azt láttam ...:) tudom h nem egy szépség de én szeretem aztán ki tudja hogy jön még idén zsé és mi alakul végülis csak egy xr váz kéne és még pár apróság és van már elég alkatrészem egy ilyen xr összerekásához de lassan le kéne már állni ezzel
hát apróságok,de a blokk jónak tűnik, szépen indult 1 rugásra,és a hangja is jó nem csörög zörög semmi benne
remélem beválik
úgyhogy üdv mindnekinek újra az xr forumba,visszatértem :D
nálam is van ilyesmi de csak menet közben én arra tippelek hogy a 2 leömlő túl közel van egymáshoz nálam és mivel 2 kipuff van nagy rezgésnél össze érnek .... még nem tudtam én sem kiszürni...
na ez a helyzet ,elhoztam 125ért :)
külsőleg nem 1 szépség,van pár apróság amit javítani kell,de így elsőek jónak tünik, blokkja szépen jár,1 rugásra indult ,pedig egy fának támasztva állt az udvaron,azt mondta a srác ,hogy 1 hónapja nem ment,ki volt száradva a tank is ,öntött bele fél liter benzint, pikpakk indult. mentem vele 1 kört szépen megy,új gumik vannak rajta.
ennyiért szerintem nem volt rossz vétel,pár apróságot rendbe kell rakni,de jó lesz ez szerintem :)
voltam már hartán nála, csak elszállt a telefonomból minden adat aztán gőzöm nincs mi a száma, na de majd tavasszal felkeresem fülelje ki mi zöröghet az xl-ben
voltam kint egy kis esti varacskoláson:D ez a fejidom annyira szar hogy 5 méternél elörébb nem is látni vele csak ne lenne egy szatyor halogénem hozzá már kivágtam volna kukába
Lenne 1-2 kérdésem,vettem egy Honda XL 200 R-t a dakar tankos verziót,de már 2 hét után jött egy kis probléma a motor indul pöccre de ha letekerek vele 5-10 km-et akkor durrog megáll és nem is akar elindulni, néha beröffen szivatóval de akkor is durrog? Ha szét szedem a karbit és kipucolom akkor indul megint /persze eddig ki is hűl a motor/ tehát mi lehet a gond?
szerintem egy gépműhelyben széthúzzák a főtengelyt, kicsit megigazítják a hajtókar alsó felét, annyira hogy tudjanak bele rendelni egy megfelelő méretű tűgörgős kosarat, visszarakják bele, összepréselik a főtengelyt, és lám...
Szerintem.
csak 1 rugó kell a berugó karhoz,mert az elvan törve, és nem ugrik vissza a kar ha berugom,esetleg ha azt tud valaki, szóljon :D
az xl nem szép, az xt sokkal szebb
remélem beválik
úgyhogy üdv mindnekinek újra az xr forumba,visszatértem :D
a fejidomtól, a szívótorok falsig, szóval összerakom facára aztán már csak az a hang marad
kis pénz kis motor
szelephangot, vezérműlánchangot ismerem, de ez valami más
inkább ciripelö hang,?
de az első kerék és a lábtartó között valahol
jobban behatárolva a henger-hengerfej felé
külsőleg nem 1 szépség,van pár apróság amit javítani kell,de így elsőek jónak tünik, blokkja szépen jár,1 rugásra indult ,pedig egy fának támasztva állt az udvaron,azt mondta a srác ,hogy 1 hónapja nem ment,ki volt száradva a tank is ,öntött bele fél liter benzint, pikpakk indult. mentem vele 1 kört szépen megy,új gumik vannak rajta.
ennyiért szerintem nem volt rossz vétel,pár apróságot rendbe kell rakni,de jó lesz ez szerintem :)
De a szerviz azóta átköltözött Hartára, én pedig már mást melózok...
Lenne 1-2 kérdésem,vettem egy Honda XL 200 R-t a dakar tankos verziót,de már 2 hét után jött egy kis probléma a motor indul pöccre de ha letekerek vele 5-10 km-et akkor durrog megáll és nem is akar elindulni, néha beröffen szivatóval de akkor is durrog? Ha szét szedem a karbit és kipucolom akkor indul megint /persze eddig ki is hűl a motor/ tehát mi lehet a gond?
Szerintem.