na légszűrőből végül rendeltem újat, mert 3ezer egy új szivacs a nagyvas.hu -n ,meg egy szelepfedél tömítést is újat veszek ,mert az meg 2500 ft, pont az elöbb rendeltem meg mind2-t, ha hamarabb látom ,amit írsz tárgyalhattunk volna róla, de először rendeltem,aztán néztem mailt... :D
azért köszi :)
neked megvan még amúgy az xr ed? nekem is ilyen kombóm volt régen,hogy 900rr+ xr 600,aztán meghülyültem hogy kell egy 1000es cbr,eladtam a 900ast meg az xr t is, hogy megtudjam venni,meg is vettem,de rájöttem,hogy csak kéne egy enduro is ,és most összejött egy kis lóvé ,megvettem az XR t újra :D
én se túrázok ezzel a géppel :D azért túl nagyot ne ugrass vele,nekem volt egy aprilia etx em,szintén ilyen régi 125ös kis enduro, elvittem egyszer cross pályára,hát nemnagyon birta,leszakadt a kipufogó,meg eltört a váz a villanyaknál,vagyis nem tört el,de megindult a repedés,még egy pár ugrató,és kettétörik,ja meg az első villa banán alakúra hajlott :D
ja akkor yamaha dt, emlékeztem hogy valami 125ös 2t gép,láttam múltkor fészbukon hogy raktál fel képet :D
nekem is volt 125 2t endurom,de azért egy 600as 4t-t én közelebb érzek a szivemhez ,azért vettem ilyet inkább :D
xr szerencsére nem nehéz, azért is akartam ilyet, xl 600, xt 600 szintén lett volna 100as körül már,csak azok olyan nehezek,lomhábbak,volt xl em is régen 1 beszámítás végett,jó volt az is, de azért teljesen mász feeling azzal meg egy xr el hasítani ,ha az xl megborult a sárba,azért nagyobbat erölködtem,hogy felállítsam :D monnyuk az önindító azért jól jött párszor,hogy ne kelljen rugdalni :D
Valószínűleg csak futólag nézted a képeimet mert bár visszatértem a szakmába nem hondával..a másik megbízható japánt választottam egy Yamaha DT személyében..125ccm YPWS 27LE! Tökéletesen meg vagyok elégedve vele és a sulyával is
Én nem javaslom a kawasakit elbaszott egy blokkja van de főleg a vezérlése mert ez a dupla vezérműtengely meg a hozzá tartózó 10 km er hosszú vezérműlánc nem a legjobb konstrukció
áá köszi,de nekem egy szétszedett/bontott motorból pont megfelelő lenne egy tömítés, találtam 1 arcot,akinél elvileg van több ilyen bontott gép,holnap szerintem fel is hívom a srácot. http://www.kepesmotor.hu/motor...
ááá felesleges újat venni, nem veszek én 8ezerért egy szar alumínium darabot oda :Dfőleg hogy ott nincs is komolyabb olajnyomás, tömítés+ két oldala tömítőpasztával vékonyan bekenve,és mehet össze,tökéletes lesz,csináltam már párszor ilyet :)
vízhűtésnél meg általában gumi szokott lenni,azt is sok esetben fel lehet használni újra,ha ép :D
Márkából?
Repsol, Motul vagy Motorex?
Endurót amúgy minek festeni?
azért köszi :)
neked megvan még amúgy az xr ed? nekem is ilyen kombóm volt régen,hogy 900rr+ xr 600,aztán meghülyültem hogy kell egy 1000es cbr,eladtam a 900ast meg az xr t is, hogy megtudjam venni,meg is vettem,de rájöttem,hogy csak kéne egy enduro is ,és most összejött egy kis lóvé ,megvettem az XR t újra :D
nekem is volt 125 2t endurom,de azért egy 600as 4t-t én közelebb érzek a szivemhez ,azért vettem ilyet inkább :D
xr szerencsére nem nehéz, azért is akartam ilyet, xl 600, xt 600 szintén lett volna 100as körül már,csak azok olyan nehezek,lomhábbak,volt xl em is régen 1 beszámítás végett,jó volt az is, de azért teljesen mász feeling azzal meg egy xr el hasítani ,ha az xl megborult a sárba,azért nagyobbat erölködtem,hogy felállítsam :D monnyuk az önindító azért jól jött párszor,hogy ne kelljen rugdalni :D
http://www.kepesmotor.hu/motor...
vízhűtésnél meg általában gumi szokott lenni,azt is sok esetben fel lehet használni újra,ha ép :D