Sziasztok!
Bocsánat, hogy ilyen kérdéssekkel jövök, de elkezdtem olvasni a fórumot de 60. oldalig nem találtam rá kielégitő választ szóval úgy döntöttem megkérdezem. 2000 körül évjártú 450-es e-s motort nézegetek, kérdezném, hogy normál utcai körülmények között milyen szervíz intervalluma van? Többek között gondolok itt az olajcserére, vezérműlánc, szelepek, dugattyú cserére is. Szóval ezeket milyen gyakran kell cserélni és még mit kell rajta rendszeresen cserélni? Előre is köszönöm a válaszotok!
jah lehet vissza kell alakítanom gyárira visszarakni a sok szar kicserélt cuccot és eladni úgy, és utána meg eladni neki külön a cuccost álltalába így szokott lenni de ez így jó mert alkatrész árba jobban kilehet mérni dolgokat
itt mindenki berget vesz csak idáig nemér el senki alföldön nagyon mennek a bergek vagy nem tudom mivan!nah mindegy!
enyém még mindig eladó!ha esetleg kell valakinek!HUSABERG FS 650E
szia jani vagyok az ózdi gépet én is néztem de nem vettem meg mert fe nem fs az eleje össze van kokányolva majd csináld meg az első keréknél a távtartókat hogy középen legyen a kerék féknyereghez is kell szélesitő meg csak 2 dugos brembo, meg amiért nem hoztam el járattuk vagy öt percig alapjáraton és kifujta a vizet magából,másnap vettem gyári fs650-et ha kérdésed van irj még tudok pár dolgot mondani róla
Bocsánat, hogy ilyen kérdéssekkel jövök, de elkezdtem olvasni a fórumot de 60. oldalig nem találtam rá kielégitő választ szóval úgy döntöttem megkérdezem. 2000 körül évjártú 450-es e-s motort nézegetek, kérdezném, hogy normál utcai körülmények között milyen szervíz intervalluma van? Többek között gondolok itt az olajcserére, vezérműlánc, szelepek, dugattyú cserére is. Szóval ezeket milyen gyakran kell cserélni és még mit kell rajta rendszeresen cserélni? Előre is köszönöm a válaszotok!
7végén ráérsz akkor?
ha esetleg vkit érdekel HUSABERG FE 4CCÁ
enyém még mindig eladó!ha esetleg kell valakinek!HUSABERG FS 650E
"csak a berg"