Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.motorsokk.hu/szoveg18154/szoveg209261.html?Lang=HU
ini ;) http://www.motorsokk.hu/szoveg18154/szoveg209261.html?Lang=HU
sziasztok ha valakit érdekel van egy honda xr 250- 600 acerbis turatankom 10 000ft ért.
Vagy felfuratod a max-ra 102,5 mm
AZ XR600R gyári lökettérfogata 591 ccm. 97 mm furat, 80mm löket.
Ha erre ráteszel egy 100-as Dominator hengert, akkor a furatod 100mm lesz, löket pedig marad 80mm. Így aztán 650es nem lesz tőle, csak 629 ccm.
650-est csak úgy tudsz varázsolni, hogyha 82mm lesz a löket, úgy mint a Dominator-nál.
eddig nem volt baja, lehetséges hogy tönkre ment a tű? vagy csak véletlen szarul lett beállítva?

a másik kérdésem, hogy mivel állandóan kapja azt a sok anyagot, lehet az a gond is attól van, hogy néha hirtelen lassítás után, behúzott kuplungnál viszonylag kis sebességnél (kb 30km/h-nál) pörög még a gép?
Szedd szét és állítsd be a az úszószintet a gyári értékre
próbáltam megkocogtatni de nem hozott eredményt :\ egyébként semmi baja a karbinak, lehetséges hogy most volt egy kisebb-nagyobb felújításon és rosszul állították be a karbit?
kocogtasd meg a karbit kalapaccsal....amugy meg dobdki a francba es tegyel ra domisat
Sziasztok. XR600-asnak a karbiját, lehet kívülről állítani? mert annyit kap a gép, hogy ha leáll és nem zárom el a csapot, folyik a túlfolyón :\ vagy szét kell szedni ehhez a beállításhoz?
Helló.
Az önindítós xl 6-nak a lökete 80 mm dugó átmérő 97 mm,a xl 6 R lökete 75 mm a dugó átmérő 100 mm. A két dugó között nem csak átmérő különbség van,hanem a csap fúrat és a dugótető között is.Az önindítós főtengely bal oldali tengely csonkja hosszabb,mivel a lendkerék mögött van egy közvetítő fogaskerék, ez miatt 6 R-be építve az oldal dekli alatt,nem fér el. Xl 6 R-t önindítósra át lehet alakítani komplett szettel,de a baloldali blokkfélen van egy kis gépi munka.Itt jegyezném meg,hogy nekem van eladó önindító szettem.
az lehet mar a veget jarja
ez a cr125 milyen erőt képvisel általában?
van itt egy hülyegyerek aki üveghangon forgatja, de nem is nagyon gyorsul, meg kaparni sem nagyon akar még a homokon sem
az xr4 agyonverné még az én 130 kilómmal is
akkor jool mondtam a domi hengert ....a 650-et azt azert irtam mert ugy hivjak de kozbe nem annyi azt tudom....en csak azt nem ertem hogy akkor mer van a R-re 589ccm irva a LM RM XR stb. meg 591ccm mert ezek alapjan ha oninditos tengelyre rakok 591 es hengert nagyobbnak kene lennie mint a 589 el....tetszik erteni mire gondolok? azt tudom hogy a 589 es henger 100mm 591 es 97mm dugo kell....vagy asszem igy van....hulye japok irkalnak minden szart a hengerre
Ha te raksz az Xr re domi hengert akkor az még nem lesz 650ccm !
sugár x sugár x pí x magasság

És az XL 600 R henger ugyan az mint a 650 Domi henger
pl ha en teszek XR-re domi hengert akkor az mar 650-es lesz nem?....mert lattam mar hogy szoktak cserelni....vagy a domi henger megegyezik a 600R hengerrel?....ja mer van az akkor hogy a 591ccm henger oninditos fotengellyel nem 628 ccm? mikor ott eleve nagyobb kopcenti mint az R nel hiszen 591 es a henger.....vagy en vagyok a hulye?
XL 600 R henger + Önindítós főtengely = 628ccm
Nem kell másik henger , mert maga a hüvely ugyan olyan magas csak furatban különbözik
akkor viszont kell a masik henger is nem? 589 helyett 591
Üdv , beépíthető az önindítós főtengely , és így ccm növelés is lesz
mivel az önindítós főtengely lökethossz 80mm
főtengely még annyiban változik hogy gyújtás felöl hosszabb (szabadonfutó miatt)
De ha önindítósra akarod megcsinálni akkor elég sok minden kell hozzá..
szerintem be de akkor meg par dolgot cserelni kell szerintem ....oninditosat akarsz?
Üdv!
segítségeteket kérném.
Beépíthető e a honda xl 600 önindítós főtengely a nem önindítós xl 600-ba (1983-85) ? Ha nem ,akkor miben különbözik?
Válaszotokat előre is köszönöm.
nekem könnyebb az xr4 kuplungja takarítás után mint a szimóé

a többit nem tudom sosem szedtem még szét a blokkot

a dt-n úgy könnyítettem hogy a pálcák közé 2 golyót tettem mert ott elég fosok voltak és ették egymást
utána már az is jó lett
de ott még valamit mókoltam, asszem az lc1es végét tettem az lc2-be vagy valami ilyesmit
Ezeken a lépéseken rég tul vagyok már és a bovden is új mostmár.ezek szerint még nem húztatok szét ilyen blokkot?(xr600).Most be barkácsoltam egy perselyt kivülről a pálcához hogy megvezesse,és most könyebb lett.Kicsit hosszabítottam a kuplung karon is a bloknál(3cm) igy is elég rövid szakaszon mükszik most jóval könyebb.Majd kiderül medig jó.Most olyan mint egy krosszé.De azért köszi:
bowdentakarítás bowdenpucolás bowdenganézás (a keresés miatt )
be kell szerezni egy 20ml-es fecskendőt(kisebb is jó csak az munkásabb)
meg egy hosszabb vastagabb tűt
ki kell venni a fecskendő nyomókáját, feltenni a tűt, benyomni a bowdenbe a külső és a belső rész közé
utána már csak annyi a meló hogy párszor telitölteni petróleummal
és szépen lecsöpög, és oldja a retket(a rozsdát is)
utána meghuzigálni a bowden belső rész és ismét nyomni a petrót
addig csinálni amíg tiszta anyag nem jön ki
utána amelyikben nincs műanyag azt vékony olajjal megolajozni, amelyikbe van műanyag avval nem kell csinálni semmit, max egy minimális fegyverolajat nyomni bele (aminek java rész e petróleum)
gázbowdennel is érdemes néha megcsinálni