hát én az út felét egyesben tettem meg, a kettes alapjárat túl gyors volt
ellenben amikor találtam egy fain erdőirtást ott tök jót szaggattam a hulladék között
ha már aszfalt legyen benne valami rizikó is
a fél bárral töltött gumik furán kanyarodtak
ellenben az a 100 méter amikor sarat találtunk(kb 170km-ből) akkor jól jött
amúgy nem sok aszfalt volt max 50-60km többi földút
csak volt aki utcai gumival jött aztán nemritkán még kettesbe sem tudtam felváltani
Ezek a motorok már 15-25 évesek , 50-120 ezer Km lefutottak , szerelte hozzáértő és kókler is !
Idősebb jármű vásárlásakor "állapotot" veszel , ami tükrözi a motor addigi előéletét .
Ezért nem lehet általánosítani , hogy egy típus rossz vagy jó !
azért ha volna főtengely fordulat számláló akkor valószínűleg az új gép bírna több fordulatot......
mert ugye a régiekkel általában nyugiban közlekedik az ember nem nyelezi minden sebességben (legalábbis az értelmesebbje)
az újabbak meg inkább pörgősebb, mérgesebb gépek, nem is igen lehet velük nyugiban menni
és ilyen tempót a régiek sem bírnák jobban...
mindamellett kb azonos (átlagos) használat mellett a régebbi típusok kevesebb szervizköltséggel üzemelnének
Nem is magamra vettem a dolgot,hanem ezeket az öreg motorokat védtem meg egy kicsit,és teszem ezt úgy hogy szerintem nem vagyok elfogult,mert én minden márkát szeretek,nem csak a Hondát.
Volt nekem Apriliám is,na az tényleg szar volt,de még így is szerettem. Tákolással a legjobb motort is el lehet ba..ni.
http://youtu.be/kaxMt_gHgSw
ellenben amikor találtam egy fain erdőirtást ott tök jót szaggattam a hulladék között
A DRZ-s kolléga még a WR-nél is gyorsabb,na utána aztán lehet kapaszkodni......szeretem üldözni
Szóval 643 ccm száranként
Az lenne a kérdésem ,hogy XR600 első teleszkópba mennyi olaj kell?
a fél bárral töltött gumik furán kanyarodtak
ellenben az a 100 méter amikor sarat találtunk(kb 170km-ből) akkor jól jött
amúgy nem sok aszfalt volt max 50-60km többi földút
csak volt aki utcai gumival jött aztán nemritkán még kettesbe sem tudtam felváltani
kicsit csapattunk a mátrában nagypapi tempóban
Tiger megoldódott a szelephézag gondod?
Idősebb jármű vásárlásakor "állapotot" veszel , ami tükrözi a motor addigi előéletét .
Ezért nem lehet általánosítani , hogy egy típus rossz vagy jó !
mert ugye a régiekkel általában nyugiban közlekedik az ember nem nyelezi minden sebességben (legalábbis az értelmesebbje)
az újabbak meg inkább pörgősebb, mérgesebb gépek, nem is igen lehet velük nyugiban menni
és ilyen tempót a régiek sem bírnák jobban...
mindamellett kb azonos (átlagos) használat mellett a régebbi típusok kevesebb szervizköltséggel üzemelnének
aki felismeri hol készült a kép az már vélhetőleg járt ott
Volt nekem Apriliám is,na az tényleg szar volt,de még így is szerettem. Tákolással a legjobb motort is el lehet ba..ni.