Az a baj ,hogy mifelénk:
-1.: nincs erdő
-2.: nincs domb,hegy meg főleg
így kicsit unalmas volt a földutakat róni,meg a zsaruk elől menekülni állandóan.
az 130 as mitas.. mert olyan van nekem is szerintem is nagyon jó de korántsem bírja sokáig lassan kuka az enyém pedig nyár közepén lett felrakva vadi ujonan most még talán 1.5 centi bütyök van középen rajta
aha akkor az indok hasonló volt:)
én is lóvétól tettem függővé,hogy mit veszek most télre,ha kevesebb lé lett volna ennél is,akkor egy xl vagy xt mellett döntök,azokat lehet kapni olyan kicsi pénzért, 80-100között már ki lehet fogni jókat
amit most vettem múlthéten ? hát nem sokat mentem még vele,elhoztam és szétszedtem egyből,csak egy 15km es körre mentem ki vele,hogy mégis azért tegyek 1 kört vele :D
van pár apróság,amit meg kell csinálni ,aztán először azokat orvosolom ,aztán mehet a terepre :D
berugóba visszahúzó rugót cserélek, szelepdekni tömítés ne mvolt benne,azt pótolom, 2 vezérműtengely csapágy, szelephézagot be kell lőni, sztendert csinálni rá,bovdenek csapágyak beolajozás/zsírozása,olaj,olajszűrő légszűrő csere. kb ennyi első körben,amit megcsinálok, ez cakkpakk 20e ft,egyenlőre ennyire van pénz,külsejével egyenlőre nem foglalkozok. igy lesz 145be,ami még mindig elég jó ár sztem:)
amúgy nem megy rosszul,az a mitas C2 es gumma,ami fennvan ,elég keményen fogja a talalyt :)
nekem nem csak játék hanem a szenvedélyem :) csak téged heccelek mikor kerékre huzom amugy meg ne viccelj már add el azt a motort és olyan xl-t nézünk h becsokizol ... ami Tigeré volt az is elado
-1.: nincs erdő
-2.: nincs domb,hegy meg főleg
így kicsit unalmas volt a földutakat róni,meg a zsaruk elől menekülni állandóan.