Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem pont rólad beszéltem..amit te felújításnak hívsz abba tényleg nem lehet belekötni,-de azt is kár tagadni hogy az elfogultságnak 2oldala van..én vagyok az egyiken

amúgy van egy érdeklődőm...kb a "felújítás" árát adná a motorért, és olyanokba köt bele, hogy az első fékbetétet valamikor 1éven belül cserélni kell, meg hogy a gyári tankmatrica hiányzik és 80euró újonnan, meg hogy nem gyári a kipufogó hanem FMF...nemtudom miért nem küldtem el a....meglepő dolgokat hoz ki belőlem ez a motor
Azért mert a szaros kenyérbe Te belekóstoltál,még nem kéne általánosítani Itt nem arról van szó hogy ezek az öreg motorok soha nem romlanak el,hanem arról hogy 10-szer annyit elmennek mint az új gépek....persze nem is tudnak annyit. Persze hozzáteszem hogy nulla szaktudással "szerelve" ezeket is agyon lehet vágni.
eléggé elfogult vagy mert rápacsáltál egy szemétdombbal ha mindig minden tökéletes lenne fasz se tudja hol tartanánk de hál istennek nem az.....öreg motorok igaz mindenki úgy gányolja ahogy csak tudja de ne felejtsük el hogy a hibák nem maguktól keletkeznek, aztán majd öregapó koromban felnézek ide és elolvasom h a mostani új mocik vajon mennyire álják még a sarat...
elobb utobb mindent szet kell szedni....de szerintem egy mai gep es egy XR XL XT DR DOMI tobbet elmegy ....de oszt lehet megse
dee ha az örökkévalóságnak vannak, miért is kellett szétszedni őket!? nem is egyszer
persze, tudom, a futásteljesítmény meg blabla..de őszintén, tegyétek a szívetekre a kezetek és mondjátok azt, hogy még sosem túrtatok könyékig a blokkban...jók ezek-jók voltak, valamikor.
de ez is egy hobbi, meg ugye a szaroskenyér íze...hmm
igy van....nekem is csak azert voltak szarok a csavarok mert valami debil megszaggatta oket
Azt mondják kb 3 lóerőt hoz gyári karbival hát majd kiváncsi leszek mi változik
Végtelenül Kedves csika1 úr!

Valószinű azokkal a blokkokkal találkoztál amelyet hazai traktorszerelő honfitársaink barkácsoltak. Az XL blokkok a japánok azon tévedései közé tartoztak, hogy tartós motort terveztek . Már bánják hidd el. Mert ugye ki vesz új motort amikor jó a régi is. Így nem megy az üzlet. Nézz meg egy ennyi idős olasz, usa, vagy bármilyen eu motort, na azokba beleszakadnak a csavarok.Sajnos" van módom ismerni a japán termelési rendszert. Hidd el ha az általad leírt ócska cuccokat csínálnák már rég csoportos öngyilkosságot követtek volna el. A világ csak másolja őket. És nehogy azt hidd, hogy annyira szeretem őket.
Persze hogy meg 130 usd körül volt, most is van ennyiért, plusz szállítás kb. 30 usd.

http://www.ebay.com/itm/new-ho...
Megkérdezhetem mennyibe került neked?
Igen, stage1-em van, nagy változást nem hozott, szinte elhanyagolható. Csak azért raktam be, mert jóval olcsóbb volt, mint a gyári. Azt hogy egy 650-esen mit csinál ...
Hello!Jól emlékszem,hogy neked van az xr 4 esedben stage 1 es vez tengely?Mesélnél róla,hogy miben változott a motor teljesítménye mert lassan vez láncot kell cserélnem és erősen gondolkodom rajta,hogy akkor már kicserélem a tengelyt is egy stage 1 esre Köszi előre is
a csavaros résznél én is elmorzsoltam némi könnycseppet..
pedig az enyém még "csak" 14éves, hogy rohadjon meg az aki összebszta..
Az azért volt menet szakadt mert traktor szerelők szerelték ha azok a csavarok mindig nyomaték kulcsal és a megadott erővel lettek volna meghúzva akkor nem lett volna baja menetednek
csavarokkal igazad van.....en blokkomba is szinte osszes csavar menet szakadt volt.....de akkor is ezek joo blokkok es egy general utan tobbet elmegy mint akar mi mas mai vas
Hali :D Mennyibe kerül 4 drb szelepvezető cseréje ? Honda xr 250 nekem 30ezer körüli összeget mondot a szerelő de én nem bizom annyira benne.Valaki linkelne egy képet a szelepvezetőkről? Minden japán motor kereskedésben meg tudom rendelni ?
Nem érted a lényeget A legjobb nőt is unja már valaki,érted? Csak te azt a nőt nem ismered,de az összes nyálad kicsurog,hogy belemásszál aztán egy idő után már megszokod,majd kezded kiismerni,lassan úúúútálod,majd gyűlölöd,miközben valaki más meg kííííííívánja és szereti Kb így értem az ócskákra
Nédda kikezdi az ócskázásomat Nekem ócska,régi,ósdi stb.Elég sok xl-xr blokkal találkoztam melyek csavarjain maradt a fele menet,azt lehetett kííííííííínlódani vele.Nem kellemes hidd el javítgatni az ilyen szutykokat.Ha, nem csak a sajátod lenne meg neked,hanem nap mint nap szerelgetnéd őket,és mind más más hibák végeláthatatlan tömkelegével bombázna az ócska ,közben a gazdi várja,de a másik,meg a sokadik is,de nem haladsz,me ami 2 perc az félóra ,félóra,félóra és ,hogy tényleg jót csinálj,nem egyet sokat akkor nem így írnál .Majd amikor azt hiszed készen vagy,de még ez is az is fosos,na azután szerintem más véleményen lennél te is! Amik nekem voltak szerettem őket,kivéve egyet,a többit úúúúútálom Hálistennek,ma már erre nincsvan idő
ráadásul 20évesen, 80ezer km után csendesebb a blokk mint egy 0 üzemórás fe450-nek
Ócska? ? ?Ezek a Honda blokkok már több mint 20 éves konstrukciók de még a mai napig megállják a helyüket és gyártják őket (pl Honda xr 650l )Kíváncsi leszek hogy majd ezek a (Ktm-Husaberg stb) típusú motorokon hány motorgenerált kell majd elvégezni és hol lesznek majd 20-25 év múlva.Igaz nem egy korszerű konstrukciók de azért én nem ócskáznám őket.
Köszi a kerékcsere tanácsokat hölgyek / urak!

Holnap a rába ringen vendégem 1sörre (a tanácsokért) , ha valaki arra jár .
Felismerhető leszek (kosztat a fék)
vagy érett?
nem ócska csak régi
ha nem nyomtam volna be a jobb szarat akkor egesz kitudja hol kint lett volna a tengelyen....egyet racsaptam mindjart a helye ugrott behuztam es kesz
Ilyen ócska motorhoz én mán nem értek