az volt az első rendes gépem, a szimó meg a dt80 után
bár a dt80ast is kedveltem, ha nem lennék ilyen dagadt akkor szerintem még meglenne, gyermekem legnagyobb örömére
avval papucsban nyomtam térdig érő vizekben-sarakban a gatyánk teli volt sárral mindig, persze a gyerek hátul...
8-9 évesen még örökké vinni kellett, most meg már alig motorozik
nekem 2 állás a használatos, az egyik kb félállás ez jó mindenhová
de az erdélyi murván kilágyítom teljesen
aszfalton keményíteni kellene de lusta vagyok kivakarni a retekből, meg nemigen járok aszfalton
Nekem megfelel . Csillapít elég rendesen , nem üt fel , kis gödröket kivasalja . Ez a nagy állíthatósdi csak arra jó , hogy elbassza a felhasználó , és mindig szar telóval járjon .
De gondolom neked nem kell magyaráznom ...
Persze aki ért hozzá , annak jó dolog , bár nem hiszem hogy te is sokat tekergeted a saját motorodon ...
akkor lehet az enyém volt csak ilyen jó?
még az úr angyalai is leszálltak az égből meghallgatni a hangját
csalódás lesz ha csak valami szétcseszett fosokat találok.....
de akkor meg vagy lesz egy 2000utáni e verzió vagy egy transalp messzire menni
Én tudom, hogy annyira nem lehet szar a Yamaha mint ahogy én kifogtam de ha csak negyed annyira már akkor is nagyon sok az nekem.
És az xt-m nem mások által agyonb@szott motor volt.
Na akkor ha a csapatban mindenkinek 525 exc van akkor ki fogsz tűnni a 41-el de azért még jó leszel. de a 400 xr-e totálisan fölösleges.
Ezen a Yamaha xt Honda xr mizérián nem tudom, hogy csak nekem-e egyértelmű de ahogy a mások véleményét hallgatom nekik is. És azokat mondom most akinek mindkettő volt.
nem a produktum volt a lényeg, a gépet néztem, volt időm
bár a dr-en csodálkoztam jobbra számítottam mint gép mint ember ügyileg
ha már mozdonnyal terepezik valaki, legyen kemény a töke
emlékszel még egyszer a moped rally bejárásán mekkorát esett az at? de utána úgy tarackolt hogy öröm volt nézni, pedig az at sem kicsike műszer
én a régi vasakon írtam hogy nem az igazi
most jól meg tudtam figyelni mit csinált a tenere meg a big a sziklákon, pedig az xr4-nek babakacaj volt
a két ktm meg úgy ment mint a sima aszfalton......
ha nem volna ilyen fosadék csörgőkígyó hangú a blokk akkor már az lenne
évi 1500km-el nálam sok-sok évig elmenne
bár a dt80ast is kedveltem, ha nem lennék ilyen dagadt akkor szerintem még meglenne, gyermekem legnagyobb örömére
avval papucsban nyomtam térdig érő vizekben-sarakban a gatyánk teli volt sárral mindig, persze a gyerek hátul...
8-9 évesen még örökké vinni kellett, most meg már alig motorozik
de az erdélyi murván kilágyítom teljesen
aszfalton keményíteni kellene de lusta vagyok kivakarni a retekből, meg nemigen járok aszfalton
De gondolom neked nem kell magyaráznom ...
Persze aki ért hozzá , annak jó dolog , bár nem hiszem hogy te is sokat tekergeted a saját motorodon ...
még az úr angyalai is leszálltak az égből meghallgatni a hangját
csalódás lesz ha csak valami szétcseszett fosokat találok.....
de akkor meg vagy lesz egy 2000utáni e verzió vagy egy transalp messzire menni
És az xt-m nem mások által agyonb@szott motor volt.
xt600 vs xl600
az xr600 azért más gép, mondjuk az sem kellene, soknak van indítási gondja
Ezen a Yamaha xt Honda xr mizérián nem tudom, hogy csak nekem-e egyértelmű de ahogy a mások véleményét hallgatom nekik is. És azokat mondom most akinek mindkettő volt.
bár a dr-en csodálkoztam jobbra számítottam mint gép mint ember ügyileg
ha már mozdonnyal terepezik valaki, legyen kemény a töke
emlékszel még egyszer a moped rally bejárásán mekkorát esett az at? de utána úgy tarackolt hogy öröm volt nézni, pedig az at sem kicsike műszer
mondjuk ha nem akkor is
Na egy ugyanazon nőt vajon 9. -nek vagy 11-nek jobb megdugni?
A válasz az hasonló.
most jól meg tudtam figyelni mit csinált a tenere meg a big a sziklákon, pedig az xr4-nek babakacaj volt
a két ktm meg úgy ment mint a sima aszfalton......
ha nem volna ilyen fosadék csörgőkígyó hangú a blokk akkor már az lenne
évi 1500km-el nálam sok-sok évig elmenne
Nekem LC4-en tökéletes volt a 39!