Jólvan értem , a felni szétszedetés meg összarakás centirozást megoldják nekem ingyen, az nem parás, a festéket meg leszed én magam kromofággal vagy valahogyan...kb ra akkor úgy számolok hogy a két ráf ki kell jöjjön 20 ból ha eloxáltatom, nagy baj csak nem leeht belőle, az a lányeg tartós legyen, mert a motorm árulom, de szerintem a kerék megmaradna a következő gépbe, és akkor már ne legyen kókány munka...
:S Részvétem az "öreged" miatt , nem tudom milyen lehet most , de sajnálatos, az én apum is 11 éves volt mikor meghalt az édesapja.... emailem: enjoy87@freemail.hu
a pontos ára még kérdéses, jelenleg egy hagyatéki tárgyalás folyik a motorról, mivel Édesapám nevén volt a szerződés aki nov. 11-én elhunyt. Ez állítólag több hónapig is eltarthat, és csak utánna lehet zárási ajánlatot kérni. Ilyenkor derül ki, hogy mennyit kell fizetni.
eloxálás lenne a fasza, de lutri hogy milyen lesz, különféle alu-ötvözeteket másképp fogja be a szín - bele kell rakni a trutyiba azt meglátod milyen lesz... ezért szokták először próba darabbal megnézni mit szól hozzá, de ez felninél bukta
ha szar lesz, még mindig lehet szinterezni (ami = a porfestéssel), az biztos megfogja, viszont sérülékenyebb, ha nem géppel szedik le a gumit, hanem gumivassal a felniről veszíted le, esélyes hogy minden lefordításnál lekapja a festéket
egyébként pár ezerből megcsinálják mind2-t, nekem lengővillára kértek 8000-et, de az 2-szer lett fújva + rásütve az érdessége miatt, felnit elég lehet 1-szer is
én először megpróbálnám eloxáltatni az erősebb (anyagában színezi és nem festékréteg kerül rá)
de a mostani oldószeres festéket le kell szedd róla anyagtisztára mind2 esetben
Úgy, hogy én szerkesztem, és vágom lézerrel. Az alapanyagot (egyenlőre) munkahelyemről csórom, és nem adok számlát. :)
Biztos vagyok benne, hogy 1 év alatt nem fakul ki annyira, hogy az zavarná a tulajt, még ha tűző napon is tartja. Olyan, hogy UV álló nincs. Ez marketing duma. A 300 ezer Ft-os céges autó fóliázás is kifakul. Haver piros Octavia RS csomagtartója is világosabb és mattabb mint a kocsi oldala, mert úgy parkol otthon, hogy csak a kocsi segge van a napon.
A végleges ár nekem is 10-15 lesz, viszont sokkal nagyobb választékkal mint a konkurencia, és nem csak cross/enduro/supermotokra.
Az idomokat tavaszig tudom nélkülözni, de most egyenlőre mára költök a motoron. Viszont érdekelne. Azt lehet hogy addig kitaláljuk lassacskán hogy hogy is nézne ki?
Ez a kép amire elkészítetted az előző látványtervet elég régi. Azóta az alap fekete.
Erre egy egyszerű KTM a hűtő idomra , plusz egy-egy 25ös rajtszám a két ülés alatti idomra.
NEm sok ez és nem is bonyolult. a 10 ezres árból van lehetőség faragni? akkor lehet az is hogy hamarabb szakítok rá lét
Az alábbi oldalakon is mazsolázhatsz:
http://www.dafont.com/
http://www.1001freefonts.com/
http://simplythebest.net/fonts...
http://fonts500.com/
a pontos ára még kérdéses, jelenleg egy hagyatéki tárgyalás folyik a motorról, mivel Édesapám nevén volt a szerződés aki nov. 11-én elhunyt. Ez állítólag több hónapig is eltarthat, és csak utánna lehet zárási ajánlatot kérni. Ilyenkor derül ki, hogy mennyit kell fizetni.
Adj egy email címet, és írok ha megtudok vmit.
Üdv, Zsolt
A betütípus változhat persze, van belőle millió.
De mára ennyit. :) Alszom estére.
Üdv.
nem az űrtartalmával van baj hanem hogy emiatt bazi széles...
mi a szarnak üó-s motorra ekkora tank...
ha szar lesz, még mindig lehet szinterezni (ami = a porfestéssel), az biztos megfogja, viszont sérülékenyebb, ha nem géppel szedik le a gumit, hanem gumivassal a felniről veszíted le, esélyes hogy minden lefordításnál lekapja a festéket
egyébként pár ezerből megcsinálják mind2-t, nekem lengővillára kértek 8000-et, de az 2-szer lett fújva + rásütve az érdessége miatt, felnit elég lehet 1-szer is
én először megpróbálnám eloxáltatni az erősebb (anyagában színezi és nem festékréteg kerül rá)
de a mostani oldószeres festéket le kell szedd róla anyagtisztára mind2 esetben
meg olaszoktól 440 ojróért 6.2-es alu...
lap alján
Biztos vagyok benne, hogy 1 év alatt nem fakul ki annyira, hogy az zavarná a tulajt, még ha tűző napon is tartja. Olyan, hogy UV álló nincs. Ez marketing duma. A 300 ezer Ft-os céges autó fóliázás is kifakul. Haver piros Octavia RS csomagtartója is világosabb és mattabb mint a kocsi oldala, mert úgy parkol otthon, hogy csak a kocsi segge van a napon.
A végleges ár nekem is 10-15 lesz, viszont sokkal nagyobb választékkal mint a konkurencia, és nem csak cross/enduro/supermotokra.
Az idomokat tavaszig tudom nélkülözni, de most egyenlőre mára költök a motoron. Viszont érdekelne. Azt lehet hogy addig kitaláljuk lassacskán hogy hogy is nézne ki?
Ez a kép amire elkészítetted az előző látványtervet elég régi. Azóta az alap fekete.
Erre egy egyszerű KTM a hűtő idomra , plusz egy-egy 25ös rajtszám a két ülés alatti idomra.
NEm sok ez és nem is bonyolult. a 10 ezres árból van lehetőség faragni? akkor lehet az is hogy hamarabb szakítok rá lét