Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valami van a youtube-al
Az erdőirtás tud meglepetéseket okozni az ott maradt tuskókkal. Volt egy ilyen felmenőm(másodikra sikerült):
http://youtu.be/kaxMt_gHgSw
hát én az út felét egyesben tettem meg, a kettes alapjárat túl gyors volt
ellenben amikor találtam egy fain erdőirtást ott tök jót szaggattam a hulladék között
Nem tudom hogy mentek,de ha Te mondod biztos úgy van
A DRZ-s kolléga még a WR-nél is gyorsabb,na utána aztán lehet kapaszkodni......szeretem üldözni
ti azért gyorsabban mentetek mint mi.....
Ha esetleg valakit érdekelne,akkor itt van egy kis fogócska:
Ez nem adta
Szóval 643 ccm száranként
35. oldal
Üdv!
Az lenne a kérdésem ,hogy XR600 első teleszkópba mennyi olaj kell?
ma kimegyek en is......esett oleget remelem nem fog porolni az ut .....ha minden jool megy ma lesz szerencsem egy RM 250-hez
ha már aszfalt legyen benne valami rizikó is
a fél bárral töltött gumik furán kanyarodtak
ellenben az a 100 méter amikor sarat találtunk(kb 170km-ből) akkor jól jött
amúgy nem sok aszfalt volt max 50-60km többi földút
csak volt aki utcai gumival jött aztán nemritkán még kettesbe sem tudtam felváltani
azota nem voltam vele de be se inditottam....szerintem nem....kell vennem hezagmerot mert mindig ugy kerem kolcosn es mar meguntam
Cross gumival használod közúton?

kicsit csapattunk a mátrában nagypapi tempóban
Sziasztok!
Tiger megoldódott a szelephézag gondod?
Kékes
tegyel mar legyszives blokk hangjarol egy videot
teszi a dolgát Volt egy kis váltó gond az első 250km , de csak egy csavar lazult fel ,hála isten minden rendben vele
nem mesélted milyen lett a felujitott blokk?
Akkor nem a Pécsi tévétoronynál voltatok ...
Ezek a motorok már 15-25 évesek , 50-120 ezer Km lefutottak , szerelte hozzáértő és kókler is !
Idősebb jármű vásárlásakor "állapotot" veszel , ami tükrözi a motor addigi előéletét .
Ezért nem lehet általánosítani , hogy egy típus rossz vagy jó !
azért ha volna főtengely fordulat számláló akkor valószínűleg az új gép bírna több fordulatot......
mert ugye a régiekkel általában nyugiban közlekedik az ember nem nyelezi minden sebességben (legalábbis az értelmesebbje)
az újabbak meg inkább pörgősebb, mérgesebb gépek, nem is igen lehet velük nyugiban menni
és ilyen tempót a régiek sem bírnák jobban...
mindamellett kb azonos (átlagos) használat mellett a régebbi típusok kevesebb szervizköltséggel üzemelnének
voltunk egy kicsit tekeregni
aki felismeri hol készült a kép az már vélhetőleg járt ott
az biztos
Nem is magamra vettem a dolgot,hanem ezeket az öreg motorokat védtem meg egy kicsit,és teszem ezt úgy hogy szerintem nem vagyok elfogult,mert én minden márkát szeretek,nem csak a Hondát.
Volt nekem Apriliám is,na az tényleg szar volt,de még így is szerettem. Tákolással a legjobb motort is el lehet ba..ni.