Meg van becsülve az biztos! Használom,de megadok mindent neki. Köszi!
A Leoval picivel több nyomaték volt alul érzésre,ezzel meg talán közép és felsőbb tartományban jobb,szebben is forog a motor,nem olyan "traktoros" a járása. A hangja nem jön vissza a videón,de mélyebb,öblösebb a hangja. Szerintem jobban gyorsul a motor az FMF-el.
Gondolkoztam hogy felrakjam-e ezt a nyúlfarknyi videót,de így aktuális lehet picit,mert neked is 650-ed van
Nem értettem menet közben mit akar a 650-el hasító haver,csak visszanézéskor értettem meg http://youtu.be/AIrGGtW7cWQ
Jó gazdája lehetsz a motorodnak.
Nagyon jól sikerült. Gratulálok.
Én nem vagyok egy "motortsajnáló" típus de ha ennyi munkám lenne benne akkor elsőre eltudom képzelni, hogy megsajnálnám.
Milyen a két dob között a különbség?
Köszi! Egyenlőre nem tervezem,nem javítana sokat szerintem. Inkább egy 260-as tárcsa kéne rá,na az már dobna rajta egy kicsit. De amúgy lehet hogy csak veszek rá egy normális minőségű gyári méretűt,mert a mostani Goldfren nem bírja a szinteres betétet,és így elég xar az első fék.
Nagyon szép Esetleg fém szövetes fékcsövet nem szeretnél rá? Én azt tervezek az enyémre beszerezni. Még ha nem is lenne jobb a fékhatás, de biztos szebb a gyáritól.
Ha a gyári sárvédőtoldatod van fent,akkor azt meg lehet csinálni hogy ne érjen bele. Hőlégfúvóval óvatosan meg kell melegíteni,kicsit fel kell húzni,és meg kell várni amíg kihűl. Nekem így volt megcsinálva,tökéletes volt.
ja es aki gondolja lehet meg jelentkezni a takacsek.hu oldalon az 1 honap mulva esedekes erdelyi turara
lehetoseg szerint nagy gepekkel, es nem allat modra kozlekedo egyen legyen
most kuzdok a hatuljaval
mert feltettem a rendszamot a hatso sarvedore, de igy nemigen van meg a 30 fok, de ha a gyari farokidom van fönt az meg neha beleer a kerekbe
meg a lampa miatt nemigen lehet cuccolni mert egybol ralog a csomag
bar ha osszejon a terv akkor nem kell vele kinlodni jovore mar, de most meg lesz egy tura augusztusban arra meg meg kell csinalni a gepet
XR 400-ra való Polisport sárvédő. Egyáltalán nem macerás feltenni,mivel erre a motorra való,egyedül az oldalpanelek kis füleinek a helyét kellett kivágni rajta.
Hozzá nem értő emberek vezetik az összes műsort, Pláne ezt az autómániát. Akkor blőd baromságokat bírnak összehordani, hogy az félelmetes... Totalcar volt eddig a legnormálisabb autós műsor...
A Leoval picivel több nyomaték volt alul érzésre,ezzel meg talán közép és felsőbb tartományban jobb,szebben is forog a motor,nem olyan "traktoros" a járása. A hangja nem jön vissza a videón,de mélyebb,öblösebb a hangja. Szerintem jobban gyorsul a motor az FMF-el.
Gondolkoztam hogy felrakjam-e ezt a nyúlfarknyi videót,de így aktuális lehet picit,mert neked is 650-ed van
Nem értettem menet közben mit akar a 650-el hasító haver,csak visszanézéskor értettem meg
http://youtu.be/AIrGGtW7cWQ
Nagyon jól sikerült. Gratulálok.
Én nem vagyok egy "motortsajnáló" típus de ha ennyi munkám lenne benne akkor elsőre eltudom képzelni, hogy megsajnálnám.
Milyen a két dob között a különbség?
lehetoseg szerint nagy gepekkel, es nem allat modra kozlekedo egyen legyen
mert feltettem a rendszamot a hatso sarvedore, de igy nemigen van meg a 30 fok, de ha a gyari farokidom van fönt az meg neha beleer a kerekbe
meg a lampa miatt nemigen lehet cuccolni mert egybol ralog a csomag
bar ha osszejon a terv akkor nem kell vele kinlodni jovore mar, de most meg lesz egy tura augusztusban arra meg meg kell csinalni a gepet
idegesit hogy ott van a hatso lampa
gondolom ezek a takolasok sem mindig sikerulnek
eleje-hatulja mas neki