Masteron egyébként nem érzek változást a membrán cserét követően bár mintha kicsit jobban harapna de ez sztem csak szelep beállitás miatt lehet vagy mert 1 hete nem ültem rajta:)egyébként simán be tudom még mindig sluszoltatani ha elég ütemtelenül és hirtelen rántok rá
még ilyen karbit hát most az enyém is pont ilyen csilli de meddig?.) amúgy meg lehet csak köhögne töle a gipp ezt meg ha fordítva is teszem fel első rúgásra pöty -pöty -pöty:) amugy megrángattam a kanyar gépének a gázkarját hát wow:) komolyan össze kell szednie magát ott egy xr 650 nek is szerintem:)
Szia! Lehet cserélni anélkül, hogy leszeded a deklit. Én mindkettőt így cseréltem valamikor 5000 körül a berúgóval együtt. Csak az olajcserénél csináld amikor leengedted az olajat vagy döntsd el a jobb oldalára. A tengely felőli szélén, tehát belül beletekertem egy lemezcsavart és azzal kihúztam. Lehet nem szakszerű de (majd megmondják a hozzáértők) nekem így sikerült kiszedni és 10 perc alatt megvolt. Azóta is jó.
szimonal egy hajlitott vegu kullovel siman ki lehet szedni
az a lenyeg hogy a tengely mellett benyulva kell kirantani
az hogy a hondanal mukodik e nem tudom
vegulis egy probat meger utana is le lehet szedni a deknit
de ha nagyon keveset futott hogy engedheti az olajat?
Köszönöm a választ!
Az a gond, hogy egy nagyon keveset futott motorról van szó, nem nagyon kéne megbontani a blokkját. Vagy csak az olajat kell leengedni, és lefűzögetni a tengelyekről a dolgokat? Vagy a vízpumpa is ott van?
Gyárilag japán IRC gumikkal szerelték: Front Tyre (Tire) Size: 3.00-21 51P
Rear Tyre (Tire) Size: 4.50-18 70P
Tyre (Tire) Brand FR/RR: TR8/TR8 (IRC)
A szimeringet elméletileg ki lehet venni de elég kínlódós úgy,hogy a tengely benne van és van esély,hogy megsérted a szimering házat.Nem olyan nagy tűz levenni a deklit,szerintem.
Hali! Szerintem nem bunkózni akart taakii,hanem csak simán viccesre vette a figurát.....én is gondoltam hogy kérek hozzá nagyítót,de jobb hogy nem tettem,mert akkor úgy járok mint a kolléga
Szerintem kár az ilyenen felkapni a vizet,inkább röhögni kell egy jót rajta.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni két kérdésben! Egy 2006-os XR 650R-ről van szó. Valószínűleg ereszt a váltókarnál a szimering, ereszti az olajat. Ezt a szimeringet lehet blokkon kívülről cserélin?
A másik, valaki tudja milyen gumival jöttek ki gyárilag ezek a gépek?
Köszi
lényeg látszik, brutális állat kéri h vedd meg, + ha nem a bunkóságod lenne a domináns akkor kérnél képet ha érdekel ha meg nem akkor szó nélkül elhúznál
Hali kedves fórumozók! Van valaki aki zalai itt? Nincs kivel mocizzak, szeretnék egy két embert összeszedni hogy lehessen egyet tisztesslgesen menni. Aki tud vagy szeretne jelentkezzen légyszi! Előre is köszi!
az a lenyeg hogy a tengely mellett benyulva kell kirantani
az hogy a hondanal mukodik e nem tudom
vegulis egy probat meger utana is le lehet szedni a deknit
de ha nagyon keveset futott hogy engedheti az olajat?
Az a gond, hogy egy nagyon keveset futott motorról van szó, nem nagyon kéne megbontani a blokkját. Vagy csak az olajat kell leengedni, és lefűzögetni a tengelyekről a dolgokat? Vagy a vízpumpa is ott van?
Rear Tyre (Tire) Size: 4.50-18 70P
Tyre (Tire) Brand FR/RR: TR8/TR8 (IRC)
A szimeringet elméletileg ki lehet venni de elég kínlódós úgy,hogy a tengely benne van és van esély,hogy megsérted a szimering házat.Nem olyan nagy tűz levenni a deklit,szerintem.
Szerintem kár az ilyenen felkapni a vizet,inkább röhögni kell egy jót rajta.
Segítséget szeretnék kérni két kérdésben! Egy 2006-os XR 650R-ről van szó. Valószínűleg ereszt a váltókarnál a szimering, ereszti az olajat. Ezt a szimeringet lehet blokkon kívülről cserélin?
A másik, valaki tudja milyen gumival jöttek ki gyárilag ezek a gépek?
Köszi
Gratulálok ...
Vagy nem kap levegőt , vagy lehet hogy gyújtás gond van ...