Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az nem szar .. lefotozzam neked milyen a szar?
és a szivacsost sűrűn kell ám takarítani, mert ha berakódik porral utána át fogja engedni
nem olyan mint a papír, mert az ha berakódik a levegő sem megy át rajta
én már az erdélyi túrára is viszek egy pót szivacsot, legutóbb nagyon határeset volt
Nem a légszűrő olaj a szar hanem a légszűrő szivacsod szar már mondtam vegyél bele újjat mert az az ős régi szivacs már nem ér szart se
hát ... elég hűvöske van kint azért szük 30 km mentem vele :) de már elkel a 2 naci meg a vastag felső az anyját neki meg azért az ízületek is kezdenek zizegni már ilyenkor nekem legalábbis....
tavasszal vettem 3-3 pótbelsőt
meg van egy sokszor javított hátsó is a polcon
foltból is van egy nagy marékkal
nekem kedvem nincs motorozni.....
megint tanultam valamit tiszta haszon vagyok ennek az oldalnak
ha megtömöd olajjal akkor a levegő nemigen megy át rajta
jól ki kell nyomkodni a szivacsból
sajne szelepnél ment el... de sebaj most veszek tartalékot is elsöböl már van 1 tucat:D vagy felhasználom masteron hátsókerekét
az a rohadék légszürö olaj... megérkezett a légyszüröház amit Barkotol vettem átrakattam azt a légszűrőt az enyémbe láss csodát egyenletes alapjárat semmi durrogás pöcre indul ... ezután kimostam az én olajos légszűrömet csak kevés olajjal tettem vissza és jó lett mi a fészkes fene folyik itt? szar az olaj?
defektjavítás max fél óra
ilyen miatt nem kell napokat halasztani
micsinaltal vele?
aze befigyelt egy defekt igy vasárnap hogy még véletlen se tudjak kimenni varacskolni 1 et
masteron rendbe jött a járgány szted mi volt a gond?
hat ezt hogy sikerult osszehozni?
Mennyi lenne ez az önindítószett?meg miket kellene csinálni a blokkon?
Köszönöm a tanácsot. Látom rendesen otthon vagy a témában.
Egyenlőre sokat segítettél.A hajtókar elgörbült meg a dugattyú összetört na meg a szelepek is és most alkatrészvadászat.
Mennie kell.Imádom a tolóerejét .
Felújítás lesz,csak alkatrészeket vadászok mert a hajtókar elgörbült .
Elgörbült a hajtókar.
A dominátor igen az 670 es lesz tőle de az xr 600 az csak kb 650
olvastam egy magyar sárcrol ö tenerével ment annak idelyén több oldal is volt rola de netem nem találtam régi régi újságban volt de jövő héten elöszedem nem tudom a nevét de sok fejlesztés köszönhető neki állítólag a tenerén.... sztem viszont jol néz ki a masinka olyan igazi dakar
az akkor már ha jól tudom 670 ccm. Mer a 102-es furattal 660, így olvastam valahol a neten. Nekem "csak" 100as henger volt rajta, de már az is bőven észrevehető volt. Persze volt még a gépen másik karbi meg nyitott cső is, ez is adott még a "hú de jól megy" érzéshez bőven.
ez már valami nagyon nem normális dolog
az agyukra ment a használtbugyi szimatolás
sak a blokkot nem látom benne