Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mekkora ez a motor?
A 2 blokkfél az tényleg apróság... 270 e-t mondtak rá újban mikor kerestem az 550-hez...
Az FS650 passzol bele csont nélkül?
Pár apróság is kellene!
Automata dekompresszor rugója,
vezérműlánc (új),
Két üres blokkfél,
Két himba, jó görgőkkel.
2008 FS 650 van, 50 órás a cucc (2000 FC 600-é ment a helyére mert nagyobbat nyit) , vagy '03 501 van még, de azt hézagolgatni kell ha 2004-es motorba akarod rakni.
Palcse. 04'-es FE-FC vezérműtengelyed nincs véletlen?
enyém a motor:D küldtem mailt
Sziasztok!
Endurozásra keresek motort, a kinézett példányok közt van ez is:
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/189848/HUSA
BERG_FE_400.html
Tudnátok pár infót ezekről a típusokról? A leírtak alapján nem lenne rossz vétel!
Köszi a segítségeteket!
pusztán érdeklődés szintjén, de 4 relével együtt...
hány darab kell?
üdv!már elkelt!
Helló!

Ha meg van még az index, képet tudsz feltenni?
Igen ők lehettek, nekik egyforma a motorjuk
a müszerfal igy jo mert van benne akksi tehát ha megtolod érzékel a senzor és bekapcsol ha kiveszed az akksit akkor csak ha megy a motor akkor müködik!ha nullázodik a napi számláló az azt jelenti h a müszerben lévő elem szar illetve az akksi nincs benne vagy valami ilyesmi
Szia!

Voltunk párszor Kakucson mi is, de lehet össze keversz minket egy másik Husaberg párossal.

Nálunk a felállás Fs 650 fekete, Fs 550 citromsárga.
Karesznek és Szilvinek Fs 650 van, mind a kettő fekete.
Hali
Köszi a gyors választ.
Te szoktál a Pároddal Kakucsra járni?
Mintha láttalak volna párszor.
Mi az R1-GSXR-DRZ-sek vagyunk, ha emlékszel.
Attila
Az aksi kivételéhez a központi rugót vagy kiveszitek, vagy az alját hagyjátok és csak a felső részét lazítjátok meg és így döntitek hátra a telót.
A hidegindítóra meg nagyon nincs trükk, finoman kell visszatolni vagy vesztek fel kesztyűt, sajnos ez ilyen szarul van megoldva.
Nekem nincs műszerfalam úgyhogy erre nem tudom a választ.

husaberg berugása:
Sziasztok BERG-esek.
Lenne pár kérdésem a tapasztaltabbakhoz.
Ma vett a Cimbim egy 2007-e FS650E-t. /teljesen új/
Hogyan lehet kivenni az aksit?
A hidegindítót hogyan toljátok vissza, hogy ne égesse meg a kezedet a kipufogó?
A műszerfal akkor kezd világítani, ha tolod egy kicsit a motort. Ez így természetes?
A berúgása persze még nehezen megy, majd gyakorolja. /ehhez valami jó trükk?/
Előre is köszönöm a válaszokat.
Attila
Hihi. Én is így jártam rugdostam mint a hülye azt hittem a hideg miatt nem akarja az igazat. XD
Haskyman Köszi Szépen még egyszer elhiszem ezt még akkor írtam amikor nem írt senki a kép alá azóta már megoldtam a problémát!
mi ?
Most irt egy srác aki már kéthete elindult seremegyeóból h jön csak ebben az időben nagyon nehéz a közlekedés!
Az idén már mentem az enduroval üzemórában kemény 1,6-t. A motoval tavaly egész évben ennek az ötszörösét, 8-t. (utána szelepeket, dupla szeleprugót és vezláncot cseréltem) most van benne 67. Még ha csak hirdetném akkor is kiröhögnének....
Már azon az egy napon, amikor melegben rendszám nélkül (jelenleg) megjáratom? Lehet, de azért kurva vagány lenne abban igazad van
hát srácok 3. legolcsóbb berget hirdetem a pijacon és erre sem ugranak a verebek:D . Nincs az embereknél píínz, vagy nem tom mi lehet a probléma
esetleg egy dupla kipuffancs nemkell SRT garantáltan senkinek nincs magyar honban ha ilyened lenne megenné a bergeseket a sárga irigység mikor menetelsz az uttesten