Már megoldódott a probléma rájöttem a dolgok nyitjára. A motor 89es és a gépkönyve is hozzáváló de viszont az első telók valószínűleg 90-91es évjáratúak ezért nem olyan mint a gépkönyv képein. Egyébként a képet simán fel lehetett tölteni nincs vele hiba nem tudom ti mért nem látjátok. Sztronó a hozzászólás már megoldottam.
Üdv!
Ma szétszedtem az első telóimat (xr600) és meglepetésre nem úgy néz ki belül ahogy a gépkönyv mutatja hanem úgy ahogy a képen látható. Szimering csere lenne a cél amiből a porvédő eltávolítása megvolt és a szimering kiszedése jönne csak nem bírom a szárat kivenni az aljából. Ha valaki tudja segíteni azt megköszönném!
nekem domi karbi van a XR-en...eddig arra gyanakodtam mert hallodtam hogy dominatorok csak ugy leallnak neha de tegnapi felfedezesem utan nalam nem az a gond....dominatoros butykostengelyem van de van kezi dekom is.....megnezem majd a bowdeneket
nekem Dominatorom van, én arra tippelek, hogy a bowdenfeszességgel lesz a gond....vagy a bowdenházzal...lehet kifűzöm aztán átkenem és meglátjuk mit mutat...
Sziasztok.
Van egy olyan problémám ,xr400 on jól indul de nem pörög ki .
Megyek vele de mikor huznák neki gázt dadog durrog és nem tud gyorsítani ezt mért csinálhatja ?Karburátor kipucolva ,új gyertya .
Esetleg ha tudna valaki segiteni meg köszönöm!
A tied az látszik .
amugy ezt az xr4et nem nehez beallitani
Ma szétszedtem az első telóimat (xr600) és meglepetésre nem úgy néz ki belül ahogy a gépkönyv mutatja hanem úgy ahogy a képen látható. Szimering csere lenne a cél amiből a porvédő eltávolítása megvolt és a szimering kiszedése jönne csak nem bírom a szárat kivenni az aljából. Ha valaki tudja segíteni azt megköszönném!
2004 es, szép állapotban megkímélt motorral
Van egy olyan problémám ,xr400 on jól indul de nem pörög ki .
Megyek vele de mikor huznák neki gázt dadog durrog és nem tud gyorsítani ezt mért csinálhatja ?Karburátor kipucolva ,új gyertya .
Esetleg ha tudna valaki segiteni meg köszönöm!