Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze mindketten érdekeltek! Plusz a szex!
Mondom én így könnyű!
Vagy csak érdekházasság
Így könnyű!
Gyanúsak vagytok Ti, direkt ezért lettetek szerelmesek mindenfélem berges csecsebecsét vegyetek egymásnak!

Fasza a szűrő!
Amit hallottam, az az hogy csak az olajat cserélgetik mást nem. És ezt bennfentes mondta
A szervízintervallumok milyen időközönként vannak?
Csak sajna a relatív sok 'tesztelőbe' sok a hülye, aki bizonyosan megrövidíti a szervízintervallumokat. De amúgy jogos.
ezekre a szervízintervallumokra azt mondom majd ha relatív sokan használják a széria gépeket akkor kiderül mennyire igaz, de úgy legyen
látom megdönthetetlen légszűrő fan vagy
amúgy témába vágóan ezt kaptam az asszonykámtól karira:
Ez valóban nem ér 6 kilót, de a ferde blokk + az a váz! És ha igazak azok a szervízintervallumok, amiket hallottam, akkor ott egyszerűen behozza az árát
+ a légszűrő
ha nem egetrengetően sűrgős Neked ez a tank+ülés akció, lehet én elpasszolom mind a 2-t, képeimen látod milyen
persze ez tény hogy sokkal kényelmesebb, utáltam a gasgas-on pl abba a rohadt kis dobozba turkálni, ráadásul azon még ki sem volt fordítva mint a ktm-eknél, de tartom magam ahhoz hogy ez nem egy 600ezret érő különbség
remélem nem kell jogsi egy esetleges tesztanpon
Az 510et próbáltam még régen és ugye nem kérdés, hogy a Berg a favorit még tapasztalat hiányában is.
SMnél valóban nem döntő a légszűrőház helye, de ha nem ott lenne, hanem vhol a hátsód alatt és mögött, és máris kicsit macerásabban férnél hozzá stb., Te sem így gondolnád sztem. Ennél egyszerűbben nem tudsz hozzáférni és ez bizony számít! Egyszerűen jobban át van gondolva!
miért, próbáltad már mind2-t? egy légszűrő meg nem döntési tényező főleg SM-nél... legalább is nekem
biztos jó az új berg... de ennyiért?
az keményen el lett írva
a régebbi bőrre mondott Zsé anno 270-et...
Hiába nem lenne, az új Berg többet nyújt és ezt az ára is tükrözi! Ráadásul anno az okosabb mérnökök távozhattak és a légszűrőházat a lehető legjobb helyre tervezték
tudom hogy szigorítottak sokat meg sok embert kibasztak,fel is voltak háborodva... de a legtöbb cucc nem is innen van hanem amikor a bmw megvette a céget rengeteg legyártott alkatrészt dobtak ki a méhtelepekre mert nem megfelelő minőségű volt,persze voltak élélmesek akik összeszdték.csomó olyan cuccot hoztam amit direkt összetörtek géppel... komplett szerlt blokk stb. 2007ig bezárólag.nekem ezt mondták...
az sm szettet adták hozzá? de nem értem srác miért nem fizette, elötte sm 610je volt és minden rendben volt vele. 450, ja értem volt nálunk is egy. amugy ezt papolom, hogy alkatrészben még mi is hivatalosan is jó árban adjuk a többi márkához képest, persze mindig van aki tud/na olcsobban, de hát ilyen az élet. a gyorsabb kiszolgálás éve lesz ez, a husqvarna és bmw egy sap rendszeren nyomja mostantol, haleluja. na bye
nekem is tetszik meg az egyetlen márka amit meg merek venni 4ütembe.mert még egy kapitális motorhibába sem rokkannék bele.a többi ezért nekem felejtős esetleg most Yamaha
az én 450em 04es olasz.ennek összetört a dugó,annak a darabja beszorolt a főtengely sonkája és a kiegyenlítő tengely közé. a kiegyenlítő tengely elhajlott és kiszakította a bal blokközépből a csapágyat. én itthon még csak ezt a 250et vettem,meg pörögtem volna arra az sm szettes 510re de benyögték hogy van rajta 150 apeh tartozás igy az felejtős.további jó munkát
Pedig a 250-es nagyon jó kis gép...
ha az a 450.
a 450est garanciában akarták megcsináltatni, akkor vette el a a gyár a mecsektöl és minket kértek fel, a hajtokar alul kinézett a blokkon. szerencsétlen srác. Na csinálom tovább az excell táblázataimat.
vagy van bele 450es meg 510es blokkom is de nem variálok mert egy így pont jó.egyetlenegy dolog miatt vettem meg az pedig az hogy kint sincs ennyiéért semmi se. a motorhibás 450es 04es is drágább volt azt meg még papírozni is kell... bazz több mint egy évig hirdették
van egy /nem tudom pontosan/ talán 71es furatú hengerem de nincs hozzá dugó az az?mert az alp 250 az 67 vagy 69re emlékszem majd ..ma megnézem
Bizom benne. Sokan csörögtek hogy mennyibe lenne a legrosszabb esetben. 310es kittet rá és kész.
a te250nel meg motoroztam 2szer azután ment atöbbi közé.majd tavaszra megcsinálom megvan hozzá henger-dugó,komplett főtengely,veztengelyek,4szelep,egyedül láncom nincs ujban,majd egyszer elkészül