Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó gép .... bárki bármit mond
Azok profik Tekergetem én
az volt az első rendes gépem, a szimó meg a dt80 után
bár a dt80ast is kedveltem, ha nem lennék ilyen dagadt akkor szerintem még meglenne, gyermekem legnagyobb örömére
avval papucsban nyomtam térdig érő vizekben-sarakban a gatyánk teli volt sárral mindig, persze a gyerek hátul...
8-9 évesen még örökké vinni kellett, most meg már alig motorozik
Hagyd meg magadnak a szép emlékek közt az xt-t.
nekem 2 állás a használatos, az egyik kb félállás ez jó mindenhová
de az erdélyi murván kilágyítom teljesen
aszfalton keményíteni kellene de lusta vagyok kivakarni a retekből, meg nemigen járok aszfalton
Nekem megfelel . Csillapít elég rendesen , nem üt fel , kis gödröket kivasalja . Ez a nagy állíthatósdi csak arra jó , hogy elbassza a felhasználó , és mindig szar telóval járjon .
De gondolom neked nem kell magyaráznom ...
Persze aki ért hozzá , annak jó dolog , bár nem hiszem hogy te is sokat tekergeted a saját motorodon ...
akkor lehet az enyém volt csak ilyen jó?
még az úr angyalai is leszálltak az égből meghallgatni a hangját
csalódás lesz ha csak valami szétcseszett fosokat találok.....
de akkor meg vagy lesz egy 2000utáni e verzió vagy egy transalp messzire menni
Tudja valaki itt, hogy ebay -ról amcsiból mennyi idő alatt jön meg a cucc? És hogy milyen járulékok jönnek rá a vétel árra?
Én tudom, hogy annyira nem lehet szar a Yamaha mint ahogy én kifogtam de ha csak negyed annyira már akkor is nagyon sok az nekem.
És az xt-m nem mások által agyonb@szott motor volt.
Ott a pont.
neem
xt600 vs xl600
az xr600 azért más gép, mondjuk az sem kellene, soknak van indítási gondja
Az attól függ. Hányadik sör után vagyok. Én kezdeném és..............
úgy gondolom a 2. után már tökmindegy
Na akkor ha a csapatban mindenkinek 525 exc van akkor ki fogsz tűnni a 41-el de azért még jó leszel. de a 400 xr-e totálisan fölösleges.
Ezen a Yamaha xt Honda xr mizérián nem tudom, hogy csak nekem-e egyértelmű de ahogy a mások véleményét hallgatom nekik is. És azokat mondom most akinek mindkettő volt.
nem a produktum volt a lényeg, a gépet néztem, volt időm
bár a dr-en csodálkoztam jobbra számítottam mint gép mint ember ügyileg
ha már mozdonnyal terepezik valaki, legyen kemény a töke
emlékszel még egyszer a moped rally bejárásán mekkorát esett az at? de utána úgy tarackolt hogy öröm volt nézni, pedig az at sem kicsike műszer
Attilám te hányadik lennél a sorban?
Azt azért ne vedd alapul amit az a két szerencsétlen produkált az xt vel meg a dr el röhejesek voltak
ha benne vagy a csapatban akkor tökmindegy
mondjuk ha nem akkor is
Na most ha egy igazi ini-s választ akarsz:
Na egy ugyanazon nőt vajon 9. -nek vagy 11-nek jobb megdugni?
A válasz az hasonló.
én a régi vasakon írtam hogy nem az igazi
most jól meg tudtam figyelni mit csinált a tenere meg a big a sziklákon, pedig az xr4-nek babakacaj volt
a két ktm meg úgy ment mint a sima aszfalton......
ha nem volna ilyen fosadék csörgőkígyó hangú a blokk akkor már az lenne
évi 1500km-el nálam sok-sok évig elmenne
Na,neeeeeeee
Szerintem jó az első teló , a sok állításba csak belebonyolódik az ember . A tesztben is írják hogy jó .
Sajna így jártam.
2mm el nagyobb a torokátmérő
Nekem LC4-en tökéletes volt a 39!
Ez is olyan