Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Áhoj!

Meg kell hogy védjem egy kicsit Rókapimpót mert bár még nem volt neki bergje de nagyon szereti és olvassa a topickokat ezért ismerete már neki is van a Tipusról...!
Szerintem egyszer még lesz is Neki!

Na szóval szánjál rá pár órát és vesézd ki ezt a topicot és hidd el mindent megtudsz amit csak szeretnél!
Bemásoltam egy régebbi kommentem hogy lásd másának is ezt javasoltam! Jó szórakozást a HusaberG könyvhöz!
csak a berg

Albijam
[7] 2010. március 5. 13:59
Szia!

Ha okosan és állhatatosan neki akarsz állni a berg témának vagyis megtudni sokat a HusaberG-ről akkor ezt a topicot előre "lapozod" az első oldalra és rászánsz egy pár órát és végig olvasod!
Minden kérdésedre választ kapsz még azokra is a miket nem is gondolnád hogy felteszel!
Mivel versenymotorról beszélünk ezért jóval több odafigyelést és törődést igényel mint más típus, de meghálálja!
Vannak költségek mint pl a gyakori olaj csere, olajszűrő és szelep hézag állítás! A többi meg ha eljön az ideje!
Semmihez nem hasonlítható érzés egy ilyen erős 1 hengeres motorral menni! Adrenalin a kimondhatatlan hatványon!
Jó motor a berg csak olyat kell venned aki szerette és karban is tartotta mert könnyen belefuthatsz a szétcsapott motrba!

Van egy másik megoldás, ha többet akarsz tudni a típusról....
itt a fórumon palcsee nicknéven van fent Bencsik Pali akit ha felhívsz(a számát megtalálod a hirdetései alatt) mindent elmond amit tudni akarsz és amit nem és még ajánlani is tud neked motort mert szinte mindig van egy-két épülő berg a keze alatt!

csak a berg

válasz erre ugrás ehhez a hozzászóláshoz előzmény
Nekem ez volt az első évem a bergel!Év végén leadtam a rendszámot,leszereltem az indexszet sliket tettem fel stb!Jövőre csak pálya,ez a motor arra való!.....Szerintem!
evjarat?
Köszönöm!

Bár örülnék ha valaki olyan is nyilatkozna aki tulaj:)
6594-es hozzászólás (2 oldallal visszább)
Sziasztok!

Kérlek segítsetek..véleményeteket kérném Husaberg FS 650-ről!
Bárkinek a véleményét szívesen veszem!
Vásárlás előtt állok és ő lenne a kiszemelt áldozat,de nem vagyok jártas e típusban!

Köszönöm!
Itt is van, minden fasza. Köszönöm
szeva Zé, tegnap feladtam az árut, talán péntekre ott is van
a két csavart ami benne van befújtam wd40-el, nem tudom mennyire van belesülve...
Semmiség, pont ki volt baszva az ekekapa retkesen a udvarra, csak le kellet fotózni.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy Husaberg FE 550 2004-es amit jó áron tudnék megvenni. És azt szeretném kérdezni, hogy esetleg tudtok-e róla valamit. A motor most Fehérváron van, de a tulaj Seregélyesi (fejér megye) állítólag Polgárdin volt szervízelve tavaly és azóta keveset futott. Polgárdiban a Horváth motornál volt árulva sokáig. Előre is köszönöm a segítséget.
#Zé!
Köszönöm a képeket!
üdv egy gyújtás alaplap érdekelne itt balaton kb 50 KM es körzetében sürgösen csak az alúminiúm vagy spiáter alaplap érdekelne
méretket jelölöm a képeken
Valójában ez egy KTM MX 250 88 as
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy Husaberg FE 550 2004-es amit jó áron tudnék megvenni. És azt szeretném kérdezni, hogy esetleg tudtok-e róla valamit. A motor most Fehérváron van, de a tulaj Seregélyesi (fejér megye) állítólag Polgárdin volt szervízelve tavaly és azóta keveset futott. Polgárdiban a Horváth motornál volt árulva sokáig. Előre is köszönöm a segítséget.
Köszi szépen istenkirály vagy
persze elpostázom, zseton meg elutalod? csak hogy ne kelljen csilliókat fizetni az utánvétre, de nekem mind1 hogy legyen!?
Hideg motornál a kémlelő negyedéig kell legyen, ha sok van benn esetleg kinyomja a kartelgáz kivezető csövén, vagy ha kopott a vízpumpa tengelyen a gumigyűrű ott is nagyobb esellyel folyat.
Üdv Janó72,

az olajszintet hidegen vagy üzemhőmérsékletetről leállítás után pár percel kell nézni?
A túl sok olaj milyen károkat tud okozni?

Még a nyáron hidegen néztem kevesebb mint negyeden volt, töltöttem rá félig, elmentem motorozni, megjöttem, megnéztem és kis híján fullon volt.
Az olajfojás nem szimering probléma hanem a tengelyen van 1gumigyűrű azt kell cserélni. Csak a gyári jó bele, cikkszáma 0770010013. De ha már szétszeded cseréld a szimeringeket is 2db., 10×18×4-es kell bele. Fontos az olajszint a kémlelőn a negyed és a fél között legyen. A kipf. és szivószelep hézagok 0.12mm.
Kell hát, csak nem tudtam értemenni aznap, mer felküldtek Rétságra.
Ha el tudnád postázni, az jó lenne, küldök címet esemesbe.
Sziasztok!

Valaki tud bármi információt erről a motorról?

http://www.kepesmotor.hu/husab...

Segítségeteket előre is köszönöm!
Zé, kell az a blokkvédő neked?
Azt én se érte, de elfogadom decemberben az 1fokot is

Pecsa, ez van:
miért nincs 25 fok.
Mire vagy kíváncsi?