az a jó ha durva nem tom bakker most így, mert egyszer felraktam, 10perc után beraktam a dobozba,és azóta ott van...parillában vettem,arra sem emléxek h mennyiért. este lefotózom ha akarod,csak írj olyan 8körül,mert elfelejtem
mint írtam ez az mcax amit vettem ultra gagyi 5e, domino-t már 10-20 között lehet normálisat kapni, powerpartsban meg van alumínium cnc mart változtatható progresszív csigás (3 vagy 4 csiga), csapágyas gázhúzó, asszem 38e....
mekkora ez a kormány magasítód?meg milyen téglalap vagy a henger formájú? én olyan 3-4 centiset gondoltam legalább
ilyen szemszögből még nem vizsgáltam meg a dolgot... , akkor a kormányra annyival többet kell emelni
csak azért gondoltam az ülésre mert akkor talán nem kéne ennyire behajlítani a lábam, meg felhúzni meg ilyesmi...
ez a gázkar meg kb az amit LaciCRM ír, nagyobb átmérőjű csigára tekeredik fel a bovden, így ugyanakkora gázkar elmozdulásra nagyobb gázt ad, ezzel az mcax motyóval kb 60-65%-a a gázút az eredetihez képest
kicsit fosok tőle hogy túl durva lesz, de 5 rugót megér kipróbálni, ha valamennyire beválik, vagyis nem kell majd a célegyenesben lévő nyelezéseknél a kormány alá fordulni, akkor nézek egyet progresszív csigával
a gyorsítósban van egy áttétel a bowdennek igy ha huzod vagyis forditod a gázkart gyorsabban emelkedik a fütyi a karbiban vagyis rövidebb úton jár a gázkarvazalatt az idő alatt amig koppra húzod
na valami ilyesmi nemde?
az kemény!
a gázgyorsítós gázkar az mi? muti már!
a kormánymagasítást én próbáltam, de nagyon nem volt jó..kell a magasítóm?szerintem ne vegyél fölöslegesen, inkább tavasszal próbáld ki az enyémmel ugyan az a kormányunk asszem
ráadásul ha magasabb ülést raksz, plusz a kormányt is megemeled, ugyan úgy nem fogsz elférni,csak magasabban nem?
per pillanat össze van rakva
de komolyan, működőképes most, csak a fékkel szopok, hogy nyerget cseréltem és nem kóser így, valószínű az is gáz hogy nincs még összekopva az új betét a tárcsával, de most nem is tudom koptatni hogy kiderüljön kell-e cserélni.... a gázgyorsítós gázkart kéne még tesztelni, hogy egyáltalán működőképes-e, de ilyen időben...
ezen az ülésen gondolkodom még, hátha javítana valamit a "nem férek el a motoron" érzésen
de ha csak két centivel magasabb mint a ktmnek a magasítottja, nem tudom ez számít-e egyáltalán...
még az önindító fogaskerekeket kell kiszedni, meg belőni az akra rendszerhez, kis esztergáltatás, kormánymagasítás, szóval nem unatkozom motor téren
de tavaszra fasza lesz vagy nem
nekem ezeket ajánlották a kecsói ktm-esek persze ezek a drágábbak...
de azt se értem miért nem gyárilag így csinálják..
ilyen szemszögből még nem vizsgáltam meg a dolgot... , akkor a kormányra annyival többet kell emelni
csak azért gondoltam az ülésre mert akkor talán nem kéne ennyire behajlítani a lábam, meg felhúzni meg ilyesmi...
ez a gázkar meg kb az amit LaciCRM ír, nagyobb átmérőjű csigára tekeredik fel a bovden, így ugyanakkora gázkar elmozdulásra nagyobb gázt ad, ezzel az mcax motyóval kb 60-65%-a a gázút az eredetihez képest
kicsit fosok tőle hogy túl durva lesz, de 5 rugót megér kipróbálni, ha valamennyire beválik, vagyis nem kell majd a célegyenesben lévő nyelezéseknél a kormány alá fordulni, akkor nézek egyet progresszív csigával
mennyi egy ilyen cucc? nem tudja valaki,és hol osztogatják?
na valami ilyesmi nemde?
a gázgyorsítós gázkar az mi? muti már!
a kormánymagasítást én próbáltam, de nagyon nem volt jó..kell a magasítóm?szerintem ne vegyél fölöslegesen, inkább tavasszal próbáld ki az enyémmel ugyan az a kormányunk asszem
ráadásul ha magasabb ülést raksz, plusz a kormányt is megemeled, ugyan úgy nem fogsz elférni,csak magasabban nem?
mibe fog nekem fájni kb ez a akra carbon bigyó? vagy már kérdeztem?
amúgy mi a helyzet vele?
-nak még véletlenül sem mondható sötét alak. de a cicus simogatás megvan minden nap
de komolyan, működőképes most, csak a fékkel szopok, hogy nyerget cseréltem és nem kóser így, valószínű az is gáz hogy nincs még összekopva az új betét a tárcsával, de most nem is tudom koptatni hogy kiderüljön kell-e cserélni.... a gázgyorsítós gázkart kéne még tesztelni, hogy egyáltalán működőképes-e, de ilyen időben...
ezen az ülésen gondolkodom még, hátha javítana valamit a "nem férek el a motoron" érzésen
de ha csak két centivel magasabb mint a ktmnek a magasítottja, nem tudom ez számít-e egyáltalán...
még az önindító fogaskerekeket kell kiszedni, meg belőni az akra rendszerhez, kis esztergáltatás, kormánymagasítás, szóval nem unatkozom motor téren
de tavaszra fasza lesz vagy nem