-ről akkor ezt a topicot előre "lapozod" az első oldalra és rászánsz egy pár órát és végig olvasod!
Minden kérdésedre választ kapsz még azokra is a miket nem is gondolnád hogy felteszel!
Mivel versenymotorról beszélünk ezért jóval több odafigyelést és törődést igényel mint más típus, de meghálálja!
Vannak költségek mint pl a gyakori olaj csere, olajszűrő és szelep hézag állítás! A többi meg ha eljön az ideje!
Semmihez nem hasonlítható érzés egy ilyen erős 1 hengeres motorral menni! Adrenalin a kimondhatatlan hatványon!
Jó motor a berg csak olyat kell venned aki szerette és karban is tartotta mert könnyen belefuthatsz a szétcsapott motrba!
Van egy másik megoldás, ha többet akarsz tudni a típusról....
itt a fórumon palcsee nicknéven van fent Bencsik Pali akit ha felhívsz(a számát megtalálod a hirdetései alatt) mindent elmond amit tudni akarsz és amit nem és még ajánlani is tud neked motort mert szinte mindig van egy-két épülő berg a keze alatt!
csak a berg
válasz erre ugrás ehhez a hozzászóláshoz előzmény
Bár örülnék ha valaki olyan is nyilatkozna aki tulaj:)
Kérlek segítsetek..véleményeteket kérném Husaberg FS 650-ről!
Bárkinek a véleményét szívesen veszem!
Vásárlás előtt állok és ő lenne a kiszemelt áldozat,de nem vagyok jártas e típusban!
Köszönöm!
a két csavart ami benne van befújtam wd40-el, nem tudom mennyire van belesülve...
Köszönöm a képeket!
méretket jelölöm a képeken
Valójában ez egy KTM MX 250 88 as
az olajszintet hidegen vagy üzemhőmérsékletetről leállítás után pár percel kell nézni?
A túl sok olaj milyen károkat tud okozni?
Még a nyáron hidegen néztem kevesebb mint negyeden volt, töltöttem rá félig, elmentem motorozni, megjöttem, megnéztem és kis híján fullon volt.
Ha el tudnád postázni, az jó lenne, küldök címet esemesbe.
Valaki tud bármi információt erről a motorról?
http://www.kepesmotor.hu/husab...
Segítségeteket előre is köszönöm!
Pecsa, ez van: